Tere
Kahe kuu jooksul on antud olukord juba kolmas. Enamasti tekib see probleem siis kui on 10-15 liitrit kütust sees, tanklas tangid täis ja peale seda ei lähe käima, käiad starteri punaseks siis ka vaevu käivitub, üleüldse on auto pika käiamisega või peabki mootorit kauem ringi vedama kui 1-2 sek. :S auto 2 kuud mul olnud, eelmise omaniku käes oli sama jama, väidetavalt lasi starteri juhtme ära vahetada, kas seda reaalselt ka tehti või võeti niisama raha, seda paraku ei tea, siiamaani pole kuskil üle vaadata lasknud, kõik vinks vonks väljaarvatud käivitusprobleem. Nii pikka otsa pole korraga sõitnud ka (650km)
95 2003 136kw - käivitusprobleem
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Mina ei loe küll välja, et 15l ja täispaak võrduma pannakse.
Kui starter suriseb viisaka kiirusega (st ei tee "jõu-jõu"), ei vaevaks ma ei selle ega selle kaablite osas pead - need toimetavad siis nii, nagu ette nähtud.
"keskmisest pikem käivitus" (1..3sek starterit) on vähemalt bensu-turbo-Saabidel normaalne. Oli mu omadel pikk nii külma, kui sooja mootoriga ja foorumist leiab sarnaseid viiteid.
Samas "starteri punaseks laskmine" ei ole normaalne.
Kui starter suriseb viisaka kiirusega (st ei tee "jõu-jõu"), ei vaevaks ma ei selle ega selle kaablite osas pead - need toimetavad siis nii, nagu ette nähtud.
"keskmisest pikem käivitus" (1..3sek starterit) on vähemalt bensu-turbo-Saabidel normaalne. Oli mu omadel pikk nii külma, kui sooja mootoriga ja foorumist leiab sarnaseid viiteid.
Samas "starteri punaseks laskmine" ei ole normaalne.
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: R Jaan 03, 2020 15:24
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Bmw e32 740 1993, volvo v70 d5 2002, saab 95 estate 2003
No hetkel pidin 40 min ootama et käima läheks, lubab kohati minna, aga edutult, vb kütusepump õhtal, peale 650km jutiga läbimist ei läinud enam käima, paagis oli 10 liitrit, esimene kord kui auto enam ei käivitunud kohe, siis tanklasse jõudes oli samuti 10 liitrit sees, enne käivitust sai paak täis lastud, peale tankimist ei käivitunud, käiasin starteri kärssama siis käivitus. Starter käiab mootorit minu arvates üldse aeglaselt, panen mingiaeg video ka kuidas käima läheb. Muidu üldiselt on kõik korras, käivituseprobleem hetkel ainuke mure :S
Kui autoks on SAAB 9-5 siis selle auto paaki mahub ca 85 l bensiini ja seda jätkub ca 1000 km söiduks korras auto puhul. Targem on kütusepaak täis tankida kui 10 l kauppa sortsutada
Halb käivitus vöib olla -
1.väntvölli asendi anduri viga
2. käiviti mis kulunud puksidega üritab küll mootorit pöörata kuid suure käivitusvoolu töttu langeb pinge nii madalale , et T7 lihtsalt ei toimi.
Maandusjuhe aku ja mootori vahel vöi tugevvoolujuhtmete klemmid on nii oksüdeerunud , et pöhjustavad samuti liiga suure pingelanguse.
3. kütusepaagis kütusepumba ämbril mingi defekt , et valetab kütuse kogust vöi ämber ei täitu korralikult jne. Kütusepump üldiselt kas toimib vöi ei , vahepealset olekut on üliharva. Kütusefilter umbes, kütuseröhu regulaator , pihustid ei toimeta korralikult ... .
4. Süüteküünlad igaviku kasutusel olnud ja seetöttu sädevahed suured vöi üldse elektroodid "eilseks" muutunud.
Halb käivitus vöib olla -
1.väntvölli asendi anduri viga
2. käiviti mis kulunud puksidega üritab küll mootorit pöörata kuid suure käivitusvoolu töttu langeb pinge nii madalale , et T7 lihtsalt ei toimi.
Maandusjuhe aku ja mootori vahel vöi tugevvoolujuhtmete klemmid on nii oksüdeerunud , et pöhjustavad samuti liiga suure pingelanguse.
3. kütusepaagis kütusepumba ämbril mingi defekt , et valetab kütuse kogust vöi ämber ei täitu korralikult jne. Kütusepump üldiselt kas toimib vöi ei , vahepealset olekut on üliharva. Kütusefilter umbes, kütuseröhu regulaator , pihustid ei toimeta korralikult ... .
4. Süüteküünlad igaviku kasutusel olnud ja seetöttu sädevahed suured vöi üldse elektroodid "eilseks" muutunud.
Paagi sees on nn plastist vahesein, mis peaks nn vähendama kütuse loksumist. On olnud juhuseid kus see pole oma õiges kohas ning mingi 1/4 kütuse kogusega blokeerib normaalse kütuse pealevoolu pumbale. Vajadusel eemalda see vahesein. Loomulikult on lihtne veel kütuse filter vahetada ja vajadusel kütuse pump. Korralikud küünlad ei tee ka paha.
Võimsust pole kunagi piisavalt
-
- Postitusi: 8
- Liitunud: R Jaan 03, 2020 15:24
- Asukoht: Pärnu
- Auto: Bmw e32 740 1993, volvo v70 d5 2002, saab 95 estate 2003
Tundub et see on kõige loogilisem põhjus küll. Täna täispaagiga on kõik korras taas.daags kirjutas: ↑R Veebr 28, 2020 5:10Paagi sees on nn plastist vahesein, mis peaks nn vähendama kütuse loksumist. On olnud juhuseid kus see pole oma õiges kohas ning mingi 1/4 kütuse kogusega blokeerib normaalse kütuse pealevoolu pumbale. Vajadusel eemalda see vahesein. Loomulikult on lihtne veel kütuse filter vahetada ja vajadusel kütuse pump. Korralikud küünlad ei tee ka paha.
https://youtu.be/eXh-GmhanIE
Video auto käivitusest külmalt.
-
- Postitusi: 431
- Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
- Asukoht: Haapsalu
- Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.
Mul diisel Seatiga oli nii, et alla veerand paagi eriti ei tohtinud lasta kütust, kui oli selline tase et lähenes punasele, siis käivitus väga pikalt. Ükskord kui juba punane põles mõnda aega, jäin kergel tõusul korraks seisma ja suri välja. Enam käima ei läinud ka. Pärast sai kütust juurde pandud ja käima tõmmatud, niisama ei läinud. Ehk siis äkki on kütusetaseme anduris viga
Parem varblane katusel,kui nuga neerus