Küüliku ( Saab 96 ) tehnika kestvus

Kõik kahetaktilistest ja V-4 mootoriga autodest
Vasta
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#1

T Apr 24, 2007 19:06

Viimasel pikemal Soome reisil oli aega veidi rohkem seigelda ja küülikukollektsionääridega suhelda. Nagu ühest suust väitsid päris mitmed, et küüliku tehnika kestab ainult 200tkm ringis ning pärast seda ulub kast, kaob õlisurve, mootor muidu kah hõre jne, kusjuures salong/istmed jms on selle läbisõidu juures veel suht kulumata. Kõige suurem number, mida ma üldse küüliku läbisõidu (remontimata) kuulsin oli 340tkm. Olles ise näinud paari ca 200tkm läbisõiduga ja originaalkorras (st samasse peresse uuena ostetud) küülikut, tunduvad need numbrid täiesti reaalsetena. Mida teie arvate?

Kuna muu osa küülikust kestab päris hästi, siis kuni 90ndate keskpaigani oli Soomes lahenduseks UUE mootori ostmine (olevat olnud täiesti mõistliku hinnaga, nagu näiteks starter või genekas mõnele praegusele luksautole) - ka mu enda kaks küülikut on selliste lattu valmistatud ja pea olematu läbisõiduga mootoritega. Käigukastidega on lood kehvemad, kuna nende laovarud müüdi läbi juba 80ndate algul ning peale seda on olnud ainus võimalus vaid kaste remontida. Remontides on ühe kasti kohta ainuüksi varuosade maksumus (hammasrattad jäävad originaalid) ca 1000EUR ringis...:freak:
Vasta