Küüliku ( Saab 96 ) lisavarustus ja tuuning

Kõik kahetaktilistest ja V-4 mootoriga autodest
Kasutaja avatar
SoS
Saabiklubi liige
Postitusi: 886
Liitunud: L Nov 19, 2005 12:00
Asukoht: Tapa
Auto: 9-5TiD, 9-5Griffin, 9-5Aero, 9000Aero, 900 T16
Kontakt:

#26

K Apr 25, 2007 2:08

Selge, minu viga :beer:
...SAABipõletaja... 96->900OG->9-3OG->900NG Cabrio->...->9-5SE->... ->9000CSE-> 9-5TiD->900 T16 MY92 + 9000Aero + 9-5Griffin + 9-5TiD + 9-5 Aero
Oman Tech2, et veakoode lugeda/kustutada, M: SAAB 9000 Aero MY97 Säilita metsa
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#27

K Apr 25, 2007 8:40

oijah, silmad hakkasid valutama
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#28

K Apr 25, 2007 8:55

Väga huvitavad ralli lahendused leitud.. Kõige prom oli see turvarihmade kinnitus. Tahaks kunagi ka oma silmaga seda rallikat näha:D
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#29

K Mai 09, 2007 21:08

Siin üks levinumaid küüliku sportsumpse. Ka mu Sonettil on all üsna sarnane (tagaosa täiesti erinev - vaata PILTI).
Ei hakanud tegema pilte tuuningmootorite esiotsa hammasratastest, mida toodeti paralleelselt nii tekstoliidist (tavalistele autodele) kui metallist (sportlikumatele mudelitele)

Lisatud failid
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#30

N Mai 24, 2007 23:31

Panen siia ka ühe (omaniku palvel) moonutatud pildiga videoklipi, et saaks kuulda, mis häält teeb tehasetuunitud küüliku mootor. Auto on ea poolest vana ja osalenud ainult mõnel rallil, ehk siis imeväikese läbisõiduga.

Lisatud failid MVI_7770a.avi (388 KB) 
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#31

N Sept 13, 2007 2:07

Mujal foorumites on räägitud, et vanasti tehti küülikule Escorti blokeeruva difri (TranX) abil difrilukke. Ega ei leidu inimest siin, kes mõlemat kaste/difrit lammutanud on ja asjast rohkem teab rääkida? Ka mul endal asja vastu väike huvi, kuna sõidan kah ühe küüliku (sport)kastiga autoga, mis kuidagi oma jõudu maha ei suuda panna ja pidevalt ainult ühte ratast all vilistab :wall:
Eleri
Postitusi: 1106
Liitunud: R Sept 29, 2006 10:02
Asukoht:
Auto:

#32

N Sept 13, 2007 20:45

Lugesin ja lugesin teemat üles ja alla ja jäi see istme teema häirima. Äkki pärast herr Krss lt vastuse saamist kustutame ära, kuna teemasse ei käi, kuid see iste ei ole vist ei üks ega teine. Vaatasin pilte x10 käisin autos vaatamas. Ikka süda ei anna rahu.Pilt

Lisatud failid
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
krss
Postitusi: 286
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:11
Asukoht:
Auto:

#33

N Sept 13, 2007 22:42

Algselt postitas: Eleri
Lugesin ja lugesin teemat üles ja alla ja jäi see istme teema häirima. Äkki pärast herr Krss lt vastuse saamist kustutame ära, kuna teemasse ei käi, kuid see iste ei ole vist ei üks ega teine. Vaatasin pilte x10 käisin autos vaatamas. Ikka süda ei anna rahu.

Loe üle õmbluse triipude arv. Pildilt kahjuks ei paista. Aga ise pole veel mitte kordagi näinud mingit muud värvi (st mitte helesinist) lukssisu

EDIT: kes tahab katsuda õiget Jubilee versiooni kangast ja veenduda oma silmaga neis segadust tekitavates triipudes, mingu külla Ivometsale - tema rallikas oli kunagi midagi üsna haruldast, paraku on originaalistmetest säilinud vist ainult kõrvalistuja oma.
Vasta