Oleks siis küsimus targematele.
Lasin survega kõik augud ühelöörilisel karpal läbi aga ikka tühikäiku pole,minu mõistus enam ei võta.Põõretel tõõtab aga gaasi mahalastes käib 3-4 sekundit ja sureb välja:wall:
Jagaja sai ka ära vahetatud,ujuk ka normaale.
96 karpa
minul oli 1-lõõrilisega sama jama, ka peale karbussi osandamist, puhastamist ja putitamist (ujukitasemed jms, saab-scanias toodu järgi sättisin). Lõpuks keerasin mingit (tühikäigu-;tühikäigudüüsi-?)segukruvi rohkem lahti ja veidi pöördeid peale, läks paremaks. Aga täpselt sotti kah ei ole saanud 1-lõõrilisest veel (kuigi ta peaks ju idee järgi olema lihtne "hundikurk"). 1-lõõrilisi on muide erinevaid - on erinevaid forde, ja koguni ka 1-seid solexeid, ja nii auto- kui käsi"toorega".
suruõhk igale poole ei pruugigi jõuda ilma täielikku osandamist ja leotamist-surkimist. 2-lõõrilisel solexil kui tühikäik ära ükskord kadus, tuli ivomets ja võttis tühikäigudüüsi seest mingi 1cm pikkuse koerakarva välja ja asi sai kohe korda :)
suruõhk igale poole ei pruugigi jõuda ilma täielikku osandamist ja leotamist-surkimist. 2-lõõrilisel solexil kui tühikäik ära ükskord kadus, tuli ivomets ja võttis tühikäigudüüsi seest mingi 1cm pikkuse koerakarva välja ja asi sai kohe korda :)
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
pöördeid keeranud, ülemise osa ära vahetanud jne., ainult pole teist karpat proovinud, mida polegi:)
Mul seisab keldris üks kahekurguline Solex, mis oli enne minu "Rohelise Konna" peal. Peaks olema täiesti korras ja isegi mustusest ära puhastatud. Ainult kiirendus pumba membraan on katki aga selle saab lihtsalt ära vahetada Zigulli omaga (pisut viilimist ainult).
Seda ma ei tea, kuidas see sobituks sinu mootoriga aga vajadusel võin maha müüa küll.
Seda ma ei tea, kuidas see sobituks sinu mootoriga aga vajadusel võin maha müüa küll.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
arvan, et nii võiks toimida:
regulleerimine:
sooja mootori puhul
segukruvi keeratakse täiesti kinni ja siis 3 pööret välajapoole.
pöörete kruvi keeratakse niipalju vajalikus suunas, et mootor jääks väikestel pööretel käima ca 500 p/ min.
seejäral keeratakse segukruvi vaikselt kuni mootori pöörded tõusevad ja mootor jääb kõige yhtlasemalt tööle. siis taas taas pööretekruvist pöörded keeratakse alla. ja nii kaua kordad seda, kuni mootor jääb kenasti tööle.
siis keerad segukruvi 0,5 ringi väljapoole ja pööretekruvist pöörded sobivaks ( 800...1000)
kõik toimib, kui ujukitase on õige ja tyysid puhtad ja õiges kohas.
regulleerimine:
sooja mootori puhul
segukruvi keeratakse täiesti kinni ja siis 3 pööret välajapoole.
pöörete kruvi keeratakse niipalju vajalikus suunas, et mootor jääks väikestel pööretel käima ca 500 p/ min.
seejäral keeratakse segukruvi vaikselt kuni mootori pöörded tõusevad ja mootor jääb kõige yhtlasemalt tööle. siis taas taas pööretekruvist pöörded keeratakse alla. ja nii kaua kordad seda, kuni mootor jääb kenasti tööle.
siis keerad segukruvi 0,5 ringi väljapoole ja pööretekruvist pöörded sobivaks ( 800...1000)
kõik toimib, kui ujukitase on õige ja tyysid puhtad ja õiges kohas.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
... ja nagu minu masina näite varal võiks veel soovitada - kõigepealt regullida klapivahed ära ja siis süüde õigeks!
Mul oli praktiliselt sama probleem ja kui siis lõpuks Ivomets mul eelpool mainitud tegevused ära oli teinud, nurrus masin nagu miilenki ja nurrub siiamaani. :thumb:
Probleem ei pruugi alati karpas olla.
Mul oli praktiliselt sama probleem ja kui siis lõpuks Ivomets mul eelpool mainitud tegevused ära oli teinud, nurrus masin nagu miilenki ja nurrub siiamaani. :thumb:
Probleem ei pruugi alati karpas olla.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
Oki mehed, nüüd on natuke häbi ka , sest avastasin hoopiski, et karpa jalatihend oli nii otsas et paistis läbi, see ju vana-uus, pole jõudnud kõike harutada veel.
Nüüd töötab, tuleb veel sättida muid jubinaid aga suured tänud teile:notworthy:
Nüüd töötab, tuleb veel sättida muid jubinaid aga suured tänud teile:notworthy:
Sai siis ka kunagi oma roosat aretatud ja karpa kohapealt (75a.) oli mul ka kaua vaevanud jama tühikäiguga.Kui ma nüüd õieti mäletan siis avastasin lõpuks,et segu sai lisaõhku.Kas võis olla mingi kummivoolik/tuulutuse oma vms....mingi kuulike kolises veel seal sees, et õhk ühte pidi liiguks...see ei pidanud.Lõpuks kui selle korda sain siis jätsin karpasse sisse 1,7 liitrise karpa düüsid..nii sõitis kõige paremini.Mootor oli ka muidugi igatepidi ratsitud....aga see selleks:)
Vaja ka selles küsimuses nõu- mul on selline jama, et tühikäigul töötab, sai pöördeid isegi natuke peale keeratud, kuid mootor sureb pidurdamise ajal välja. Samas seistes pidurit vajutades seda probleemi pole, sõidu ajal keskmine pidurdus ja... Mis aitaks?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
äkki segu liiga lahja. keera segu juurde ja siis omakorda pöörded õigeks. äkki aitab
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: Nakataja
... ja nagu minu masina näite varal võiks veel soovitada - kõigepealt regullida klapivahed ära ja siis süüde õigeks!
Mul oli praktiliselt sama probleem ja kui siis lõpuks Ivomets mul eelpool mainitud tegevused ära oli teinud, nurrus masin nagu miilenki ja nurrub siiamaani. :thumb:
Probleem ei pruugi alati karpas olla.
Mul oli täpselt sama probleem, et pidurdades ja vahel isegi konarlikul teel sõites suri mootor välja. Nagu ma ülalpool mainisin, tuleks kõigepealt klapivahed ära regullida ja süüde õigeks keerata. Minul kadusid peale seda protseduuri kõik probleemid tühikäigu ja välja suremisega.
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
Nüüd siis masin nurrub nagu miska, liigub probleemideta, orginaal karpast ma siiski jagu ei saanud:red:, ülevaatus ka jälle läbitud, on veel oodata ilusaid ilmasid.