V4 peale tagasitõstmise know-how

Kõik kahetaktilistest ja V-4 mootoriga autodest
Vasta
SeekordJaak
Saabiklubi liige
Postitusi: 123
Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
Asukoht:
Auto:

#1

T Juun 26, 2007 11:08

terekest!

Kuna võtan mootori pealepaneku esimest (vast mitte viimast) korda ette, on tekkinud küsimus: mis määret ja kui palju peaks toppima neisse käigukasti küljes olevatesse pesadesse, kuhu rattaid edasi ajav T-kujuline laagritega asjandus (Aahh, teate ju küll, aga mina kuram neid termineid ei tea...) sisse käib? Kas Litool või miskit muud sarnast? Kas nende peenikeste laagrirullide (seal T-otstes) vahele käib sama paks määre?

Teine küsimus - kas mootoripatjade ja kere vahele kah mingi libesti on ette nähtud? Maha kruttides olid nad küll paksult kõikvõimaliku möginaga kaetud.
Kui muid häid mootori tagasipaneku nikse teate, siis ärge hoidke vaka all!

Tahaks ükskord ka kokkutulekule jõuda ja mitte NG-ga vaid 34-aastase sõidukiga.
miku
Saabiklubi liige
Postitusi: 567
Liitunud: T Apr 13, 2004 13:02
Asukoht: Tallinn
Auto:
Kontakt:

#2

T Juun 26, 2007 13:13

pooltelje otstesse pannakse kuuma ja kiirust (see sai küll hää termin) kannatavat määret. Litool minuteada on suht tuim tükk, mida kannatab igast poltide-mutrite vahele panna. Vene ajal oli selliste asjade jaoks selline sinine spetsiaalne laagrimääre.
SeekordJaak
Saabiklubi liige
Postitusi: 123
Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
Asukoht:
Auto:

#3

T Juun 26, 2007 17:16

Aitüma, Miku ja Ivomets!
Vasta