Tervitus!
Kas oskab keegi öelda kuidas 96-l siduri survelaagrit vahetatakse? Kas selleks tuleb mootor koos käigukastiga maha võtta? Detailset juhendit pole vaja, tahaks lihtsalt teada, kui töömahukas see vahetus olla võiks. Ja kas natuke häälitseva survelaagriga passiks veel 100km sõita või võib see midagi päris ära lõhkuda?
Ette tänades,
Allan
Saab 96 ja survelaager
-
- Postitusi: 169
- Liitunud: P Nov 19, 2006 11:17
- Asukoht:
- Auto:
2-tundi, kui kõik läheb libedalt:beer:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult mina kyll 2 tunniga hakkama ei saa. lahti ehk veel aga kokku tuleb armastusega panna. ja alati kui midagi nii vanadel asjadel lahti võtad, siis miskit võib ära murduda, või katki minna või lihtsalt mõni lõdvik, või mõni muu asi,tuleks ära vahetada, et sõita ikka saaks rohkem kui päeva.
aga ega seal keerulist midagi pole. kõige keerulisem ehk kastile mootor tagasi otsa panna. ise kasutan kasti esimese otsa alla tollist prussitykki, et ots veidi tõuseks.
ja siduri traadistvedrusi ei tohi ära murduda lasta!!!
aga ega seal keerulist midagi pole. kõige keerulisem ehk kastile mootor tagasi otsa panna. ise kasutan kasti esimese otsa alla tollist prussitykki, et ots veidi tõuseks.
ja siduri traadistvedrusi ei tohi ära murduda lasta!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ja veel. siduri vabakäiku annab osadel mudelitel reguleerida ja sellega saab tulemuse, et laager kogu aeg vastu korvi ei käiks, mis ongi põhjuseks, et laager ära kulub ja kuivaks jääb ja undama hakkab , kui kogu aeg korv laagrit kaasa survega veab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.