Karteri tuulutus

Kõik kahetaktilistest ja V-4 mootoriga autodest
Vasta
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#1

L Jaan 29, 2005 21:41

tere

avastasin 96-l sellise asja, et tuulutuspunni (ja yhtlasi ka õli-valu-korgi) sõelanduses on imelik beezhikas vaht. kas tegu on kondensiga või on mingi jama? antifriis ei vähene (küll aga paraku praegu peal olev asendusmootor neelab mul "vanaaegse sportauto moodi " õli). Mida asjast arvata? Ja veel - kas see vastab tõele, et kui tuulutus on umbes või raskendatud, siis pressib õli pottide kaudu välja?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#2

L Jaan 29, 2005 23:23

See on jumala õige,küsi Steffy käest,mis juhtub,kui karterituulutus umbe läheb,turbomootoril lõpeb see fataalselt.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#3

L Jaan 29, 2005 23:43

mul on sellel mootoril veel yks anomaalia - paisupaagis kipub AF vahutama:freak:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

L Jaan 29, 2005 23:59

Usun,et ärkab taas ellu,kahjuks ajakirjandusest läbi käinud jutt on kogu
oma hiilguses sinu auto kallale asunud.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#5

P Jaan 30, 2005 0:30

Kogu see mootoriperekond on valesti projekteeritud ja tänaseni pole keegi
tehases 100% lahendust leidnud,ainsaks suureks veaks ongi see neetud
karterituulutus,aga selliseid ekstreemseid jamasid,nagu sinu omal esineb
suht harva,minu käes paar autot sellist olnud,Vikingus vist ka mõned,Antilt pole
küsinud.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#6

P Jaan 30, 2005 1:45

/"offtopic"/ mnjah, vaielge vastu kui tahate ja pekske jalaga, aga eks ikka saabi modradest vana hea kitsa peaga (8V) klassiku B ja H ongi need ainsamad mootorid, mis tegelikult on tekitanud saabile selle igiliikuri maine.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#7

P Jaan 30, 2005 8:12

Parimaks peetakse seda B234,mis istub ka minu saani kapoti all.Seda
rauda lubatakse piinata kuni 300hj.-ga ilma midagi ümber viilimata.Ka puudub tal see karterituulutuse probleem(tosooliga köetav tuulutustorustik).
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#8

P Jaan 30, 2005 8:50

kas see vahumoodustis (ysikuuppa 96 ) on normaalne? või viitab see AF-õli segunemisele? AF tase ei lange, kuid imelik on see, et paisupaagis ta miskipärast vahutab:freak:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

P Jaan 30, 2005 11:44

jee part: mõtle uuele mootorile rohelise pealt! ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#10

P Jaan 30, 2005 16:05

mul oli eile kui koju sealt jõudsin kõht täitsa valus naermisest /iomets käis eile tartus üht autut kaemas/

aga ütle ivomets miks tuulutuspunni all on paras sorts kollakat vahtu, ja miks "tosool" paisupaagis vahutab? Sul pole sellist kogemust 96-ga?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

P Jaan 30, 2005 16:55

tead part. mees helistas tagasi ja pakkus autot 1500 eest!



muidugi valetan!:red:
see, et seal vahtu see ikka selle viga, et vett õlis .. a see võib olla ka kondents, kui vähe sõidad ja auto pidevalt väljas.
ah, ega see see vanade autode häda on. kui ka silindrid hõredad jne...
siis seda kõike satub sinna õlisse.

aga ega seda kondentsi eriti ei usu...
ja vahutamisest ei tea miskitki
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta