Tekkis vanu kataloogipilte uurides küsimus, et kusagil ei paista ees porilapakaid olevat.Tagumise porikoopa all on nii ees- kui tagapool ratast.Oskab keegi kommenteerida seda?
Kas tõesti on need omanike endi pandud peale ostmist?
Võibolla polegi neid vaja ette?Saan aru, et viskab uksed altpoolt täis.
SAAB 96 restaureerimisega seotud küsimused.
no on ikka originaalis ees ka.. tavaliselt võibolla need kinnituses on ära roostetanud ja siis ära visatud..
Oma kunagisel punasel lõikasin vene veoauto lapakatest ja nii, et nad põhja all ulatusid veel kaugemale auto all..
Mul on kaks lapakat veel alles, millest saab lõigata, kui tahad-
umbes 1 cm paksune kumm:P
võib muust ka lõigata.
Aga tahaks pilte ka näha sinu uuest autost;)
Oma kunagisel punasel lõikasin vene veoauto lapakatest ja nii, et nad põhja all ulatusid veel kaugemale auto all..
Mul on kaks lapakat veel alles, millest saab lõigata, kui tahad-
umbes 1 cm paksune kumm:P
võib muust ka lõigata.
Aga tahaks pilte ka näha sinu uuest autost;)
Algselt postitas: arhitekt
Äkki räägid juba Martin460 millega tegeled? Taastad sa "leekidega roosat" originaali? Või?!?! Uudishimu on :red:
Proovin restaureerida Saab 96-te vastavalt Vanasõiduki tunnustamise käsiraamatule.
Ehk siis need nõuded mis on esitatud Eestis muuseumiregistrisse võetavatele liikuritele.
Leekidega roosa pole minuteada enam elavate kirjas, käsilolev projekt on oranshi värvi.
Algselt postitas: arhitekt
Äkki räägid juba Martin460 millega tegeled? Taastad sa "leekidega roosat" originaali? Või?!?! Uudishimu on :red:
Paljud on uudishimulikud. Järsku teed lugejate autode alla mingisuguse päeviku. Või pead mõnes muus foorumis päevikut?
Igatahes jõudu toimetamisel. Siit peaks siis teine mustade numbritega saab tulema?
EDIT: Kuradi mõnus on siukseid teemasi lugeda (ja k..vatada :P). Mulle see vanade asjade äratamine ikka meeldib. Millal ise sinnani jõuan, ei tea. Aega on kah...
Küsimus velje värviskeemi kohta.Tavaline plekkvelg..., et kas võis olla nii, et velg oli seestpoolt(pidurite poolt) mustaks värvitud originaalis?Nimelt ostsin nädalavahetusel praktiliselt uue välimusega velje koos rehviga.Oli veel NOKIA peenemustriline ...välimuse järgi küll selline lahe vanaaegne:)...ja see velg väljast hõbedane nagu ikka aga seest musta värvi.
Täna otsisin samasugust hõbedast tooni pulbervärvijate stendidelt....enamus on tugevalt tumedamad aga...lõpuks siiski leidsin.
Täna otsisin samasugust hõbedast tooni pulbervärvijate stendidelt....enamus on tugevalt tumedamad aga...lõpuks siiski leidsin.
sorry ei saanud aru, et taastad originaalis asja..
Mul olid jah need alumiinimlogarid ees ja taga ja need on küll head asjad-no ma mõtlen selles mõttes, et kaitsevad rooste eest.
Ja seal küljes olid jah lapakad.
Praegu vaatasin 1974 a reklaambroshüüri ja ega ei paista küll ees lapakaid..
Mis aastast sul see on martin????
Mul olid jah need alumiinimlogarid ees ja taga ja need on küll head asjad-no ma mõtlen selles mõttes, et kaitsevad rooste eest.
Ja seal küljes olid jah lapakad.
Praegu vaatasin 1974 a reklaambroshüüri ja ega ei paista küll ees lapakaid..
Mis aastast sul see on martin????
Leekidega roosa oli veel suvel täiesti ühes tükis ühe Habaja kandi talumehe õue peal. Sai teist vaatamas käidud. Pagana maakad olid selle masina täiesti ära hooranud. Siiski oli asi veel komplektne.
Tahtsin osta varuosadeks (mul oli siis omal see oranz küülik) aga kuna hinda küsiti 10 000 siis jäi see küll ära. Auto avastasin kogemata mööda sõites.
Kuna mehed olid kõvad metallivedajad siis väga võimalik, et see masin praeguseks on kuusakoskis tiiru ära käinud.
Tahtsin osta varuosadeks (mul oli siis omal see oranz küülik) aga kuna hinda küsiti 10 000 siis jäi see küll ära. Auto avastasin kogemata mööda sõites.
Kuna mehed olid kõvad metallivedajad siis väga võimalik, et see masin praeguseks on kuusakoskis tiiru ära käinud.
Algselt postitas: mart96
Mis aastast sul see on martin????
Registreeritud on 03. oktoober 1973
Mudeliaasta on aga 1974.
73 oli veel metallist iluvõrega masinad aga konkreetne isend tuli juba plastmassist iluvõrega.Vähemalt nii nad seal Soomes mulle rääkisid.
nonii. Sai seda porilapakate asja uuritud. Olen kord juba selline vastik tüüp, et tahan selgusele jõuda mõnes asjas;)
Alguses küsisin Soome Saabiklubi foorumis(olen selle klubi liige juba aastast 1999-veidi OT, aga sellepärast on ka minu Saabidel
selle klubi kleepsud, nagu tähelepanelikud nooremad saabihuvilised on juba märganud). Ja nüüd saabusin koju ja leidsin oma koduarvutist meili, mille oli saatnud veel autoriteetsem Saabispets. Nimelt see papi sõitis Saabidega juba siis, kui meie sinuga Martin alles vene raha eest Eskimo jäätist ostsime:D
Ja vastus on siis selline, et olid küll ees ka porilapakad ning sõltumata sellest, kas olid logarid all või mitte. Põhjus väga lihtne-selle aja Soome seadus lausa nõudis neid, nii et ülevaatusel ilmselt ilma poleks läbi läinud.
Reklaambroshüürides neid millegipärast tõesti pole. Muide neist broshüüridest rääkides :on mul üks aastast 1975, mille oleksin sulle Martin nõus jõuluhinna eest ära müüma. Kauba peale saaksid veel ka selle kleepsu, mis paiknes mootoriruumis soojenduskopsiku küljes. Sul ka ju Soomes Uusikaupunkis tehtud auto, nagu kerenumbri järgi vaatasin....
Ja neid siniseid ümmargusi Saabi-märke ''elevandikõrvade'' küljes saab ka-Soome ja Rootsi Saabiklubid tootsid neid hiljuti nö uustoodanguna..
Ja lapakaid on Motonetis
Kui huvi on, siis mart96@hot.ee
Alguses küsisin Soome Saabiklubi foorumis(olen selle klubi liige juba aastast 1999-veidi OT, aga sellepärast on ka minu Saabidel
selle klubi kleepsud, nagu tähelepanelikud nooremad saabihuvilised on juba märganud). Ja nüüd saabusin koju ja leidsin oma koduarvutist meili, mille oli saatnud veel autoriteetsem Saabispets. Nimelt see papi sõitis Saabidega juba siis, kui meie sinuga Martin alles vene raha eest Eskimo jäätist ostsime:D
Ja vastus on siis selline, et olid küll ees ka porilapakad ning sõltumata sellest, kas olid logarid all või mitte. Põhjus väga lihtne-selle aja Soome seadus lausa nõudis neid, nii et ülevaatusel ilmselt ilma poleks läbi läinud.
Reklaambroshüürides neid millegipärast tõesti pole. Muide neist broshüüridest rääkides :on mul üks aastast 1975, mille oleksin sulle Martin nõus jõuluhinna eest ära müüma. Kauba peale saaksid veel ka selle kleepsu, mis paiknes mootoriruumis soojenduskopsiku küljes. Sul ka ju Soomes Uusikaupunkis tehtud auto, nagu kerenumbri järgi vaatasin....
Ja neid siniseid ümmargusi Saabi-märke ''elevandikõrvade'' küljes saab ka-Soome ja Rootsi Saabiklubid tootsid neid hiljuti nö uustoodanguna..
Ja lapakaid on Motonetis
Kui huvi on, siis mart96@hot.ee
Huvitav kas neid logareid näiteks liigub veel?St. kas saaks kusagilt neid?Aga kui uuena polnud all porilapakaid ja logareid...kas siis need kes logareid ei soovinud panna, kas need aretasid selle plekiriba mille külge porikad kinnituvad ise?
Klepsust oleksin huvitatud küll.
Ma vaatasin, et kapotiall peaks kokku olema vähemalt 7 kleepekat: kerenumbri tahvli kõrval,pidurivõimu vaakumkopsiku küljes,ahju korpuse peal, parema esimese lonsheroni peal,geneka ja klapikambri peal ning neediga klaasipesu potsiku kõrval veel üks silt mis õpetab klaasipesu vedelikku segama.
Motonetis sai käidud ja esimese hooga nii esimesed kui tagumised lapakad uued ostetud.
Klepsust oleksin huvitatud küll.
Ma vaatasin, et kapotiall peaks kokku olema vähemalt 7 kleepekat: kerenumbri tahvli kõrval,pidurivõimu vaakumkopsiku küljes,ahju korpuse peal, parema esimese lonsheroni peal,geneka ja klapikambri peal ning neediga klaasipesu potsiku kõrval veel üks silt mis õpetab klaasipesu vedelikku segama.
Motonetis sai käidud ja esimese hooga nii esimesed kui tagumised lapakad uued ostetud.
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: E Okt 22, 2007 21:23
- Asukoht:
- Auto:
Mul tekkis küsimus - kas kuskil on ka täpsemalt (täpsemalt kui siin http://www.saabmuseum.com/96v4/my2.html#1980)ära kirjeldatud - mis Saab 96'e jupid olid originaalis mis aasta masina küljes. Ennast siis huvitab eelkõige, mis peaks olema Saab 96 '80 GL küljes. Eelkõige - mis vidinaid tähendab GL?