tere
Üks 96 küsimus kah sekka... Auto teeb sellist nalja, et kui on sooja mootoriga seisma jäetud, siis kindla ajavahemiku järel (15-30 min) ei taha mitte enam käivituda - ainult põhjagaasi ja pika käiamise peale. Külmast peast annad võtit - läheb partsti, samuti ka sooja/kuuma mootoriga kui mootor on ainult mõne minuti olnud seisatud. Probleem püsib täie järjekindlusega just suvisel perioodil.
96 V4 /Solex2brl
Sori, eelmine kiri ei läind läbi. Endal on old kokkupuude hulga 96-tega, kirjeldatud probleem oli just kahekõrilise karbussiga. Vahest on abi, kui termoregulaatoriga õhuklapp käsiavamise peale ringi teha. Termoregulaator hoiab klappi sooja mootoriga kramplikult lahti ja tundub, et siis ei teki düüsides käivituseks piisavalt hõrendust. Kruvide-vidinate timmimine ei aidanud, ühel autol sai lihtsalt ämblik ja karbuss ühekõrilise vastu vahetatud ja probleem kadus. Muidu päästab hea aku ja kannatlik starter.
mul sama nali - käsiliblikas - saaks panna ka töötava bimetalli, kuid ei tahagi - ise kahtlustan kas liiga lahjat segu (küünlad jumala puhtad ja hele-hele pruunid), või siis on nõel läbi ja vajub täis (käivitumise probleemi kerkimisel viskab bensuhaisu ja kuigi see hais mulle küll väga meele järele on, tekib ta valel ajal)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
yks võimalus nõelklapp.
seisma jäädes nõelklapp ei pea ja bensupumba surve ujutab karbussi yle .
seisma jäädes nõelklapp ei pea ja bensupumba surve ujutab karbussi yle .
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
heh, selline probleem on ka mulle peavalu valmistanud, kuigi autoks saab 99 ja k-jetronic pritsega. Teravamaks muutub probleem palavamate ilmade saabumisega. siis võib tihti juhtuda, et tuleb peale väikest peatust teepervele pikemaks puhkama jääda. või kohe käivitamisel gaas täitsa põhja suruda.
http://www.saabcentral.com/forums/ - sealt leidsin kunagi ammu topicu, kus seletati probleemi olemuseks ebatihe bensu sissevoolu süsteem - sooja mootoriga ja eriti palava ilmaga lähevad bensutorud (voolikud??) kapoti all kuumaks ja kuidagi see bens sealt ära aurab. Tüüp ütles, et tema pani neile torudele ümber soojustuse ja fooliumi, ning peale seda olevat probleem kadunud.
Sorry, kui olin asjast valesti aru saanud ja siin täitsa segast panen :)
Pole seda nimelt praktikas uurinud.
http://www.saabcentral.com/forums/ - sealt leidsin kunagi ammu topicu, kus seletati probleemi olemuseks ebatihe bensu sissevoolu süsteem - sooja mootoriga ja eriti palava ilmaga lähevad bensutorud (voolikud??) kapoti all kuumaks ja kuidagi see bens sealt ära aurab. Tüüp ütles, et tema pani neile torudele ümber soojustuse ja fooliumi, ning peale seda olevat probleem kadunud.
Sorry, kui olin asjast valesti aru saanud ja siin täitsa segast panen :)
Pole seda nimelt praktikas uurinud.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
holgerile:
selle sissepritse probleemiks võib olla kylmkäivituspihusti .
kas seal klapp ei pea ja see annab bentsu kogu aeg, või siis miskit selle juhtimisega seonduvas.
ja ikka bentsu liiga palju saab, mitte et puudu jääks, seepärast ei käivitu ja tahab "tuulutamist" põhja surutud gaasiga
kylmalt mootorid vajavad rohkem kytet kui soojalt. seepärast ka kylmalt seda probleemi pole
selle sissepritse probleemiks võib olla kylmkäivituspihusti .
kas seal klapp ei pea ja see annab bentsu kogu aeg, või siis miskit selle juhtimisega seonduvas.
ja ikka bentsu liiga palju saab, mitte et puudu jääks, seepärast ei käivitu ja tahab "tuulutamist" põhja surutud gaasiga
kylmalt mootorid vajavad rohkem kytet kui soojalt. seepärast ka kylmalt seda probleemi pole
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
K-Jet.puhul on sellise kirjeldusega viga alati(pea-aegu)põhjustatud,
vigasest juhtrõhuregulaatori bi-metall vedruplaadist,ehk nii kui süüte välja
keerad,kukub juhtrõhk ära miinimumi,uuesti käivitades on "toores täiega
peal ja masin ei käivitu vabatahtlikult.
vigasest juhtrõhuregulaatori bi-metall vedruplaadist,ehk nii kui süüte välja
keerad,kukub juhtrõhk ära miinimumi,uuesti käivitades on "toores täiega
peal ja masin ei käivitu vabatahtlikult.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989