nukkvõlli valik.

Kõik kahetaktilistest ja V-4 mootoriga autodest
Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

K Veebr 18, 2009 11:51

võttis silmadeest kirjuks:

Hello Ivomets.
Have the following profiles that runs on the Saab V4
7,4mm280Dur popular street/rally profile
7,7mm290Dur Rally/Folkrace profile
7,85mm290Dur Rally/Historik Rally
8,3mm310Dur Rally/Rallycross needs dual springs
8,6mm310Dur Racing/Rallycross
All Saab V4 camshafts are regrinds on customers core. They also have new heat treatment

nyyd on liiga keeruline . :fight:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

K Veebr 18, 2009 11:56

Ma mõtleks folkrace peale :)

kõige lahjem on lahja, kõige kangem töötab väga kitsas vahemikus, ning overlapping on suur e. vabakäiku netu ja alla 4k vaevu hingitseb. See on minu, võibolla mitte just kõige õigem, tagasihoidlik arvamus ;)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

K Veebr 18, 2009 12:04

samas sonetil on 7,6 ja nagu sobib. orig vedrudega. ja orig kaantega.
aga prooviks 7,85?? siis vähemalt mingi vahe...
suuremat nagu ei tahaks ( veel)

ma ei tea, elu tehakse keeruliseks järsku :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

K Veebr 18, 2009 12:08

Esimene number siis vist on klapitõus, teine on duration ehk siis see, kui kaua klapp lahti on (koguring on 360 kraadi, duration 280 on siis see, et pisut üle kolmveerand tiiru on klapp lahti...

Ja see "All Saab V4... " lause on see, et nad teevad seda sinu poolt antud toorikust ja teevad miski kuumtöötlemise ka sellele siis.

EDIT: aa .. sul oli lihtsalt valikuprobleem... sellest ma ei tea miskit..:)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

K Veebr 18, 2009 12:12

muidugi ,cyber, tegemist valikuprobleemiga...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

K Veebr 18, 2009 12:33

Need viimased oleks muidugi klass omaette aga ... Ei mingeid agasi, viimased on parimad :P See võib hullult nendega edasi käia :head:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

K Veebr 18, 2009 12:53

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Need viimased oleks muidugi klass omaette aga ... Ei mingeid agasi, viimased on parimad :P See võib hullult nendega edasi käia :head:

vaata nende viimastega ei saa tänaval liigelda...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#8

K Veebr 18, 2009 12:54

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Need viimased oleks muidugi klass omaette aga ... Ei mingeid agasi, viimased on parimad :P See võib hullult nendega edasi käia :head:


See tähendab sisuliselt seda, et masin liigub treilal, linnas väga raske sõita. Teiseks neid ei viska niisama vahele, kaane portimine pingis, karbussid vaja timmida, et üldse miskit head effekti kätte saada ja kasutada nende nukkade võimalusi. Kui suund on maksimum, siis uidugi kõige karmim valida!
EnnSvensson
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 19, 2007 22:00
Asukoht:
Auto:

#9

K Veebr 18, 2009 13:03

Algselt postitas: ivomets
võttis silmadeest kirjuks:

Hello Ivomets.
Have the following profiles that runs on the Saab V4
7,4mm280Dur popular street/rally profile
7,7mm290Dur Rally/Folkrace profile
7,85mm290Dur Rally/Historik Rally
8,3mm310Dur Rally/Rallycross needs dual springs
8,6mm310Dur Racing/Rallycross
All Saab V4 camshafts are regrinds on customers core. They also have new heat treatment

nyyd on liiga keeruline . :fight:




Rusikareegel on,et kui on street,saad kindlast veel originaalülekannetega sõita.Aga Rallycross "küsib" aeglasema peaülekande ja vbl.ka 5-k käigukasti järele ja kergemate nookurite,taldrikute ja kolvi klapivabastuste järele.
Kas need mm on klapitõus või nukkvõlli tõus?Kui klapitõus,siis on numbrid suht tagasihoidlikud.Palju on nookuri ülekandearv?
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#10

K Veebr 18, 2009 13:03

no kui sonett-il on 7,6 juba, siis Historik rally on täppi jah. Saab veel ilma suurema tööta asja käima ja rajale :thumb:
jaanes
Postitusi: 16
Liitunud: T Dets 13, 2005 12:54
Asukoht:
Auto:

#11

T Mai 26, 2009 11:09

Algselt postitas: EnnSvensson
Rusikareegel on,et kui on street,saad kindlast veel originaalülekannetega sõita.Aga Rallycross "küsib" aeglasema peaülekande ja vbl.ka 5-k käigukasti järele ja kergemate nookurite,taldrikute ja kolvi klapivabastuste järele.
Kas need mm on klapitõus või nukkvõlli tõus?Kui klapitõus,siis on numbrid suht tagasihoidlikud.Palju on nookuri ülekandearv?


no arvutasime välja sain vastuse kätte lõpuks nookuri üle kande arv on 1,48 . Tõnu ka helistab Soome praegu kontrollib tuttavalt üle.

austusega Jaanes
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7618
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

T Mai 26, 2009 11:17

originaal nv on tõusuga 6,490 ja sellega avab klappi 9,7 mm.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta