võttis silmadeest kirjuks:
Hello Ivomets.
Have the following profiles that runs on the Saab V4
7,4mm280Dur popular street/rally profile
7,7mm290Dur Rally/Folkrace profile
7,85mm290Dur Rally/Historik Rally
8,3mm310Dur Rally/Rallycross needs dual springs
8,6mm310Dur Racing/Rallycross
All Saab V4 camshafts are regrinds on customers core. They also have new heat treatment
nyyd on liiga keeruline . :fight:
nukkvõlli valik.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ma mõtleks folkrace peale :)
kõige lahjem on lahja, kõige kangem töötab väga kitsas vahemikus, ning overlapping on suur e. vabakäiku netu ja alla 4k vaevu hingitseb. See on minu, võibolla mitte just kõige õigem, tagasihoidlik arvamus ;)
kõige lahjem on lahja, kõige kangem töötab väga kitsas vahemikus, ning overlapping on suur e. vabakäiku netu ja alla 4k vaevu hingitseb. See on minu, võibolla mitte just kõige õigem, tagasihoidlik arvamus ;)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
samas sonetil on 7,6 ja nagu sobib. orig vedrudega. ja orig kaantega.
aga prooviks 7,85?? siis vähemalt mingi vahe...
suuremat nagu ei tahaks ( veel)
ma ei tea, elu tehakse keeruliseks järsku :thumb:
aga prooviks 7,85?? siis vähemalt mingi vahe...
suuremat nagu ei tahaks ( veel)
ma ei tea, elu tehakse keeruliseks järsku :thumb:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14296
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Esimene number siis vist on klapitõus, teine on duration ehk siis see, kui kaua klapp lahti on (koguring on 360 kraadi, duration 280 on siis see, et pisut üle kolmveerand tiiru on klapp lahti...
Ja see "All Saab V4... " lause on see, et nad teevad seda sinu poolt antud toorikust ja teevad miski kuumtöötlemise ka sellele siis.
EDIT: aa .. sul oli lihtsalt valikuprobleem... sellest ma ei tea miskit..:)
Ja see "All Saab V4... " lause on see, et nad teevad seda sinu poolt antud toorikust ja teevad miski kuumtöötlemise ka sellele siis.
EDIT: aa .. sul oli lihtsalt valikuprobleem... sellest ma ei tea miskit..:)
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Need viimased oleks muidugi klass omaette aga ... Ei mingeid agasi, viimased on parimad See võib hullult nendega edasi käia :head:
vaata nende viimastega ei saa tänaval liigelda...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Need viimased oleks muidugi klass omaette aga ... Ei mingeid agasi, viimased on parimad See võib hullult nendega edasi käia :head:
See tähendab sisuliselt seda, et masin liigub treilal, linnas väga raske sõita. Teiseks neid ei viska niisama vahele, kaane portimine pingis, karbussid vaja timmida, et üldse miskit head effekti kätte saada ja kasutada nende nukkade võimalusi. Kui suund on maksimum, siis uidugi kõige karmim valida!
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: E Mär 19, 2007 22:00
- Asukoht:
- Auto:
Algselt postitas: ivomets
võttis silmadeest kirjuks:
Hello Ivomets.
Have the following profiles that runs on the Saab V4
7,4mm280Dur popular street/rally profile
7,7mm290Dur Rally/Folkrace profile
7,85mm290Dur Rally/Historik Rally
8,3mm310Dur Rally/Rallycross needs dual springs
8,6mm310Dur Racing/Rallycross
All Saab V4 camshafts are regrinds on customers core. They also have new heat treatment
nyyd on liiga keeruline . :fight:
Rusikareegel on,et kui on street,saad kindlast veel originaalülekannetega sõita.Aga Rallycross "küsib" aeglasema peaülekande ja vbl.ka 5-k käigukasti järele ja kergemate nookurite,taldrikute ja kolvi klapivabastuste järele.
Kas need mm on klapitõus või nukkvõlli tõus?Kui klapitõus,siis on numbrid suht tagasihoidlikud.Palju on nookuri ülekandearv?
Algselt postitas: EnnSvensson
Rusikareegel on,et kui on street,saad kindlast veel originaalülekannetega sõita.Aga Rallycross "küsib" aeglasema peaülekande ja vbl.ka 5-k käigukasti järele ja kergemate nookurite,taldrikute ja kolvi klapivabastuste järele.
Kas need mm on klapitõus või nukkvõlli tõus?Kui klapitõus,siis on numbrid suht tagasihoidlikud.Palju on nookuri ülekandearv?
no arvutasime välja sain vastuse kätte lõpuks nookuri üle kande arv on 1,48 . Tõnu ka helistab Soome praegu kontrollib tuttavalt üle.
austusega Jaanes