Tere selline küsimus et kas kellelgi on küülikule karpat mis on alt kahe kinnitusega annaks vastu Solexi mis alt neljaga.
Nii väga tahax sõita juba.:drive:
küüliku karburaator
Huvitav, millele tuginedes need targad sulle sellist nõu andsid? Omal kogemus ainult Solexiga, mida ükski Tallinna karpamees ei tahtnud tegemisse võtta omal ajal... Igatahes niipalju kui lugenud ja kuulnud olen, siis ühe lõõriga ikka lihtsam ja lollikindlam, kui kahelõõriline Solex.
Ja nagu Mart ütles, siis ka sisselaske kollektori pead ära vahetama, kui tahad praeguse asemele Solexit istutada.
Ja nagu Mart ütles, siis ka sisselaske kollektori pead ära vahetama, kui tahad praeguse asemele Solexit istutada.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
tegelikult suurt vahet ei ole, milline karpa, mõlemad oma olemuselt ja ehituselt lihtsad. samas automaat toore reguleerimine mõlemil aeganõudev ja mängimist vajav. käsitoorega kordades lihtsam paika saada vajalik seade.
sisselaske vahetamine ei pruugi esimesel korral täielikult õnnestuda ja probleemid võivad tekkida tihendi pidamises/pidamatuses nii vedelikele kui ka gaasidele.
aga kuna tegemist on siiski vanade karpadega, siis nende töökorda saamine nõuab mõningate osade vahetust ja regulli.
sisselaske vahetamine ei pruugi esimesel korral täielikult õnnestuda ja probleemid võivad tekkida tihendi pidamises/pidamatuses nii vedelikele kui ka gaasidele.
aga kuna tegemist on siiski vanade karpadega, siis nende töökorda saamine nõuab mõningate osade vahetust ja regulli.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
:wall: niipalju siis sellest.
sain käima ja veitsake sõita ka kui hakkas igasugu huvitavaid asju juhtuma.
kõigepealt kadus jõud ära siis hakkas tagant sellist õli põlemis suitsuajama ja piisk karikasse oli see kui õli tuli põlema jäi aga õli oli normis.
Tahaks selle venna kätte saada kes selle mootori Rootsist tõi , pidi olema heas sõidukorras ja karantiiga.:fight:.
Aga nüüd vist läheb auto lammutamisse ja kere Kuusakoskisse.
sain käima ja veitsake sõita ka kui hakkas igasugu huvitavaid asju juhtuma.
kõigepealt kadus jõud ära siis hakkas tagant sellist õli põlemis suitsuajama ja piisk karikasse oli see kui õli tuli põlema jäi aga õli oli normis.
Tahaks selle venna kätte saada kes selle mootori Rootsist tõi , pidi olema heas sõidukorras ja karantiiga.:fight:.
Aga nüüd vist läheb auto lammutamisse ja kere Kuusakoskisse.
Laiali läheb ta küll aga mitte kuusakoskisse vaid teen kahes ühe kuna ühel mootor hea aga käigukast pees .Aga teisel käigukast ,sisustus ,kere ja veermik heas korras.
:conf:
ja mis puudub karantiise siis seda venda ei saa enam kättegi.:gun:
:conf:
ja mis puudub karantiise siis seda venda ei saa enam kättegi.:gun: