2007 suvi põles mul läbi kolb (pildil vasakpoolne), peale vahetust sõitsin ma reeglina statoili 95'ga, lisasin alati ka STP pliilisandit ning ka sõidustiili olen hoidnud viisaka, kuid siiski vahetasin ma täna jälle kolvi (pildil parempoolse).
Mõlemad kolvid olid esimeses silindris.
Lootuses kuidagi vältida uuesti mootori laiali lammutamist - küsimus suurele ringile, et mis võib põhjustada sellist kolbide läbipõlemist!
V4 kolbide läbipõlemine
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
pakun yhe variandi teise juhu jaoks (parempoolne kolb):
äkki rõngas läks paigaldamisega puruks?? sest näha, et rõngas kolvile nagu kohad sisse kulutand?
esimesel juhul ikka täitsa kolvi sulamine toimunud. see on mystika, 96 puhul... ja ilma turbota...
äkki rõngas läks paigaldamisega puruks?? sest näha, et rõngas kolvile nagu kohad sisse kulutand?
esimesel juhul ikka täitsa kolvi sulamine toimunud. see on mystika, 96 puhul... ja ilma turbota...
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Mina pole ka ühelgi vanal Saabil( 96, 99, 900) mingit lisandit kasutanud. Sõidan bensiniga 98. Ja kolvid on alati mootori sisse jäänud;-) Aga ei usu ka, et 95-ga sõites miskit sellist juhtuks-kui ehk raketikütusega.
Kui jätta kõrvale lihtsalt praakkolb, siis mingil põhjusel detonatsioon tekkinud...võtab sõnatuks R.I.P.
Kui jätta kõrvale lihtsalt praakkolb, siis mingil põhjusel detonatsioon tekkinud...võtab sõnatuks R.I.P.
Pliiasendaja kasutamise või mittekasutamise kohta on seisukohed jätkuvalt erinevad, samuti sobivaima oktaaniarvu kohta nagu näha ka sellest teemast.
Aga see kolbide sulamine on küll üllatav nähtus küüliku puhul.
Aga see kolbide sulamine on küll üllatav nähtus küüliku puhul.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: E Mär 19, 2007 22:00
- Asukoht:
- Auto:
Üks võimalus on,et keps on kõver s.t. väntvõlli kaela telg ja kolvisõrme telg ei ole paralleelsed.Siis purunevad rõngad sealpool kuhupoole kõver on ja kolb läheb"kleepima".
Teine võimalus on ,et kolvirõnga sooned on nõge täis ja rõngas ei upu pessa,vaid kolvi paisudes surutakse vastu silindri seina kuni rõngas puruneb ja rõngatükid lõhuvad kolvi.Rõngad võivad puruneda ka siis kui rõnga luku vahe on väike s.t. vale mõõdu rõngas.
Teine võimalus on ,et kolvirõnga sooned on nõge täis ja rõngas ei upu pessa,vaid kolvi paisudes surutakse vastu silindri seina kuni rõngas puruneb ja rõngatükid lõhuvad kolvi.Rõngad võivad puruneda ka siis kui rõnga luku vahe on väike s.t. vale mõõdu rõngas.