lamelldiferentsiaaal

Kõik kahetaktilistest ja V-4 mootoriga autodest
Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

R Juun 11, 2010 20:34

rootslaste juures pakkuda päris huvitav mänguasi.
samas olen veendunud, et siin maarjamaal kah tegelintskeid, kes selliseid asju teinud jne.

huvitab, mis- mille vastu hõõrdub?

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
wilddog
Juhtkoer
Postitusi: 1888
Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
Asukoht:
Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771

#2

R Juun 11, 2010 22:47

Ei tea täpselt antud agregaadi ehitust aga mu kunagisel autol oli esisillas LSD, mis kasutas samuti kahte ketast ning ketaste vahel oli miski mögin, mis regeeris temperatuurile, vist? Vastavalt siis pani möks plaadid haakuma või mitte. Võimalik, et kasutusel oli visco differ, need pole samad asjad võrreldes Ivometsa toodud apastraadiga:?
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#3

P Juun 13, 2010 11:36

pakuks pildi järgi, et vasakpoolne pooltelje kopsik on difrijunnist (enda algsest nuutjuurikast) lahti seotud (juurikas on originaalis ükstükne kopsikuga ja nuutepidi difrihammaka rummu sisse kinnituv). Kopsik on jäigalt kinnitatud nüüd hoopis ühe libisemispinna/siduriketta külge, mis on omakorda üks kahest väiksemast (kui neid ikka on kaks, pilt ei seleta väga täpselt), vedruga kokkupingutatud flantsiketaste vahel asuvast (ilmselt teine libisemispind/ketas on jäigalt teise flantsiketta küljes). Või ka vastupidi - kopsik on jäigalt kinnitatud hoopis ühega flantsiketastest , nt masteriga (sisemisega), mille külge omakorda kinnitub vedrutatud tikke pidi slave (välimine)flantsiketas, ja nendevahelistest hõõrdketastest siis üks on ühendatud selle võlliga , mis on jäigalt ühendatud difrihammakaga. Kusagil peab olema ka teine võll, mis on suurema võlli sees ja hoiab asju tsentris, lastes samal ajal kahel võllil teineteise suhtes pöörelda, juhul kui siduri kokkusurumise jõud ületatakse. Tundub olema mingi leevendusvidin - hoiab lööki kastile ära (küüliku Alu-kast on nõrguke + pooltelje sisekopsikud on kahe sõrmega, mitte tripoidid), vbl elimineerib ka ketsipanemist kusagil mudaselkruusasel rallikrossi rajal.

Sellist junni on põlveotsas raske teha, eeldab kindlasti treipingis tegemisi ja keevitamisi.

Ega ma võisin puusse pann akah - pöördkehade maailmameister EnnSvensson teaks kindlasti paremini ära arvata

edit: justjust - see võib olla blokitud difrile tehtud kompensatsioon jah
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#4

L Jaan 15, 2011 16:50

äkki keegi veel oskaks oma arvamust avaldada sellise jupstüki kohta??

mul on midagi vaja!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
EnnSvensson
Postitusi: 37
Liitunud: E Mär 19, 2007 22:00
Asukoht:
Auto:

#5

P Jaan 16, 2011 12:23

Pakun,et kemppiblokeering + rehepeksumasinasidur.
Vasta