rootslaste juures pakkuda päris huvitav mänguasi.
samas olen veendunud, et siin maarjamaal kah tegelintskeid, kes selliseid asju teinud jne.
huvitab, mis- mille vastu hõõrdub?
lamelldiferentsiaaal
-
- Juhtkoer
- Postitusi: 1888
- Liitunud: P Nov 20, 2005 18:56
- Asukoht:
- Auto: 9-5 Aero MY04 MT Sedaan, 9-3 Viggen MY00, NG900 2.0T SE MT MY95, Mannerg 771
Ei tea täpselt antud agregaadi ehitust aga mu kunagisel autol oli esisillas LSD, mis kasutas samuti kahte ketast ning ketaste vahel oli miski mögin, mis regeeris temperatuurile, vist? Vastavalt siis pani möks plaadid haakuma või mitte. Võimalik, et kasutusel oli visco differ, need pole samad asjad võrreldes Ivometsa toodud apastraadiga:?
pakuks pildi järgi, et vasakpoolne pooltelje kopsik on difrijunnist (enda algsest nuutjuurikast) lahti seotud (juurikas on originaalis ükstükne kopsikuga ja nuutepidi difrihammaka rummu sisse kinnituv). Kopsik on jäigalt kinnitatud nüüd hoopis ühe libisemispinna/siduriketta külge, mis on omakorda üks kahest väiksemast (kui neid ikka on kaks, pilt ei seleta väga täpselt), vedruga kokkupingutatud flantsiketaste vahel asuvast (ilmselt teine libisemispind/ketas on jäigalt teise flantsiketta küljes). Või ka vastupidi - kopsik on jäigalt kinnitatud hoopis ühega flantsiketastest , nt masteriga (sisemisega), mille külge omakorda kinnitub vedrutatud tikke pidi slave (välimine)flantsiketas, ja nendevahelistest hõõrdketastest siis üks on ühendatud selle võlliga , mis on jäigalt ühendatud difrihammakaga. Kusagil peab olema ka teine võll, mis on suurema võlli sees ja hoiab asju tsentris, lastes samal ajal kahel võllil teineteise suhtes pöörelda, juhul kui siduri kokkusurumise jõud ületatakse. Tundub olema mingi leevendusvidin - hoiab lööki kastile ära (küüliku Alu-kast on nõrguke + pooltelje sisekopsikud on kahe sõrmega, mitte tripoidid), vbl elimineerib ka ketsipanemist kusagil mudaselkruusasel rallikrossi rajal.
Sellist junni on põlveotsas raske teha, eeldab kindlasti treipingis tegemisi ja keevitamisi.
Ega ma võisin puusse pann akah - pöördkehade maailmameister EnnSvensson teaks kindlasti paremini ära arvata
edit: justjust - see võib olla blokitud difrile tehtud kompensatsioon jah
Sellist junni on põlveotsas raske teha, eeldab kindlasti treipingis tegemisi ja keevitamisi.
Ega ma võisin puusse pann akah - pöördkehade maailmameister EnnSvensson teaks kindlasti paremini ära arvata
edit: justjust - see võib olla blokitud difrile tehtud kompensatsioon jah
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
äkki keegi veel oskaks oma arvamust avaldada sellise jupstüki kohta??
mul on midagi vaja!!!
mul on midagi vaja!!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 37
- Liitunud: E Mär 19, 2007 22:00
- Asukoht:
- Auto:
Pakun,et kemppiblokeering + rehepeksumasinasidur.