originaal pid. silindrid said vahetatud lada 2105 silindrite vastu. läbimõõt 20.6 mm, vist oli
1. eemaldada vana silinder ja jonnistada uue silindri ava piirjooned, mis on 30 mm, niimoodi, et vana ava ülemine äär jääks ka uue ava ülemiseks ääreks.
2. freesida ava. ja puurida augud silindri kinnitamiseks.
3. siis teha valmis uus vasest toru, mille ühte otsa panna lada piduri silindrisse sobiliku kermega ots, teise otsa saabi ots. Toru ümber võiks panna ka jupi kummivoolikut, millega saaks toru fikseeritud ja mis ei laseks torul minna pärast vastu sillatala.
4. edasi tuleks klotside ülemiste otsade toetuskohad lõigata ca 4 mm, sügavamaks, et klotsid kenasti trummlisse mahuksid. tehtud ketaslõikajaga, kui 1 ketta asemele pandud 2 2 mm sama läbimõõduga ketast.
muidugi eemaldad trumlil kulumisest tekkinud rant.
5. siis teha käsipiduri jubinas, mis käib klotside vahele ka 6 mm pikemaks ja täpsus reguleerida.
6. ja ongi valmis.
96 tagapidurite ümberehitus
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7618
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vot orig silindrid on vist veel viimased asjad mida praegusel ajal poest saab. mingi 6 või 7 euri tk.
aga põhi värk ikka selles, et klotside kuludes jäävad klotsid trumlist kaugele... aga need lada silindrid on automaatse reguleerimisega.
ja muidugi suurema läbimõõduga, mis peaks suurendama tagapidurite jõudu
aga põhi värk ikka selles, et klotside kuludes jäävad klotsid trumlist kaugele... aga need lada silindrid on automaatse reguleerimisega.
ja muidugi suurema läbimõõduga, mis peaks suurendama tagapidurite jõudu
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.