ehk milline paistab tagatiib ilma tihendita
kuda 96 tagatiib on kokku keevitatud ja kuidas seda mitte kokkukeevitada
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 123
- Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
- Asukoht:
- Auto:
Mul paar asjatundmatut küsimust, teades kui roostelembene koht see 96-l on: kui mõne aasta pärast oleks vaja sinna ligi pääseda, siis kuidas? Ja kas sel tagatiibade kinnikeevitamisel peale tihendikoha kaotamise ka muud praktilist eesmärki on? Mitmel projektil internetis sama liigutust kohanud.
Lõpptulemus on ilma tihendita ilusam muidugi.
Lõpptulemus on ilma tihendita ilusam muidugi.
jama on selles, et 96 kere on seal kandis suht uurdeline. kui mäda on liigselt, osutub originaalprofiili taastamine väegade keeruliseks. kui monoks keevitada, siis tuleb tähelepanu pöörata koopas ühendusjoontele - mitte ühtki uurdekest ei tohi jääda avatuks, muidu on uuesti mädanema minek kiire tulema. teiseks tuleb monoks keevitamisel teha kogu joon - alguses paned punktidega paika, siis lased tsurrdi kõik kokku. kui paned aind punktiga, väristab hiljem viimistlusele mõrad sisse. monokskeevitamisel on veel oluline et ei jääks suuri vahesid kuhugile - sealt hakkab värv-pahtel samuti mängima , eriti kui A-rühma teha ja nt trampliinilt hüpekaid panna, või asfaldil kässakaga spinnida. kui on vähegi võimalik jätta originaali, tasub ikka tihendiga jätta. vanasaabikala ivomets küll vihkab südamest monotiibu, kuid minule kui küülikuaretajale in a way isegi meeldib see kui tihendilotu ei äesta stiilipuhast joont.
edit: kere jäikuse kohta veel niipalju, et mul ühel küülikul on tagumiste vedrukannude tippudel (pagassist vaadatuna) huvitavad tehaselahendused, milliseid uuematel keredel (´77, ´78, ´79) ei ole täheldanud. ´75 küülikul on siis seal baaspinnad,poldid, punnid, augud, mis viitavad väga selgesti tala paigalduse võimalusele kannude vahele pagasniku ruumi (mingi monte carlo valmidus vä, oskab keegi vana kala kommenteerida?)...
edit: kere jäikuse kohta veel niipalju, et mul ühel küülikul on tagumiste vedrukannude tippudel (pagassist vaadatuna) huvitavad tehaselahendused, milliseid uuematel keredel (´77, ´78, ´79) ei ole täheldanud. ´75 küülikul on siis seal baaspinnad,poldid, punnid, augud, mis viitavad väga selgesti tala paigalduse võimalusele kannude vahele pagasniku ruumi (mingi monte carlo valmidus vä, oskab keegi vana kala kommenteerida?)...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mulle jah see kokkukeevitusvariant ei meeldi.
pigem suure rahulduse pakub see, kui ehitada yles kereäär ja tiivaäär ja kui need superhästi kokkusobivad! siis 6 tykki kindlustatud! ;)
praegusel autol kavas veel tiivad ennem värvida ja siis tihendiga kylge kruvida, siis jääb kena must tihend ilusti vahele!
pigem suure rahulduse pakub see, kui ehitada yles kereäär ja tiivaäär ja kui need superhästi kokkusobivad! siis 6 tykki kindlustatud! ;)
praegusel autol kavas veel tiivad ennem värvida ja siis tihendiga kylge kruvida, siis jääb kena must tihend ilusti vahele!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ivomets - kell 10.38 lisatud pildil on näha kuidas on ilusti pandud paigad peale tagakoopale. aga nt eeldades et paigad on pandud vanale plekile peale, tekib ju profiil alla jäänud roostetava vana ja uue halja paiga vahele. või saan valesti aru ja tegelikult teed sa nii et lõikad keevisõmbluse kohalt vana allajääva pleki osa ikkagi ära?
kell 10.48 lisatud pildil on eriti ilusaste näha see kaarjas "hammaspiludega" riba, mis ühendab tagakoopa välisserva kere küljeplekiga. kuid see tekitab ju kinnise, kolmnurkse "ristlõikega" profiili - kuidas sa siukesi õnarusi roostekindlaks menetled? lased mingit vägevat värki (movilit, ortofosforit, grafiiti, kalamaksa, kopranäärmesalvi) vahele? sest seda ju sa enam seestpoolt ei värvi ju...
kell 10.48 lisatud pildil on eriti ilusaste näha see kaarjas "hammaspiludega" riba, mis ühendab tagakoopa välisserva kere küljeplekiga. kuid see tekitab ju kinnise, kolmnurkse "ristlõikega" profiili - kuidas sa siukesi õnarusi roostekindlaks menetled? lased mingit vägevat värki (movilit, ortofosforit, grafiiti, kalamaksa, kopranäärmesalvi) vahele? sest seda ju sa enam seestpoolt ei värvi ju...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
part mine metsa sa oma "paigad on pandud vanale plekile peale" jutuga. ausalt!
edit:
kõige ennem lõikad roostes kohad välja. siis teed uue pleki kuni ca 5 mm suurema, kui vana oli ja paned paika ja keevitad kinni. siis lihvid alt ylejäänu vana maha,, nii käib asi sellisel juhul kui ei viitsi teha täpselt serv servaga istuvat.
serv servaga istuval paigal tekib tergemini ohk auk sisse keevitada. muud ei midagi.
tule workshoppi 2 ks nädalaks oma mõne saaniga
edit2: kõik uued plekitykid tuleb enne möginaga võidumist atsetooniga puhtaks pesta, siis ära kruntida, siis ära värvida ja siis alles mis iganes mögin., sinu loetelus see mögin lausa puudus, mida kasutan ;)
edit:
kõige ennem lõikad roostes kohad välja. siis teed uue pleki kuni ca 5 mm suurema, kui vana oli ja paned paika ja keevitad kinni. siis lihvid alt ylejäänu vana maha,, nii käib asi sellisel juhul kui ei viitsi teha täpselt serv servaga istuvat.
serv servaga istuval paigal tekib tergemini ohk auk sisse keevitada. muud ei midagi.
tule workshoppi 2 ks nädalaks oma mõne saaniga
edit2: kõik uued plekitykid tuleb enne möginaga võidumist atsetooniga puhtaks pesta, siis ära kruntida, siis ära värvida ja siis alles mis iganes mögin., sinu loetelus see mögin lausa puudus, mida kasutan ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
ai kuram jah ma panin puhta udu. 10.48 pildi pealt tundus mulle et see hammaspiludega riba pole nurgani sisse valtsitud ja tekib "kolmnurk" koopaserva ja küljepleki pindade vahel - vale puha :red: ... aga ära põe papi -ega ma pahapärast, ikka rohkem uudishimust küsisin
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
vaata väljapoolt tehtud pildil selle hammasriba keevituskohti ja seespoolt pildil on läbi näha need kohad. ca 5 mm kattub vaid vana ja uus.
näed ka , et taga poritiib koosneb kolmest erivärvi tiivast.
näed ka , et taga poritiib koosneb kolmest erivärvi tiivast.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.