kuda 96 tagatiib on kokku keevitatud ja kuidas seda mitte kokkukeevitada

Kõik kahetaktilistest ja V-4 mootoriga autodest
Vasta
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#1

N Sept 15, 2005 22:37

ehk milline paistab tagatiib ilma tihendita

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#2

R Sept 16, 2005 8:15

lahe ju. vähemalt kunagi on olnud. kas rohkem pole pilte
SeekordJaak
Saabiklubi liige
Postitusi: 123
Liitunud: T Mär 29, 2005 14:47
Asukoht:
Auto:

#3

R Sept 16, 2005 8:47

Mul paar asjatundmatut küsimust, teades kui roostelembene koht see 96-l on: kui mõne aasta pärast oleks vaja sinna ligi pääseda, siis kuidas? Ja kas sel tagatiibade kinnikeevitamisel peale tihendikoha kaotamise ka muud praktilist eesmärki on? Mitmel projektil internetis sama liigutust kohanud.
Lõpptulemus on ilma tihendita ilusam muidugi.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#4

R Sept 16, 2005 9:32

jama on selles, et 96 kere on seal kandis suht uurdeline. kui mäda on liigselt, osutub originaalprofiili taastamine väegade keeruliseks. kui monoks keevitada, siis tuleb tähelepanu pöörata koopas ühendusjoontele - mitte ühtki uurdekest ei tohi jääda avatuks, muidu on uuesti mädanema minek kiire tulema. teiseks tuleb monoks keevitamisel teha kogu joon - alguses paned punktidega paika, siis lased tsurrdi kõik kokku. kui paned aind punktiga, väristab hiljem viimistlusele mõrad sisse. monokskeevitamisel on veel oluline et ei jääks suuri vahesid kuhugile - sealt hakkab värv-pahtel samuti mängima , eriti kui A-rühma teha ja nt trampliinilt hüpekaid panna, või asfaldil kässakaga spinnida. kui on vähegi võimalik jätta originaali, tasub ikka tihendiga jätta. vanasaabikala ivomets küll vihkab südamest monotiibu, kuid minule kui küülikuaretajale in a way isegi meeldib see kui tihendilotu ei äesta stiilipuhast joont.


edit: kere jäikuse kohta veel niipalju, et mul ühel küülikul on tagumiste vedrukannude tippudel (pagassist vaadatuna) huvitavad tehaselahendused, milliseid uuematel keredel (´77, ´78, ´79) ei ole täheldanud. ´75 küülikul on siis seal baaspinnad,poldid, punnid, augud, mis viitavad väga selgesti tala paigalduse võimalusele kannude vahele pagasniku ruumi (mingi monte carlo valmidus vä, oskab keegi vana kala kommenteerida?)...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#5

R Sept 16, 2005 10:38

mulle jah see kokkukeevitusvariant ei meeldi.
pigem suure rahulduse pakub see, kui ehitada yles kereäär ja tiivaäär ja kui need superhästi kokkusobivad! siis 6 tykki kindlustatud! ;)

praegusel autol kavas veel tiivad ennem värvida ja siis tihendiga kylge kruvida, siis jääb kena must tihend ilusti vahele!

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#6

R Sept 16, 2005 10:48

ja veel yks pilt

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

R Sept 16, 2005 10:49

ja veel yks pilt:
tehke ka sitast saia!

Lisatud failid
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#8

R Sept 16, 2005 11:01

ivomets - kell 10.38 lisatud pildil on näha kuidas on ilusti pandud paigad peale tagakoopale. aga nt eeldades et paigad on pandud vanale plekile peale, tekib ju profiil alla jäänud roostetava vana ja uue halja paiga vahele. või saan valesti aru ja tegelikult teed sa nii et lõikad keevisõmbluse kohalt vana allajääva pleki osa ikkagi ära?
kell 10.48 lisatud pildil on eriti ilusaste näha see kaarjas "hammaspiludega" riba, mis ühendab tagakoopa välisserva kere küljeplekiga. kuid see tekitab ju kinnise, kolmnurkse "ristlõikega" profiili - kuidas sa siukesi õnarusi roostekindlaks menetled? lased mingit vägevat värki (movilit, ortofosforit, grafiiti, kalamaksa, kopranäärmesalvi) vahele? sest seda ju sa enam seestpoolt ei värvi ju...
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

R Sept 16, 2005 11:08

part mine metsa sa oma "paigad on pandud vanale plekile peale" jutuga. ausalt!
edit:
kõige ennem lõikad roostes kohad välja. siis teed uue pleki kuni ca 5 mm suurema, kui vana oli ja paned paika ja keevitad kinni. siis lihvid alt ylejäänu vana maha,, nii käib asi sellisel juhul kui ei viitsi teha täpselt serv servaga istuvat.
serv servaga istuval paigal tekib tergemini ohk auk sisse keevitada. muud ei midagi.
tule workshoppi 2 ks nädalaks oma mõne saaniga

edit2: kõik uued plekitykid tuleb enne möginaga võidumist atsetooniga puhtaks pesta, siis ära kruntida, siis ära värvida ja siis alles mis iganes mögin., sinu loetelus see mögin lausa puudus, mida kasutan ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#10

R Sept 16, 2005 12:26

ai kuram jah ma panin puhta udu. 10.48 pildi pealt tundus mulle et see hammaspiludega riba pole nurgani sisse valtsitud ja tekib "kolmnurk" koopaserva ja küljepleki pindade vahel - vale puha :red: ... aga ära põe papi -ega ma pahapärast, ikka rohkem uudishimust küsisin
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7617
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#11

R Sept 16, 2005 12:30

vaata väljapoolt tehtud pildil selle hammasriba keevituskohti ja seespoolt pildil on läbi näha need kohad. ca 5 mm kattub vaid vana ja uus.
näed ka , et taga poritiib koosneb kolmest erivärvi tiivast.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Vasta