O: saab 9000 esitiibu

Turbod, jupid, vidinad...
Vasta
Kalista
Postitusi: 39
Liitunud: L Juun 30, 2018 20:01
Asukoht: Stockholm
Auto:

#1

R Okt 12, 2018 9:22

1998a. Masinale.
Vahet pole mis värv või seisukord, roostet ei tohiks palju olla.

Kontakt foorumisse.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7175
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

R Okt 12, 2018 10:51

Pärnus savi tn. peaks üks päris hea olema. poolt ei mäleta kahjuks
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1713
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto:

#3

R Okt 12, 2018 15:00

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Kasutaja avatar
9-5LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 785
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu/Loviisa
Auto: Saab 9-3 cabrio Hirsch, Volvo S80 mk2 d5 stage 1

#4

R Okt 12, 2018 16:17

Juhin tähelepanu, et kōik tonnise tiivad pole ühesugused, isegi kui nad sama kere pealt pärinevad siis aastakäikudel on vahe sees.
Kogenud Aeronaut. :drive:
saabu
Postitusi: 720
Liitunud: R Juul 21, 2006 9:43
Asukoht: Tallinn-Aruküla
Auto:
Kontakt:

#5

R Okt 12, 2018 16:28

CSi tiivad on kõik ühesugused, aasta ei loe.CC omad ja varasemad sedaanid erinesid.
Kasutaja avatar
9-5LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 785
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu/Loviisa
Auto: Saab 9-3 cabrio Hirsch, Volvo S80 mk2 d5 stage 1

#6

R Okt 12, 2018 21:41

Ma ei tea, ostsin väidetavalt 92a cs pealt tulnud tiivad ja mu 96 aerole need küll ei istunud. Polnud nagu eriti Saabivõõras kodanik ka, foorumis priit123321, aga vaidlema ei hakka - võis ka tema eksida :).
Kogenud Aeronaut. :drive:
Kasutaja avatar
siims
Postitusi: 11
Liitunud: P Apr 13, 2014 18:24
Asukoht:
Auto: 9000 CSE 2.3T

#7

R Okt 12, 2018 21:44

Keegu teab miks Klokkerholmi uusi enam ei saa?
timutit
Postitusi: 578
Liitunud: R Sept 03, 2004 23:17
Asukoht:
Auto:

#8

R Okt 12, 2018 23:00

siims kirjutas:
R Okt 12, 2018 21:44
Keegu teab miks Klokkerholmi uusi enam ei saa?
B-kati plekiga on selline lugu, et neid hakatakse valmistama umbes ajal , kui mudel on saanud 10 aastaseks.See ei ole püha tõde, aga umbes nii need asjad vanasti käisid.Siis tambitakse neid kindlasti 10 aastat.Mis sealt edasi saab, sõltub turu suurusest.On ka 30 aastastele midagi saada.Kuna see tonnine on automaailmas siiksi üsna haruldus, siis võibki aeg ümber olla.Sellist stantsi-vormi ei ole enam mõtet hoida.Kuna turg on ahtake, siis on ka küsitav olnud toota neid riiulisse .Nende hoidmise-haldamise jant ei tasu enam ära.VÕIBKI FINIIIIITO OLLA.

.9000--l on kaks varianti esitiiba.Luukpära CC 84-91 ja sealt edasi CS on teine versioon.Sedaanil on esimene versioon 88-94 ja teine sealt edasi.


Seega ei saanud 96a luukpärale mittesobiv tiib olla pärit 92a CS-ilt.

Mul on ka tiivad pakkuda.KALLID, VÄGA KALLID.Endale ja teistele.
Kasutaja avatar
saabu14jr
Postitusi: 809
Liitunud: P Apr 22, 2007 9:48
Asukoht:
Auto:

#9

R Okt 12, 2018 23:07

Kui plekist enam ei saa, siis klaasfiibrist veel saab. (Carbonist oli ka millalgi aga tundub, et enam ei saa)
https://www.acm.se/category/9000
Kvaliteedi kohta ei oska kosta, kindlasti vajaks mõni nurk kohendamist.
Vasta