O: turboklassiku kommutaatori

Turbod, jupid, vidinad...
Vasta
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#1

P Sept 18, 2011 16:54

1986 8v 2,0T klassikul on säde kollakas. Proovitud on ka teise süütepooliga, sama jama. Äkki on kellelgi pakkuda töökorras kommutaatorit (süütevõimendit?). Igasugune abi teretulnud:notworthy:
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#2

P Sept 18, 2011 21:07

igaks juhuks võta jagaja kaas maha ja vaata mis seal sees toimub-üks tuttav otsis ka tükk aega viga, siis leidis, et rootor tükkideks..

peaks sobima ka mitteturbo kommutaator
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#3

E Sept 19, 2011 7:48

Rootori takisti mõõda üle,samuti juhtmed.Rikkis võimendi ei põhjusta kollast sädet.
realrainer
Postitusi: 87
Liitunud: E Veebr 23, 2009 1:21
Asukoht: Püssi
Auto: 900 5-door turbo, 9000 Aero

#4

E Sept 19, 2011 19:41

Säde kollane vahetult peale süütepooli, enne jagajat. Kõik just pakkunud süütepooli ja kommutaatorit. Uurin-puurin
Vasta