M: Chipboxid
Vaadates nende kodukalt:
Saab 9-5 II 2.8 T V6
Tehaseandmed:
Võimsus: 220kW
Pöördemoment: 400Nm
Kubatuur: 2792cm3
ja kasutades Chipbox Pro-ga
Võimsus: 282kW + 28%
Pöördemoment: 512Nm + 28%
Ärge pange pahaks, aga lihtsa chiptuuninguga ilma rauda mudimata tundub see võimatu, rääkimata lubatud kütusesäästust (kuni 1,5 l / 100 km vähem).
Andresei võiks valgustada natuke chipboxi tööpõhimõtteid - kust kohast see müstiline võimsuse kasv võetakse? Just magic?
Kodulehelt loeb ainult välja, et chipbox Suudab kalkuleerida kuni 100000 korda sekundis. See on kindlasti väärt omadus. :)
Ootan samuti huviga CR meeste kommentaare.
Saab 9-5 II 2.8 T V6
Tehaseandmed:
Võimsus: 220kW
Pöördemoment: 400Nm
Kubatuur: 2792cm3
ja kasutades Chipbox Pro-ga
Võimsus: 282kW + 28%
Pöördemoment: 512Nm + 28%
Ärge pange pahaks, aga lihtsa chiptuuninguga ilma rauda mudimata tundub see võimatu, rääkimata lubatud kütusesäästust (kuni 1,5 l / 100 km vähem).
Andresei võiks valgustada natuke chipboxi tööpõhimõtteid - kust kohast see müstiline võimsuse kasv võetakse? Just magic?
Kodulehelt loeb ainult välja, et chipbox Suudab kalkuleerida kuni 100000 korda sekundis. See on kindlasti väärt omadus. :)
Ootan samuti huviga CR meeste kommentaare.
Sama asi siin ja seal:
Näitena siis 9-3 88kw diisel.
1.http://chipbox.ee/saab-9-3-1-9-tid/
2.http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Saab-9-3-1-9-TID-2062-r.html
Näitena siis 9-3 88kw diisel.
1.http://chipbox.ee/saab-9-3-1-9-tid/
2.http://www.racechip.de/racechip-chiptuning/Saab-9-3-1-9-TID-2062-r.html
Väga huvitav, kuhu kohta selline jubin auto el. süsteemis ühendatakse. Reklaami järgi plug&play...?
Ja mida see garantii tähendab?
Kas garanteeritakse kirjade järgi lubatud võimsuse ja väände kasv %-des?
Et kui viin auto dünosse ja mõõdan ilma ning koos chip-iga ja kui lubatud numbrid välja ei joonistu, mis siis...?
Ja mida see garantii tähendab?
Kas garanteeritakse kirjade järgi lubatud võimsuse ja väände kasv %-des?
Et kui viin auto dünosse ja mõõdan ilma ning koos chip-iga ja kui lubatud numbrid välja ei joonistu, mis siis...?
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Prooviks siis lahti mõtestada, mida see box teha võiks..:)
Turbomootoril ei ole palju võimalusi, et turborõhku elektrooniliselt tõsta.
Kui autol olemas APC (BPC), saab mängida sellega. Õigemini siis BPC klappi juhtivate pingeimpulssidega.
Mis teha aga autoga, millel BPC puudub? SAABi näitena siis enamus vanemaid low pressure turbo masinad.
Lahendus on ainult üks - tuleb modifitseerida MAP sensorist tulevat pinget.
(vanemad tegijad kindlasti mäletavad fuelcut defenderit, mis sisuliselt kah "valetas" rõhu teiseks).
See jublakas on õnneks kõigil turboautodel olemas, ilma lihtsalt ei saaks.
Kes veel ei tea, siis MAP sensor on andur mis mõõdab rõhu sisselaskekollektoris ja sellele vastavalt reguleerib ECU-s küttesegu, süüte jne õigeks.
Nüüd - väikestel turborõhkudel on kõik justkui okei. ECU-le valetatakse rõhk kollektoris väiksemaks, kui tegelikult on. Midagi hullu ei juhtu ja võib isegi kütusekulu ökonoomiat saavutada. Tõsi, adaptsiooni võimaldav ECU (Saabidel näiteks) näeb juba Lambda sensorist, et miski on mäda ja krutib segu "tagasi" õigeks. Seda nimetatakse ka closed loop süsteemiks.
Suurtel rõhkudel aga asi muutub. "Closed loop" läheb üle "open loop"-ks. Lambdat enam ei arvestata. Kui näiteks 1,3bar ülerõhuga ECU soovib, et segu tuleks muuta rikkamaks (näiteks ca AFR12), samas MAP sensor väidab rõhuks hoopis 1bar? Järeldus - ei muutugi midagi rikkamaks ja mootor töötab ohtlikult lahja seguga edasi.
See siis variant mida kasutatakse. Kas ka Chipbox, ei tea.
Kui nüüd antud seade "sööb" ECU-väliselt vajalikke andurite andmeid, juhib ise MAP sensorit ja omab väljundeid süütele (DI kasett...) ning pihustitele (pikendab pihustamiseks vajalikke pingeimpulsse vastavalt rõhule), siis jah. Kõik on võimalik.
Sel juhul paneb imestama, kuidas suudab see "universaalne" seade niivõrd erinevate mootorijuhtimistega hakkama saada. Kas see sisuliselt asendaks ka Trionic-t?
edit: Chipbox pakutakse nagu näha enamasti diislitele. Minu eelnev jutt käis SAABi bensumootorite kohta. Diisli hingeelu on natuke võõras...
Turbomootoril ei ole palju võimalusi, et turborõhku elektrooniliselt tõsta.
Kui autol olemas APC (BPC), saab mängida sellega. Õigemini siis BPC klappi juhtivate pingeimpulssidega.
Mis teha aga autoga, millel BPC puudub? SAABi näitena siis enamus vanemaid low pressure turbo masinad.
Lahendus on ainult üks - tuleb modifitseerida MAP sensorist tulevat pinget.
(vanemad tegijad kindlasti mäletavad fuelcut defenderit, mis sisuliselt kah "valetas" rõhu teiseks).
See jublakas on õnneks kõigil turboautodel olemas, ilma lihtsalt ei saaks.
Kes veel ei tea, siis MAP sensor on andur mis mõõdab rõhu sisselaskekollektoris ja sellele vastavalt reguleerib ECU-s küttesegu, süüte jne õigeks.
Nüüd - väikestel turborõhkudel on kõik justkui okei. ECU-le valetatakse rõhk kollektoris väiksemaks, kui tegelikult on. Midagi hullu ei juhtu ja võib isegi kütusekulu ökonoomiat saavutada. Tõsi, adaptsiooni võimaldav ECU (Saabidel näiteks) näeb juba Lambda sensorist, et miski on mäda ja krutib segu "tagasi" õigeks. Seda nimetatakse ka closed loop süsteemiks.
Suurtel rõhkudel aga asi muutub. "Closed loop" läheb üle "open loop"-ks. Lambdat enam ei arvestata. Kui näiteks 1,3bar ülerõhuga ECU soovib, et segu tuleks muuta rikkamaks (näiteks ca AFR12), samas MAP sensor väidab rõhuks hoopis 1bar? Järeldus - ei muutugi midagi rikkamaks ja mootor töötab ohtlikult lahja seguga edasi.
See siis variant mida kasutatakse. Kas ka Chipbox, ei tea.
Kui nüüd antud seade "sööb" ECU-väliselt vajalikke andurite andmeid, juhib ise MAP sensorit ja omab väljundeid süütele (DI kasett...) ning pihustitele (pikendab pihustamiseks vajalikke pingeimpulsse vastavalt rõhule), siis jah. Kõik on võimalik.
Sel juhul paneb imestama, kuidas suudab see "universaalne" seade niivõrd erinevate mootorijuhtimistega hakkama saada. Kas see sisuliselt asendaks ka Trionic-t?
edit: Chipbox pakutakse nagu näha enamasti diislitele. Minu eelnev jutt käis SAABi bensumootorite kohta. Diisli hingeelu on natuke võõras...
Ma ei suuda leida kuidagi ettevõtte juriidilist kontakti :O ... või ma ei oska vaadata...
Vot see on alles huvitav tulemus :D
Kodulehe Registreerija andmed:
Nimi: Lenno Õunapuu
E-posti aadress: lenno.ounapuu@hotmail.com
Registreerimise aeg: 22.06.2011 12:58:30
Registripidaja: virtuaal
Halduskontakti andmed:
Nimi: Lenno Õunapuu
E-posti aadress: lenno.ounapuu@hotmail.com
Registreerimise aeg: 22.06.2011 12:58:30
Registripidaja: virtuaal
Ja mida kõike küll google ka meeles ei pea :P
Chipbox.ee
chipbox.ee/paigaldamine/ - Cached
Further technical features can be found in our technical part. .
Chipbox OÜ
E-mail: info@chipbox.ee
Aadress: Kadaka 7, Tallinn.
Äriregister kahjuks ei teadnud sellisest ettevõttest halligi :wall:
Tervitus!
Väga kena, et teema on leidnud esimese päevaga nii palju vastukaja. Kuigi natuke kurb, et asja tundmata kukutakse kohe maha tegema.
Kellele ei meeldi, ei pea seda lugema ning veel vähem ka midagi tellima.
Teemasse nii palju, et chipiga hakkab turbo madalamalt tööle, mistõttu on autol kohe kohaltvõttes rohkem jõudu ning väänet. Ka kütusekulu vahe on sellest tingitud.
Ning viimase kommenteerija poolt oleks kena need isikuandmed siit ilusti maha võtta. Kuna me kellegilt ettemaksu ei küsi, siis leiame, et meie isikuandmed ei ole siin levitamiseks ega kellegile uurimiseks.
Väga kena, et teema on leidnud esimese päevaga nii palju vastukaja. Kuigi natuke kurb, et asja tundmata kukutakse kohe maha tegema.
Kellele ei meeldi, ei pea seda lugema ning veel vähem ka midagi tellima.
Teemasse nii palju, et chipiga hakkab turbo madalamalt tööle, mistõttu on autol kohe kohaltvõttes rohkem jõudu ning väänet. Ka kütusekulu vahe on sellest tingitud.
Ning viimase kommenteerija poolt oleks kena need isikuandmed siit ilusti maha võtta. Kuna me kellegilt ettemaksu ei küsi, siis leiame, et meie isikuandmed ei ole siin levitamiseks ega kellegile uurimiseks.
Võiks tegelikult kirjas olla, et tuunime ainult diisel-Saabe, bensumootoreid mitte. Dünograafikud näitavad, et väändemomenti tõstetakse. Kokkuvõttes võib see tõesti kütusekulule mõjuda. Kuhupoole, eks see oleneb gaasijalast nagu ikka.
"Madalamalt" ei hakka seal küll miski tööle, väändemomendi tõus on järsem.
"Madalamalt" ei hakka seal küll miski tööle, väändemomendi tõus on järsem.
Tahaks ikka asja tundma õppida, palun selgita nüüd kuidagimoodi ära, mismoodi see chip ühe metallikolaka (turbiini/kompressori) kiiremini pöördesse ajab, kui väljalaskes olevad gaasid seda suudaksid? :drink:
Ja need "isikuandmed" on täiesti avalik inff...
Ja need "isikuandmed" on täiesti avalik inff...
Äri eesmärgiga kodulehel peab olema kõik firma rekvisiidid, seadusest tulenevalt. Antud lehelt ma siiski ei leidnud OÜ/FIE/UÜ vms kohta midagi. Reg. numbrit pole ka kuskil. Kui teete seda oma pesulaga, miks mitte siis seda sinna panna?
Ja kui selline väike jubin teeb masina ökomaks ja paremini liikuvamaks, siis miks seda pole teinud juba autotootja ise? Kuskilt tuleb see mingi muu arvelt.
Ja kui selline väike jubin teeb masina ökomaks ja paremini liikuvamaks, siis miks seda pole teinud juba autotootja ise? Kuskilt tuleb see mingi muu arvelt.
Tervitus!
Väga kena, et teema on leidnud esimese päevaga nii palju vastukaja. Kuigi natuke kurb, et asja tundmata kukutakse kohe maha tegema.
Kellele ei meeldi, ei pea seda lugema ning veel vähem ka midagi tellima.
Teemasse nii palju, et chipiga hakkab turbo madalamalt tööle, mistõttu on autol kohe kohaltvõttes rohkem jõudu ning väänet. Ka kütusekulu vahe on sellest tingitud.
Ning viimase kommenteerija poolt oleks kena need isikuandmed siit ilusti maha võtta. Kuna me kellegilt ettemaksu ei küsi, siis leiame, et meie isikuandmed ei ole siin levitamiseks ega kellegile uurimiseks.
Kallis Andresei!
See et sa ettemaksu ei võta siin, kus veel keegi midagi ostnud pole ei ole küll mingi vabandus selliseks hämaks.
Need andmed, mis ma kopeerisin siia on avalik informatsioon, avalikest registritest. Esiteks tee oma kontaktid selliseks, et oleks aru ka saada, kes müüb ja garantii annab.
Lugupidamisega,
erki
ps. ja kui jäi ikka kipitama, leiad mu telefoni ilma suurema vaevata
Ärge siis nüüd Andresei poissi päris maasisse ka trampige....:D
Mulle tundub, et Andresei ise ei tea nö. chippimisest ja selle tööpõhimõttetest midagi. Jääb mulje, et ta ise on vast lihtsalt nö. seda "turbo madalamalt tööle" juttu uskuma jäänud ja leidnud veel selle kõigega äri teha.
Arvan, et eks paljudega see võibolla ka täitsa õnnestub, kuid Saabifoorumis on meil ÕNNEKS omad "ajukirurgid" CR poiste näol, kes sellisel jamal õnneks südnida ei lase. :head:
Tsitaat Andresei: Avalik või mitte, aga tema ei puutu siia hetkel kuidagi kohe mitte!
Foorumi reeglites nr 3, ütleb et teemasse mitte tuua sisse sellega seondumatut!
Mis puutub avalikesse kontaktidesse, siis neil on siin ikka OTSENE seos, kui SINU ettevõtte neid müüb!
Mulle tundub, et Andresei ise ei tea nö. chippimisest ja selle tööpõhimõttetest midagi. Jääb mulje, et ta ise on vast lihtsalt nö. seda "turbo madalamalt tööle" juttu uskuma jäänud ja leidnud veel selle kõigega äri teha.
Arvan, et eks paljudega see võibolla ka täitsa õnnestub, kuid Saabifoorumis on meil ÕNNEKS omad "ajukirurgid" CR poiste näol, kes sellisel jamal õnneks südnida ei lase. :head:
Tsitaat Andresei: Avalik või mitte, aga tema ei puutu siia hetkel kuidagi kohe mitte!
Foorumi reeglites nr 3, ütleb et teemasse mitte tuua sisse sellega seondumatut!
Mis puutub avalikesse kontaktidesse, siis neil on siin ikka OTSENE seos, kui SINU ettevõtte neid müüb!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab