Tere,
11/92 a Saab 9000, 2.3T 143kW, automaat, vajab doonorautolt toimivat ETS-i!
Kui on pakkuda kellelgi, siis 56714409!
Kiire!
O: SAAB 9000 ETS
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Vii remonti, saad ka garantii peale. http://www.dialab.ee/index.php?option=com_content&view=article&id=40&Itemid=41
Tallinnas kah vast keegi oskab neid remontida.
Tallinnas kah vast keegi oskab neid remontida.
__In Boost We Trust__
Vii jah remonti ja anna pärast teada ka. Puht sportlik huvi, kuna kunagi kui mul veel tonnine oli, siis olin sama hädaga kimpus.
Ei leidnud mina sellel ajal Eestis remontijat ühtki. Ainukese koha leidsin ma ka USA'st, kuhu ma oma ETS'i renoveerimisele saatsin. Maksma läks tollel ajal midagi 5k EEK ringi, uue eest küsiti 16k EEK ja ühtegi kasutatud ETS'i ka keegi Eesti pinnal ei pakkunud.
Kui ETS'i USA'st tagasi sain nägi kena, puhas ja värvitud välja kuid sõita sain sellega vaevu 1kuu.
Peale seda rookisin selle ise lahti ja süüdlaseks oli purunenud potentsiomeeter. Seda parandada võimalik ei ole, ainult annab uueks vahetada. Kuid kahjuks taas mina seda potekat kuskilt leida ei suutnud.
Mida siis USA's tehti? Puhastati ja värviti aga potekas sees olid rajad katki ja nii ta läks 5K EEK mööda pükse.
Ei usu, et D116 lingil toodud ettevõttel ka neid vastavalt margile potekaid võtta on aga ehk on sinu ETS'i pote rajad terved ja saab puhastamisega mõneks ajaks taas paremaks. Muud osad (mootor, hoovastik, membraan jne)on seal suhteliselt veakindlad, kuid enamasti on siiski vea allikaks oma aja ära elanud ja kulunud pote.
EDIT: tahtsin siia ka oma ETS'i saaga postituste lingi panna, kus on ka pilte ja muud huvitavat infot ETS'ist aga ei suuda enam nii vanu teemasid Foorumist ülesleida.
Äkki moded aitavad...
Ei leidnud mina sellel ajal Eestis remontijat ühtki. Ainukese koha leidsin ma ka USA'st, kuhu ma oma ETS'i renoveerimisele saatsin. Maksma läks tollel ajal midagi 5k EEK ringi, uue eest küsiti 16k EEK ja ühtegi kasutatud ETS'i ka keegi Eesti pinnal ei pakkunud.
Kui ETS'i USA'st tagasi sain nägi kena, puhas ja värvitud välja kuid sõita sain sellega vaevu 1kuu.
Peale seda rookisin selle ise lahti ja süüdlaseks oli purunenud potentsiomeeter. Seda parandada võimalik ei ole, ainult annab uueks vahetada. Kuid kahjuks taas mina seda potekat kuskilt leida ei suutnud.
Mida siis USA's tehti? Puhastati ja värviti aga potekas sees olid rajad katki ja nii ta läks 5K EEK mööda pükse.
Ei usu, et D116 lingil toodud ettevõttel ka neid vastavalt margile potekaid võtta on aga ehk on sinu ETS'i pote rajad terved ja saab puhastamisega mõneks ajaks taas paremaks. Muud osad (mootor, hoovastik, membraan jne)on seal suhteliselt veakindlad, kuid enamasti on siiski vea allikaks oma aja ära elanud ja kulunud pote.
EDIT: tahtsin siia ka oma ETS'i saaga postituste lingi panna, kus on ka pilte ja muud huvitavat infot ETS'ist aga ei suuda enam nii vanu teemasid Foorumist ülesleida.
Äkki moded aitavad...
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Vii jah remonti ja anna pärast teada ka. Puht sportlik huvi, kuna kunagi kui mul veel tonnine oli, siis olin sama hädaga kimpus.
Ei leidnud mina sellel ajal Eestis remontijat ühtki. Ainukese koha leidsin ma ka USA'st, kuhu ma oma ETS'i renoveerimisele saatsin. Maksma läks tollel ajal midagi 5k EEK ringi, uue eest küsiti 16k EEK ja ühtegi kasutatud ETS'i ka keegi Eesti pinnal ei pakkunud.
Kui ETS'i USA'st tagasi sain nägi kena, puhas ja värvitud välja kuid sõita sain sellega vaevu 1kuu.
Peale seda rookisin selle ise lahti ja süüdlaseks oli purunenud potentsiomeeter. Seda parandada võimalik ei ole, ainult annab uueks vahetada. Kuid kahjuks taas mina seda potekat kuskilt leida ei suutnud.
Mida siis USA's tehti? Puhastati ja värviti aga potekas sees olid rajad katki ja nii ta läks 5K EEK mööda pükse.
Ei usu, et D116 lingil toodud ettevõttel ka neid vastavalt margile potekaid võtta on aga ehk on sinu ETS'i pote rajad terved ja saab puhastamisega mõneks ajaks taas paremaks. Muud osad (mootor, hoovastik, membraan jne)on seal suhteliselt veakindlad, kuid enamasti on siiski vea allikaks oma aja ära elanud ja kulunud pote.
EDIT: tahtsin siia ka oma ETS'i saaga postituste lingi panna, kus on ka pilte ja muud huvitavat infot ETS'ist aga ei suuda enam nii vanu teemasid Foorumist ülesleida.
Äkki moded aitavad...
Kusjuures sinu vanal on see viga ka praegu aktuaalne.
Vii jah remonti ja anna pärast teada ka. Puht sportlik huvi, kuna kunagi kui mul veel tonnine oli, siis olin sama hädaga kimpus.
Ei leidnud mina sellel ajal Eestis remontijat ühtki. Ainukese koha leidsin ma ka USA'st, kuhu ma oma ETS'i renoveerimisele saatsin. Maksma läks tollel ajal midagi 5k EEK ringi, uue eest küsiti 16k EEK ja ühtegi kasutatud ETS'i ka keegi Eesti pinnal ei pakkunud.
Kui ETS'i USA'st tagasi sain nägi kena, puhas ja värvitud välja kuid sõita sain sellega vaevu 1kuu.
Peale seda rookisin selle ise lahti ja süüdlaseks oli purunenud potentsiomeeter. Seda parandada võimalik ei ole, ainult annab uueks vahetada. Kuid kahjuks taas mina seda potekat kuskilt leida ei suutnud.
Mida siis USA's tehti? Puhastati ja värviti aga potekas sees olid rajad katki ja nii ta läks 5K EEK mööda pükse.
Ei usu, et D116 lingil toodud ettevõttel ka neid vastavalt margile potekaid võtta on aga ehk on sinu ETS'i pote rajad terved ja saab puhastamisega mõneks ajaks taas paremaks. Muud osad (mootor, hoovastik, membraan jne)on seal suhteliselt veakindlad, kuid enamasti on siiski vea allikaks oma aja ära elanud ja kulunud pote.
EDIT: tahtsin siia ka oma ETS'i saaga postituste lingi panna, kus on ka pilte ja muud huvitavat infot ETS'ist aga ei suuda enam nii vanu teemasid Foorumist ülesleida.
Äkki moded aitavad...
Kusjuures sinu vanal on see viga ka praegu aktuaalne.
No külge läks eelpoolmainitu asemel ikka kasutatud tükk, seega võiks isegi puhastamisest mõneks ajaks kasu olla.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Vii jah remonti ja anna pärast teada ka. Puht sportlik huvi, kuna kunagi kui mul veel tonnine oli, siis olin sama hädaga kimpus.
Ei leidnud mina sellel ajal Eestis remontijat ühtki. Ainukese koha leidsin ma ka USA'st, kuhu ma oma ETS'i renoveerimisele saatsin. Maksma läks tollel ajal midagi 5k EEK ringi, uue eest küsiti 16k EEK ja ühtegi kasutatud ETS'i ka keegi Eesti pinnal ei pakkunud.
Kui ETS'i USA'st tagasi sain nägi kena, puhas ja värvitud välja kuid sõita sain sellega vaevu 1kuu.
Peale seda rookisin selle ise lahti ja süüdlaseks oli purunenud potentsiomeeter. Seda parandada võimalik ei ole, ainult annab uueks vahetada. Kuid kahjuks taas mina seda potekat kuskilt leida ei suutnud.
Mida siis USA's tehti? Puhastati ja värviti aga potekas sees olid rajad katki ja nii ta läks 5K EEK mööda pükse.
Ei usu, et D116 lingil toodud ettevõttel ka neid vastavalt margile potekaid võtta on aga ehk on sinu ETS'i pote rajad terved ja saab puhastamisega mõneks ajaks taas paremaks. Muud osad (mootor, hoovastik, membraan jne)on seal suhteliselt veakindlad, kuid enamasti on siiski vea allikaks oma aja ära elanud ja kulunud pote.
EDIT: tahtsin siia ka oma ETS'i saaga postituste lingi panna, kus on ka pilte ja muud huvitavat infot ETS'ist aga ei suuda enam nii vanu teemasid Foorumist ülesleida.
Äkki moded aitavad...
Kusjuures sinu vanal on see viga ka praegu aktuaalne.
No külge läks eelpoolmainitu asemel ikka kasutatud tükk, seega võiks isegi puhastamisest mõneks ajaks kasu olla.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab