O: SAAB 9000 ETS

Turbod, jupid, vidinad...
Vasta
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#1

T Mai 08, 2012 22:12

Tere,

11/92 a Saab 9000, 2.3T 143kW, automaat, vajab doonorautolt toimivat ETS-i!

Kui on pakkuda kellelgi, siis 56714409!
Kiire!
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#2

K Mai 09, 2012 23:07

sain ühe ets-i, eks näis kas too töötab.
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#3

L Mai 12, 2012 2:10

too ETS kahjuks ei töötanud. Kui kellelgi veel pakkuda, siis v6tke yhendust!
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

L Mai 12, 2012 10:07

Vii remonti, saad ka garantii peale. http://www.dialab.ee/index.php?option=com_content&view=article&id=40&Itemid=41
Tallinnas kah vast keegi oskab neid remontida.
__In Boost We Trust__
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#5

L Mai 12, 2012 12:44

Vii jah remonti ja anna pärast teada ka. Puht sportlik huvi, kuna kunagi kui mul veel tonnine oli, siis olin sama hädaga kimpus.
Ei leidnud mina sellel ajal Eestis remontijat ühtki. Ainukese koha leidsin ma ka USA'st, kuhu ma oma ETS'i renoveerimisele saatsin. Maksma läks tollel ajal midagi 5k EEK ringi, uue eest küsiti 16k EEK ja ühtegi kasutatud ETS'i ka keegi Eesti pinnal ei pakkunud.
Kui ETS'i USA'st tagasi sain nägi kena, puhas ja värvitud välja kuid sõita sain sellega vaevu 1kuu.
Peale seda rookisin selle ise lahti ja süüdlaseks oli purunenud potentsiomeeter. Seda parandada võimalik ei ole, ainult annab uueks vahetada. Kuid kahjuks taas mina seda potekat kuskilt leida ei suutnud.
Mida siis USA's tehti? Puhastati ja värviti aga potekas sees olid rajad katki ja nii ta läks 5K EEK mööda pükse.
Ei usu, et D116 lingil toodud ettevõttel ka neid vastavalt margile potekaid võtta on aga ehk on sinu ETS'i pote rajad terved ja saab puhastamisega mõneks ajaks taas paremaks. Muud osad (mootor, hoovastik, membraan jne)on seal suhteliselt veakindlad, kuid enamasti on siiski vea allikaks oma aja ära elanud ja kulunud pote.

EDIT: tahtsin siia ka oma ETS'i saaga postituste lingi panna, kus on ka pilte ja muud huvitavat infot ETS'ist aga ei suuda enam nii vanu teemasid Foorumist ülesleida.
Äkki moded aitavad...
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#6

L Mai 19, 2012 12:58

siiani otsin!
pakkumised: 56714409
Mikk195
Postitusi: 102
Liitunud: K Mai 02, 2007 13:22
Asukoht:
Auto:

#7

L Mai 19, 2012 13:53

Vii jah remonti ja anna pärast teada ka. Puht sportlik huvi, kuna kunagi kui mul veel tonnine oli, siis olin sama hädaga kimpus.
Ei leidnud mina sellel ajal Eestis remontijat ühtki. Ainukese koha leidsin ma ka USA'st, kuhu ma oma ETS'i renoveerimisele saatsin. Maksma läks tollel ajal midagi 5k EEK ringi, uue eest küsiti 16k EEK ja ühtegi kasutatud ETS'i ka keegi Eesti pinnal ei pakkunud.
Kui ETS'i USA'st tagasi sain nägi kena, puhas ja värvitud välja kuid sõita sain sellega vaevu 1kuu.
Peale seda rookisin selle ise lahti ja süüdlaseks oli purunenud potentsiomeeter. Seda parandada võimalik ei ole, ainult annab uueks vahetada. Kuid kahjuks taas mina seda potekat kuskilt leida ei suutnud.
Mida siis USA's tehti? Puhastati ja värviti aga potekas sees olid rajad katki ja nii ta läks 5K EEK mööda pükse.
Ei usu, et D116 lingil toodud ettevõttel ka neid vastavalt margile potekaid võtta on aga ehk on sinu ETS'i pote rajad terved ja saab puhastamisega mõneks ajaks taas paremaks. Muud osad (mootor, hoovastik, membraan jne)on seal suhteliselt veakindlad, kuid enamasti on siiski vea allikaks oma aja ära elanud ja kulunud pote.

EDIT: tahtsin siia ka oma ETS'i saaga postituste lingi panna, kus on ka pilte ja muud huvitavat infot ETS'ist aga ei suuda enam nii vanu teemasid Foorumist ülesleida.
Äkki moded aitavad...


Kusjuures sinu vanal on see viga ka praegu aktuaalne.
Platinum
Postitusi: 265
Liitunud: P Juun 08, 2008 19:28
Asukoht:
Auto:

#8

N Mai 31, 2012 21:44

pole veel leidnud, tahaks juba korda saada autot...:freak:
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#9

N Mai 31, 2012 21:56

Vii jah remonti ja anna pärast teada ka. Puht sportlik huvi, kuna kunagi kui mul veel tonnine oli, siis olin sama hädaga kimpus.
Ei leidnud mina sellel ajal Eestis remontijat ühtki. Ainukese koha leidsin ma ka USA'st, kuhu ma oma ETS'i renoveerimisele saatsin. Maksma läks tollel ajal midagi 5k EEK ringi, uue eest küsiti 16k EEK ja ühtegi kasutatud ETS'i ka keegi Eesti pinnal ei pakkunud.
Kui ETS'i USA'st tagasi sain nägi kena, puhas ja värvitud välja kuid sõita sain sellega vaevu 1kuu.
Peale seda rookisin selle ise lahti ja süüdlaseks oli purunenud potentsiomeeter. Seda parandada võimalik ei ole, ainult annab uueks vahetada. Kuid kahjuks taas mina seda potekat kuskilt leida ei suutnud.
Mida siis USA's tehti? Puhastati ja värviti aga potekas sees olid rajad katki ja nii ta läks 5K EEK mööda pükse.
Ei usu, et D116 lingil toodud ettevõttel ka neid vastavalt margile potekaid võtta on aga ehk on sinu ETS'i pote rajad terved ja saab puhastamisega mõneks ajaks taas paremaks. Muud osad (mootor, hoovastik, membraan jne)on seal suhteliselt veakindlad, kuid enamasti on siiski vea allikaks oma aja ära elanud ja kulunud pote.

EDIT: tahtsin siia ka oma ETS'i saaga postituste lingi panna, kus on ka pilte ja muud huvitavat infot ETS'ist aga ei suuda enam nii vanu teemasid Foorumist ülesleida.
Äkki moded aitavad...


Kusjuures sinu vanal on see viga ka praegu aktuaalne.

No külge läks eelpoolmainitu asemel ikka kasutatud tükk, seega võiks isegi puhastamisest mõneks ajaks kasu olla.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#10

N Mai 31, 2012 21:58

Vii jah remonti ja anna pärast teada ka. Puht sportlik huvi, kuna kunagi kui mul veel tonnine oli, siis olin sama hädaga kimpus.
Ei leidnud mina sellel ajal Eestis remontijat ühtki. Ainukese koha leidsin ma ka USA'st, kuhu ma oma ETS'i renoveerimisele saatsin. Maksma läks tollel ajal midagi 5k EEK ringi, uue eest küsiti 16k EEK ja ühtegi kasutatud ETS'i ka keegi Eesti pinnal ei pakkunud.
Kui ETS'i USA'st tagasi sain nägi kena, puhas ja värvitud välja kuid sõita sain sellega vaevu 1kuu.
Peale seda rookisin selle ise lahti ja süüdlaseks oli purunenud potentsiomeeter. Seda parandada võimalik ei ole, ainult annab uueks vahetada. Kuid kahjuks taas mina seda potekat kuskilt leida ei suutnud.
Mida siis USA's tehti? Puhastati ja värviti aga potekas sees olid rajad katki ja nii ta läks 5K EEK mööda pükse.
Ei usu, et D116 lingil toodud ettevõttel ka neid vastavalt margile potekaid võtta on aga ehk on sinu ETS'i pote rajad terved ja saab puhastamisega mõneks ajaks taas paremaks. Muud osad (mootor, hoovastik, membraan jne)on seal suhteliselt veakindlad, kuid enamasti on siiski vea allikaks oma aja ära elanud ja kulunud pote.

EDIT: tahtsin siia ka oma ETS'i saaga postituste lingi panna, kus on ka pilte ja muud huvitavat infot ETS'ist aga ei suuda enam nii vanu teemasid Foorumist ülesleida.
Äkki moded aitavad...


Kusjuures sinu vanal on see viga ka praegu aktuaalne.

No külge läks eelpoolmainitu asemel ikka kasutatud tükk, seega võiks isegi puhastamisest mõneks ajaks kasu olla.
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Vasta