Tere!
Plaan vahetada lage, kus kohast osta seda õhukest porolooni ja laeriiet? Kas tavalised kanga poed pakuvad? On soovitusi?
K: Laeriie ja poroloon
Laekangastel on ju poroloon juba olemas kahe riidekihi vahel. Ja tegelikkuses kasutavd kõik järelpaigaldajad tavalisi tugevaid(kuid venivaid) poroloonita kangaid.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mina ostsin tartust porolooniga kanga ja paigaldasin sealt ostetud liimiga. Tänaseks on kangas lahti. Mida tegin valesti täpselt ei tea, eks võtan lahti ja proovin uuesti. Raskeks teeb asja see, et mul kolme ukseline ja luugiga auto, sellel taga pea koht ja käepidemete juures ka süvendid, peab riiet palju pingutama,et kortsusi ei jääks ja see pinge pole aastaga kadunud ning liim on kuskilt järgi andnud.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 405
- Liitunud: R Jaan 12, 2007 14:52
- Asukoht:
- Auto:
Mina ostsin laeriide Nevotexist. Liimi temaatikat tuleks tõesti natukene rohkem uurida, sest ka minul esines probleeme, olgugi, et kasutasin esialgselt Nevotexi enda spreiliimi.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sprayliim ei kõlba oma liigse lahusi sisalduse tõttu.
peaks proovima mõne momenkontakt tliimi natukene vedelamaks tegema ja värvipüssiga ja suure dyysiga peale laskma.
et ikka jääks liimi kah :eureka:
peaks proovima mõne momenkontakt tliimi natukene vedelamaks tegema ja värvipüssiga ja suure dyysiga peale laskma.
et ikka jääks liimi kah :eureka:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Mul oli paksema porolooniga ja see liim http://www.kesto.msk.ru/kesto_extra.html hoidis 5aastat minu kasutuse hästi. K-rautas müügis.
__In Boost We Trust__
Tavaline niiskuskindel PVA kestis klassikul ja 7a. juba tonnisel
Kui vaja venitada materjali, siis ikka kontaktliim ja soovitavalt püstoliga peale kanda mõlemale kontakteeruvale pinnale.
Väga proff ei ole ja abikäsi lisaks, siis pole mõtet kogu pinda üle pritsida.
Paned tsentrid paika ja siis ühe külje, pärast teise,
Venitad proportsionaalselt jjust niipalju kui vaja.
Liimipindadael lasta enne aurustuda, et ei oleks väga tatised ja svammiga materjali ei soovitaks siiski jõuga lõpuni läbi vajutada, vaid tundlikult, käeselja või sõrmedega.
Salongi teibid, ette niikuis tööjärg nõuab.
Ise olen kasutanud mööblitööstustes kasutatavat punast kontaktliimi aga ei tea mis markeering, mulle on toodud seda lihtsalt kolmeses klaaspurgis.
Tartus, Ilves Extra õmblustsehhi all, esimesel korrusel asuvas tehasepoes on müügil partiidest üle jäänud ,spetsiifiliste, eri nõuetele vastavate materjalide ülejäägid mida tootmises kasutatud.
Ostsin cabriole katuse materjali sealt.
Väga proff ei ole ja abikäsi lisaks, siis pole mõtet kogu pinda üle pritsida.
Paned tsentrid paika ja siis ühe külje, pärast teise,
Venitad proportsionaalselt jjust niipalju kui vaja.
Liimipindadael lasta enne aurustuda, et ei oleks väga tatised ja svammiga materjali ei soovitaks siiski jõuga lõpuni läbi vajutada, vaid tundlikult, käeselja või sõrmedega.
Salongi teibid, ette niikuis tööjärg nõuab.
Ise olen kasutanud mööblitööstustes kasutatavat punast kontaktliimi aga ei tea mis markeering, mulle on toodud seda lihtsalt kolmeses klaaspurgis.
Tartus, Ilves Extra õmblustsehhi all, esimesel korrusel asuvas tehasepoes on müügil partiidest üle jäänud ,spetsiifiliste, eri nõuetele vastavate materjalide ülejäägid mida tootmises kasutatud.
Ostsin cabriole katuse materjali sealt.
Kastani-Riia nurgal.
Rohkem nõu ei oska anda, pole sellist autot lähemalt uurinud. Kui võtadki katuse välja, siis mõtle etapid hoolikalt läbi. Ka sel juhul pead katuse kuidagi fikseeritud saama, et keskenduda korrektsele paigaldusele.
See on oluline kui liim lastud ja venitama hakkad, siitmaalt enam vigu lubada ei tohi.
Rohkem nõu ei oska anda, pole sellist autot lähemalt uurinud. Kui võtadki katuse välja, siis mõtle etapid hoolikalt läbi. Ka sel juhul pead katuse kuidagi fikseeritud saama, et keskenduda korrektsele paigaldusele.
See on oluline kui liim lastud ja venitama hakkad, siitmaalt enam vigu lubada ei tohi.
Olen liiminud 2 korda tonnise lae riiet. Tartust Diivanimeister nimelisest kohast (oli vist sellise nimega) ostsin.
Esimene kord tegin vea, kui kasutasin 3M spray liimi, mis pidi ka peale kuivamist elastne jääma.
Selle temperatuuri taluvus oli kuni 50 kraadi, ehk siis palavate suveilmadega lõi kolmandal aastal riide lae küljest lahti, sest liim muutus vedelaks.
Seepeale ostsin K-rautast "Moment" nimelist spary liimi, mille temperatuuri taluvus on kõrgem.
Nüüd teine suvi juba läheb ja tundub, et püsib.
Esimene kord tegin vea, kui kasutasin 3M spray liimi, mis pidi ka peale kuivamist elastne jääma.
Selle temperatuuri taluvus oli kuni 50 kraadi, ehk siis palavate suveilmadega lõi kolmandal aastal riide lae küljest lahti, sest liim muutus vedelaks.
Seepeale ostsin K-rautast "Moment" nimelist spary liimi, mille temperatuuri taluvus on kõrgem.
Nüüd teine suvi juba läheb ja tundub, et püsib.
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
Oma eelmisel autol liimisin riide täiesti tavalise niiskuskindla PVA liimiga. Kandsin pintsliga peale õhukse kihi ning ei jäänud mingeid plekke vms. Ise sõitsin 3 aastat ja selle ajaga ei tulnud midagi lahti ning ei usu, et ka nüüd 1 aasta möödas, oleks midagi juhtunud.