lammutab 9000-ndeid.
Ja veel sellised osad nagu puit armatuurile ja uksepaneelidele, toon pole oluline, äkki on sul pakkuda ka antitiib taha? Äkki oskad öelda mis need maksavad ja muidugi ka logarite hinnad? Auto endiselt Saab 9000 aero (Mõnele ka luukpära) 1997 Tänud ette!
Panen EiSaa exautost pilti ka siia.Ehk nüüd siis läheb see lammutamisele.Sõitis Pärnust kenasti ise minuga Tabasallu.Veidi paremale kiskus, aga põld hullu.
Mida seal huvitavat?Tagatulede vaheline reflektorpaneel on nagu tutikas- ilma lainetuseta ja pragudeta.Kõrvalistuja vasaku jala juures on lisatasku.
Kui homme veel midagi uut silma hakkab, siis kirjutan juttu juurde.
Täienduseks veel seda, et kõik neli akende kohal olevat tuulesuunajat on ka terved.
Mida seal huvitavat?Tagatulede vaheline reflektorpaneel on nagu tutikas- ilma lainetuseta ja pragudeta.Kõrvalistuja vasaku jala juures on lisatasku.
Kui homme veel midagi uut silma hakkab, siis kirjutan juttu juurde.
Täienduseks veel seda, et kõik neli akende kohal olevat tuulesuunajat on ka terved.
-
- Postitusi: 51
- Liitunud: N Jaan 22, 2009 10:58
- Asukoht:
- Auto:
kas sul saab 9000cs kere on 92a oma 107kw 2.3 16klapi, endal panin paugu puuse ja taguots lõi kere tiba kõveraks muu tibends tobends
Algselt postitas: risto.lutsu
kas sul saab 9000cs kere on 92a oma 107kw 2.3 16klapi, endal panin paugu puuse ja taguots lõi kere tiba kõveraks muu tibends tobends
Ma leian tibens tobens taguotsa ka, mis veel puusse pole paugutanud.Ka 16-klapise oma.Võta muidugi ligi, saad jälle kärutada, niisama vahtimine ka ju nõme.
I-------------I
I________I
:beer: /
:head::drive:/
I-------------I
I________I
Aga helista ja küsi:wall: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Täna suutis mind keegi endast täielikult välja viia.Ma arvan, et ma tahaks füüsilist valu kellegile tekitada.
:fight:
Toas ühes autos ootas kõrvalistuja vasaku jala juures olev lisatasku oma uut omanikku.See broneeriti juba kuid tagasi, kuid, kuna inimene on teisest Eesti otsast, siis ma hoidsin talle seda.St, et ütlesin kõigile küsijaile, et mul ei ole seda.Täna tuli mees kaugelt sellele järgi ja seda ei olnud enam autos.Keegi on lihtsalt selle ilma küsimata kaasa võtnud.
NAHHUI seda teha!Ma olen inimlik ja lasen autode vahel kõndida, aga mitte asju ilma loata kaasa võtta.
Vabandust, kui ma kellegile oma väljaelamistega meelehärmi tegin, aga ajas üle ääre.Keda see ei puudutanud, siis saab ju aru.
Juppe on veel saada.Ka ilma rahata, aga eelnevalt küsides.
:fight:
Toas ühes autos ootas kõrvalistuja vasaku jala juures olev lisatasku oma uut omanikku.See broneeriti juba kuid tagasi, kuid, kuna inimene on teisest Eesti otsast, siis ma hoidsin talle seda.St, et ütlesin kõigile küsijaile, et mul ei ole seda.Täna tuli mees kaugelt sellele järgi ja seda ei olnud enam autos.Keegi on lihtsalt selle ilma küsimata kaasa võtnud.
NAHHUI seda teha!Ma olen inimlik ja lasen autode vahel kõndida, aga mitte asju ilma loata kaasa võtta.
Vabandust, kui ma kellegile oma väljaelamistega meelehärmi tegin, aga ajas üle ääre.Keda see ei puudutanud, siis saab ju aru.
Juppe on veel saada.Ka ilma rahata, aga eelnevalt küsides.
Kuna kolin sealt vanast kohast minema, siis teen suurt puhastustööd.Seega jääb lademetes igasugust kraami üle.
Mis kuulub tasuta laiali-jagamisele.
Jutt käib vidinatest, mille ostjat pean kaua ootama.Aga samas kulub kellegile marjaks.
Toon näite.Üks ilus ilma luugita sedaani laepolster on üle.Ta on veidi rokane(mitte õline, vaid tolmune) ja tahab puhastamist, aga on täiesti terve.Riie ei ole lahti.Jne...
Mis kuulub tasuta laiali-jagamisele.
Jutt käib vidinatest, mille ostjat pean kaua ootama.Aga samas kulub kellegile marjaks.
Toon näite.Üks ilus ilma luugita sedaani laepolster on üle.Ta on veidi rokane(mitte õline, vaid tolmune) ja tahab puhastamist, aga on täiesti terve.Riie ei ole lahti.Jne...
-
- Postitusi: 6
- Liitunud: N Sept 16, 2010 13:28
- Asukoht:
- Auto:
tervist.95 a 108 kw b234. 2.3 doch mootorit?
Kuna pidin õue koristama, siis puhastasin üht vana tonnise keret.Ma teadsin, et see on antiik, aga lähemal lammutamisel ilmnes huvitavaid asju.
Kerenumber YS3CT55L9F4001839
Auto on kreemikas pärlmutter- selline, mis videos balletti tantsisid.Tundub, et see on üldse üks esimestest tonnistest.Karterisse ei pandud õlitaseme andurit päris alguses 84-85.See lugu seal oli.
Aga huvitavad asjad on need- uksehinged ei ole kere küljes mitte tavapoltidega (12 võtmega keeratavad), vaid sisetorx padruniga.Esiraam ei olnud kere küljes mitte 13, vaid 14 võtmega keeratavate poltidega.Esiklaasi kojameeste süsteem kinnitus kere külge mingi tundmatu kronsaga ja ühe poldiga.Salongis olid kõik kruvid mitte torxiga keeratavad, vaid ristpeaga kruvikaga.Kõlarid on autos Fostexi nimeliselt tootjalt, mitte nagu uuematel.Tagumine jalamatt on selline, kus parem ja vasak on oma-vahel ühendatud üle sumpatunneli.
Vini uurides ütleb info, et 5-ust,9000 turbo, 5-käiku manuaal, aasta 85. Aga nr.11 peaks ütlema tootmiskoha, mida aga number 4 ei tuvasta.1 ja 2 on Trollhättan line 1 ja 2, nr 3 on Arlöv ja 6 ja 7 Nystad, Finland.Numbrid 12-17 ütlevad selle liini seerianumbri.Ehk, siis see lõpp 1839 on väike.Kas numbrid hakkasid jooksma 1-st, 100-st, 1000-st?
RARITEET.Aga väga surnud.
Lisaks veel, et täna vaatasin detailidele pandud aasta-arve ja see on 84.Kummaline on see, et turvavöödel puudub üldse silt, kus peaks ka välja-laske aeg olema.
Kerenumber YS3CT55L9F4001839
Auto on kreemikas pärlmutter- selline, mis videos balletti tantsisid.Tundub, et see on üldse üks esimestest tonnistest.Karterisse ei pandud õlitaseme andurit päris alguses 84-85.See lugu seal oli.
Aga huvitavad asjad on need- uksehinged ei ole kere küljes mitte tavapoltidega (12 võtmega keeratavad), vaid sisetorx padruniga.Esiraam ei olnud kere küljes mitte 13, vaid 14 võtmega keeratavate poltidega.Esiklaasi kojameeste süsteem kinnitus kere külge mingi tundmatu kronsaga ja ühe poldiga.Salongis olid kõik kruvid mitte torxiga keeratavad, vaid ristpeaga kruvikaga.Kõlarid on autos Fostexi nimeliselt tootjalt, mitte nagu uuematel.Tagumine jalamatt on selline, kus parem ja vasak on oma-vahel ühendatud üle sumpatunneli.
Vini uurides ütleb info, et 5-ust,9000 turbo, 5-käiku manuaal, aasta 85. Aga nr.11 peaks ütlema tootmiskoha, mida aga number 4 ei tuvasta.1 ja 2 on Trollhättan line 1 ja 2, nr 3 on Arlöv ja 6 ja 7 Nystad, Finland.Numbrid 12-17 ütlevad selle liini seerianumbri.Ehk, siis see lõpp 1839 on väike.Kas numbrid hakkasid jooksma 1-st, 100-st, 1000-st?
RARITEET.Aga väga surnud.
Lisaks veel, et täna vaatasin detailidele pandud aasta-arve ja see on 84.Kummaline on see, et turvavöödel puudub üldse silt, kus peaks ka välja-laske aeg olema.
- Fanfarist
- Postitusi: 121
- Liitunud: E Nov 06, 2006 10:39
- Asukoht: Tartu
- Auto: 9000 varuosad ja 9000 Juubeliaero, Olds 98 1970.
- Kontakt:
Võimalik, et tegu nn. eelseeria autoga, kus proovitakse mittestandartseid lahendusi, lisasid. Ühte sellist uut mudelit (mitte Saabi) alles koolituse käigus nägin - esistange täitsa teistsugune võrreldes müükituleval mudelil. VIN-i lõpp oli ca 001300, ilmselt neid siis ikka katsetamiseks on.
Tõstan teemat.
On tekkinud erinevat kraami.Näiteks püsikiiruse hoidja komplekt 94-ndast aastast edasi, kompuutriga kell, terve kondiradikas, kus on mutrikeermed ka terved.
Mida iganes.
Edit.Tuli veel meelde, et mul on olemas selline salongi soojendusradikas, mis on üleni metallist.Mitte ei ole plastikvannidega, kus servade vahelt hakkab lekkima.See metalljurakas tundub nö. igavene asi olema.Ma nägin selllist radikat üldse teist korda elus.Esimese sain ka ühelt doonorilt ja panin enda autole peale.
On tekkinud erinevat kraami.Näiteks püsikiiruse hoidja komplekt 94-ndast aastast edasi, kompuutriga kell, terve kondiradikas, kus on mutrikeermed ka terved.
Mida iganes.
Edit.Tuli veel meelde, et mul on olemas selline salongi soojendusradikas, mis on üleni metallist.Mitte ei ole plastikvannidega, kus servade vahelt hakkab lekkima.See metalljurakas tundub nö. igavene asi olema.Ma nägin selllist radikat üldse teist korda elus.Esimese sain ka ühelt doonorilt ja panin enda autole peale.
See peaks olema Fiat/Lancia radikas mis on SAABi omast natukene odavam isegi.
Mitte ainult esiklaas nendel on samasugune :)
Mitte ainult esiklaas nendel on samasugune :)
Mind hakkas asi huvitama.Selgus, et Alfa, Fiati ja Lancia omad on kõik valeo 811066, aga Saabi oma on 812027.Erinevus on mõõtudelt vaid 1 mm-ga, aga sisend-väljund torud on erineva pikkusega ja siiski on vannid ka neil plastikust.
Kui panin guugli pildiotsingusse Saabi Nissensi sama asja detailinumbri 73385 , siis leidsin netist ka pildi enda radikast
http://www.daparto.de/Artikeldetails/d61c1eeda1a77d4378455783f5572d3f1fcc2273
Ja sellel on Alfa oma
http://www.daparto.de/Artikeldetails/3bbbc72711ca76452a24aa88e78f58b80158412c
Seega süvene enne kommenteerimist.
Ps.Esiklaas ei ole neil ka täpselt 1-1-le.Erinevus on trükimustris, mis mööda klaasiserva jookseb.Ühel on punktiiride rida ja teisel on joonte rida.Ja ümber peegli olev ala on ka teise kujuga trükk.Kuigi klaas ise on mõõtudelt täpselt sama ja olen neid korduvalt tonnisele ette kleepinud.
Kunagi 15 aastat tagasi , kui üht avariilist tonnist taastasin, siis ei olnud kusagilt ust võtta ja arvasin, et istutan Thema ukse sinna ette.Ukse välisplekk on täpselt sama, aga siseplekk on täiesti erinev- polstrit, linke, käepidet ei ole kusagile kinnitada.Endale võiks mingi konstruktori kokku keevitada (sillad teha, kuhu asju kruvida), aga sel ajal oli see auto liiga kallis ja kundele ei sobinud see kompott.