Chiptuning Saabidele 50€

Turbod, jupid, vidinad...
bitchip
Postitusi: 17
Liitunud: E Juul 29, 2013 10:03
Asukoht:
Auto:

#1

E Juul 29, 2013 12:08

Pakkuda erinevatele Saabidele chiptuningut.

Hinnaks on 50 eur ja see sisaldab endas:
Aju ümberprogrammeerimist vastavalt kliendi soovile.

Soovi korral Open SID võimalus. http://www.youtube.com/watch?v=lyr7ezhzPc4

Lisaks on võimalik vanematel mudelitel aktiveerida OBD2 funktsioon, mis annab võimaluse kuvada näiteks live engine datat arvutisse või nutitelefoni vastava seadme abil.

Küsimused ja päringud paluks saata privaatsõnumiga.

Asukoht on Rakvere/Tallinn
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

E Juul 29, 2013 13:17

Ainult bensiini mootorittele või ka diislitele ka?
Kes kirjutab softi? Kui kiiresti saab soft valmiks?
__In Boost We Trust__
bitchip
Postitusi: 17
Liitunud: E Juul 29, 2013 10:03
Asukoht:
Auto:

#3

E Juul 29, 2013 13:30

Hetkel ainult bensiinimootoritele.
Plaanis on hankida ka vastavad seadmed diiselmootoritega autode jaoks.

Soft jääb sama, mis oli algselt, kuid muudetud kujul.


Enda 9-5 2.0T 110kw 240nm -> 150kw 340nm vahe on ikka päris hästi tunda ja toob naeratuse näole.
laht
Postitusi: 110
Liitunud: K Aug 29, 2012 22:42
Asukoht:
Auto:

#4

T Juul 30, 2013 11:08

Paku 9-5 AEROle (184kw), mis võimsusnumbreid võiks näha?

KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#5

T Juul 30, 2013 11:18

Paku 9-5 AEROle (184kw), mis võimsusnumbreid võiks näha?

Maksimum, mis võiks sellele ohutus seades ette näha on ilmselt 205 kw ja 420nm väänet automaadi puhul ja 440nm väänet manuaali puhul.
Regular Saab Guy
bitchip
Postitusi: 17
Liitunud: E Juul 29, 2013 10:03
Asukoht:
Auto:

#6

T Juul 30, 2013 11:49

Jah, stage 1 jääks umbes 205kw ja 440nm kanti.
13piisab
Postitusi: 446
Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
Asukoht: Laagri / Saku / TLN
Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
Kontakt:

#7

T Juul 30, 2013 12:54

arendame teemat suht rohujuure-tasemetest:
kas muidu nn 169kW ja 184kW Aerod on "riistvara" poolt identsed? Ma muudkui "lohutan" end selle teadmisega. Nn Aero stage1 on puhas softijutt?

kui juba "staged", siis kas on kusagilpool ka mingeid momendikõvera (kes tahab, nnimetab asja "võimsuskõveraks"...) indikatsioone? Mul igasugune kodutöö puudu - ei tea, milline tehase-omagi välja näeb. Google abiga 350hp-le minevad (otsing nt nii) on vast tehase-kõverad??

ehks siis nt see pikas vahemikus 320Nm hoidev ja momendikõvera kukkudes 350hp-l ära käiv võiks olla (169kW) tehase-automaat? Kas-mis locost softivariante veel on ja kuis need "pereauto" keskmist küttekulu tõsta võiks? :)

nimelt 9-5 kui argisõiduk võiks nt mul nt rahus edasi <10l/100km keskmise küttekuluga kulgeda. Samas "odavad tagavarahobused" võiks ju olla. Selleks oleks nn maamehe loogika järgi vaja softi, kus kütust antakse lahkemalt peale (ja turbomasinal ka turboseierit lahkemini liigutatakse) pööretevahemiku teises osas. Kas sellised tulevad kah "riiulist" või on need pikemad jutud? Võiks ju olla nii, et ka selline "ratas" on kusagil leiutatud :)
bitchip
Postitusi: 17
Liitunud: E Juul 29, 2013 10:03
Asukoht:
Auto:

#8

T Juul 30, 2013 19:43

Väidetavalt on jah 169 ja 184kw aerod identsed. Uuemal versioonil on ESP, automaatastiga isenditel uuem 5-käiguline kast ja lisaks veel overboost funktsioon, mis annab lühikeseks ajaks 20nm rohkem väänet. Et põhimõtteliselt jah softi vahe.

Kahjuks pole mul hetkel ette näidata konkreetseid jõukõveraid kuid mingi ettekujutuse peaks saama kui vaadata näiteks BSR'i või MapTun'i versioone chipidest.

See Sinu näidatud kõver tundub pigem V6 mootori oma olevat. Defineeri mulle "locost".

Päris nii ei saa, et kütust vähem peale ja turbo rõhku juurde - segu läheb liiga lahjaks ja hea see pole. Endal on plaanis ära proovida üks nö. ökosoft... see on jah väheke teistmoodi teema kui lihtsalt kw ja nm tõsta.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#9

T Juul 30, 2013 19:56

kas on ka see variant et sid´il saab valida sport/eco/normal sõidustiil, ja mida käigukanginupul olev S siis tegema hakkab?
kui võimsus näitajaid juurde keerata kas siis ei peaks kohe ka nt väljalaset uuendama?
bitchip
Postitusi: 17
Liitunud: E Juul 29, 2013 10:03
Asukoht:
Auto:

#10

T Juul 30, 2013 22:01

Performance mode valik on võimalik lisada kuid mitte 98-00 softiga. Saaks peale lasta uuema aastakäigu softi ja sellega see valik tööle panna aga ilmselt tuleb siis auto juhtmestikku täiustada ühe juhtmega.

S nupp käib läbi käigukasti aju, kus muudab käikude vahetamise pöördevahemikku ja mootori ajus muudab pedaaliasendi kordajat. Sport modega on peaaegu sama aga jätab käigukasti aju puutumata.

Stage 1 töötab stock rauaga. Sealt edasi tuleb juba hakata näiteks välja- või sisselaset uuendama jne...

Hea ettekujutuse saab näiteks www.maptun.com lehelt, kus näitab ära kw ja nm arvu ja sellega kaasneva vajaliku raua upgrade.
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#11

N Aug 08, 2013 19:57

on ka keegi statistikat teind kuidas stage1 ning erinevad valikud (sport/eco/normal) bensiinikulule mõjuvad.. linnas/maanteel, rahulikul/äkilisel sõidul ..
hetkel sõidan ise stock 184kw aeroga, sport nuppu üldjuhul ei näpi ning suvel on umbes sellised numbrid: maanteel ~6-7, linnas 12-14 l/100..

küsimus veel et kas "winter" nupp ka midagi muud teeb kui seda et kasutab ainult käike 3.4.5
vader
Postitusi: 6
Liitunud: T Dets 21, 2010 6:17
Asukoht:
Auto:

#12

L Aug 10, 2013 0:30

Lasin endale täna nn. Stage 1 peale panna, autoks 2007 Aero. Vahe on täitsa olemas! Ja tuntav vahe! Kiirendus 100ni parenes, aga mis muljet avaldas, oli kiirendus 100st 200ni. Päris lõppkiirust proovida ei saanud, ohutu miilitsavaba tee sai otsa, aga 2 kilomeetrisel jupil tuli 240 ilusti kätte ja reservi tundus veel piisavalt olevat. Ja kogu see lõbu ainult €50 eest. Väidetavalt keskmine kütusekulu ei peaks tõusma, ei oska veel kommenteerida, aga viiekümne kulli eest sellist boost`i poleks ma küll osanud loota. Soovitan soojalt!
bitchip
Postitusi: 17
Liitunud: E Juul 29, 2013 10:03
Asukoht:
Auto:

#13

L Aug 10, 2013 0:49

Statistikat teinud ei ole. Eco on selline uimane ja rahulik, linnas kasutan seda. Normal on nagu normal ikka ja sport mode on 2 posti üleval pool lahti seletatud.

Winter mode on jah seotud ainult käigukastiga, alustab siis minimaalselt kolmanda käiguga.
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#14

L Aug 10, 2013 9:31

Vägev.
Et oleks miilitsavaba tee ainult pikem, siis poleks 300 km/h mingi probleem kätte saada?
Ruttu registreerima... SAABid polegi ammu 230 km/h piiri ületanud.
Või hoopis võit ära tuua...
...
Päris lõppkiirust proovida ei saanud, ohutu miilitsavaba tee sai otsa, aga 2 kilomeetrisel jupil tuli 240 ilusti kätte ja reservi tundus veel piisavalt olevat...
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#15

L Aug 10, 2013 13:49

aga 2 kilomeetrisel jupil tuli 240 ilusti kätte ja reservi tundus veel piisavalt olevat.
jajah, seda kiirust me kindlasti usume..:) Tee nagu Six soovitas ja näita, et midagi paremaks läks, kui originaalis. Originaalkonditsioonis Aerode tulemusi miilil me enam-vähem teame (Vvs siin alles sõitis ja ka varasemalt on samas augus numbreid nähtud).

A ehk tohib teemaalgatajalt küsida, mida ta softi uuendamiseks kasutab?
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#16

L Aug 10, 2013 14:10

220 2km olgu ta 9-5 või 9-3aero.
Sent from my Monte Carlo using B236
Kudak
Postitusi: 27
Liitunud: R Juul 05, 2013 11:02
Asukoht:
Auto:

#17

T Aug 13, 2013 15:23

Mis on vahet antud softil ja sellel, mida pakub CR Perfomance? Esialgu jutt Stage 1-st.
bitchip
Postitusi: 17
Liitunud: E Juul 29, 2013 10:03
Asukoht:
Auto:

#18

T Aug 13, 2013 15:53

Ma usun, et CR Performance kasutab sama programmi ja lahendust.
Kasutaja avatar
Six
Postitusi: 347
Liitunud: P Sept 26, 2010 9:47
Asukoht:
Auto: M5 F90 '18

#19

T Aug 13, 2013 16:43

220 tuleb siis, kui softi on natuke muditud (Maptun, BSR jne Stage 1, Hirsch jms).
Stockis jääb kiirus sinna 210 juurde.

220 2km olgu ta 9-5 või 9-3aero.
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#20

T Aug 13, 2013 16:49

tegelikult manuaal stage1 aeroga saab sinna 225 peale isegi ;) Six pidasingi silmas stage1 aerosid mitte stokke
Sent from my Monte Carlo using B236
Kudak
Postitusi: 27
Liitunud: R Juul 05, 2013 11:02
Asukoht:
Auto:

#21

R Aug 16, 2013 14:42

Kas oleks peale minu veel mõni tartlasest Saabiomanik asjast huvitatud? Sain aru, et põhimõtteliselt on võimalik mitme inimese puhul pikk reis ära jätta ja mägi nö Muhamedi juurde tuua.
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#22

R Aug 16, 2013 20:21

Minul on ka huvi nii tuleb Tartus suurem chippimine ?
bitchip
Postitusi: 17
Liitunud: E Juul 29, 2013 10:03
Asukoht:
Auto:

#23

K Aug 28, 2013 9:55

Jätkuvalt võimalik saada oma Saab minu abiga väheke kiiremaks :cool:
Myke
Postitusi: 710
Liitunud: E Mai 19, 2008 17:01
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 SC 06" Vector

#24

K Aug 28, 2013 21:52

Soovitused ka minu poolt .Stocki ja chipi vahe on vägagi tuntav ja sõidurõõmu küllaga::headbang:
mortenx
Postitusi: 301
Liitunud: K Apr 25, 2007 23:08
Asukoht:
Auto:

#25

T Sept 03, 2013 11:41

bensiinikulu kommentaare ka paluks:)
Vasta