Chiptuning Saabidele 50€
Pakkuda erinevatele Saabidele chiptuningut.
Hinnaks on 50 eur ja see sisaldab endas:
Aju ümberprogrammeerimist vastavalt kliendi soovile.
Soovi korral Open SID võimalus. http://www.youtube.com/watch?v=lyr7ezhzPc4
Lisaks on võimalik vanematel mudelitel aktiveerida OBD2 funktsioon, mis annab võimaluse kuvada näiteks live engine datat arvutisse või nutitelefoni vastava seadme abil.
Küsimused ja päringud paluks saata privaatsõnumiga.
Asukoht on Rakvere/Tallinn
Hinnaks on 50 eur ja see sisaldab endas:
Aju ümberprogrammeerimist vastavalt kliendi soovile.
Soovi korral Open SID võimalus. http://www.youtube.com/watch?v=lyr7ezhzPc4
Lisaks on võimalik vanematel mudelitel aktiveerida OBD2 funktsioon, mis annab võimaluse kuvada näiteks live engine datat arvutisse või nutitelefoni vastava seadme abil.
Küsimused ja päringud paluks saata privaatsõnumiga.
Asukoht on Rakvere/Tallinn
Hetkel ainult bensiinimootoritele.
Plaanis on hankida ka vastavad seadmed diiselmootoritega autode jaoks.
Soft jääb sama, mis oli algselt, kuid muudetud kujul.
Enda 9-5 2.0T 110kw 240nm -> 150kw 340nm vahe on ikka päris hästi tunda ja toob naeratuse näole.
Plaanis on hankida ka vastavad seadmed diiselmootoritega autode jaoks.
Soft jääb sama, mis oli algselt, kuid muudetud kujul.
Enda 9-5 2.0T 110kw 240nm -> 150kw 340nm vahe on ikka päris hästi tunda ja toob naeratuse näole.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
arendame teemat suht rohujuure-tasemetest:
kas muidu nn 169kW ja 184kW Aerod on "riistvara" poolt identsed? Ma muudkui "lohutan" end selle teadmisega. Nn Aero stage1 on puhas softijutt?
kui juba "staged", siis kas on kusagilpool ka mingeid momendikõvera (kes tahab, nnimetab asja "võimsuskõveraks"...) indikatsioone? Mul igasugune kodutöö puudu - ei tea, milline tehase-omagi välja näeb. Google abiga 350hp-le minevad (otsing nt nii) on vast tehase-kõverad??
ehks siis nt see pikas vahemikus 320Nm hoidev ja momendikõvera kukkudes 350hp-l ära käiv võiks olla (169kW) tehase-automaat? Kas-mis locost softivariante veel on ja kuis need "pereauto" keskmist küttekulu tõsta võiks? :)
nimelt 9-5 kui argisõiduk võiks nt mul nt rahus edasi <10l/100km keskmise küttekuluga kulgeda. Samas "odavad tagavarahobused" võiks ju olla. Selleks oleks nn maamehe loogika järgi vaja softi, kus kütust antakse lahkemalt peale (ja turbomasinal ka turboseierit lahkemini liigutatakse) pööretevahemiku teises osas. Kas sellised tulevad kah "riiulist" või on need pikemad jutud? Võiks ju olla nii, et ka selline "ratas" on kusagil leiutatud :)
kas muidu nn 169kW ja 184kW Aerod on "riistvara" poolt identsed? Ma muudkui "lohutan" end selle teadmisega. Nn Aero stage1 on puhas softijutt?
kui juba "staged", siis kas on kusagilpool ka mingeid momendikõvera (kes tahab, nnimetab asja "võimsuskõveraks"...) indikatsioone? Mul igasugune kodutöö puudu - ei tea, milline tehase-omagi välja näeb. Google abiga 350hp-le minevad (otsing nt nii) on vast tehase-kõverad??
ehks siis nt see pikas vahemikus 320Nm hoidev ja momendikõvera kukkudes 350hp-l ära käiv võiks olla (169kW) tehase-automaat? Kas-mis locost softivariante veel on ja kuis need "pereauto" keskmist küttekulu tõsta võiks? :)
nimelt 9-5 kui argisõiduk võiks nt mul nt rahus edasi <10l/100km keskmise küttekuluga kulgeda. Samas "odavad tagavarahobused" võiks ju olla. Selleks oleks nn maamehe loogika järgi vaja softi, kus kütust antakse lahkemalt peale (ja turbomasinal ka turboseierit lahkemini liigutatakse) pööretevahemiku teises osas. Kas sellised tulevad kah "riiulist" või on need pikemad jutud? Võiks ju olla nii, et ka selline "ratas" on kusagil leiutatud :)
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Väidetavalt on jah 169 ja 184kw aerod identsed. Uuemal versioonil on ESP, automaatastiga isenditel uuem 5-käiguline kast ja lisaks veel overboost funktsioon, mis annab lühikeseks ajaks 20nm rohkem väänet. Et põhimõtteliselt jah softi vahe.
Kahjuks pole mul hetkel ette näidata konkreetseid jõukõveraid kuid mingi ettekujutuse peaks saama kui vaadata näiteks BSR'i või MapTun'i versioone chipidest.
See Sinu näidatud kõver tundub pigem V6 mootori oma olevat. Defineeri mulle "locost".
Päris nii ei saa, et kütust vähem peale ja turbo rõhku juurde - segu läheb liiga lahjaks ja hea see pole. Endal on plaanis ära proovida üks nö. ökosoft... see on jah väheke teistmoodi teema kui lihtsalt kw ja nm tõsta.
Kahjuks pole mul hetkel ette näidata konkreetseid jõukõveraid kuid mingi ettekujutuse peaks saama kui vaadata näiteks BSR'i või MapTun'i versioone chipidest.
See Sinu näidatud kõver tundub pigem V6 mootori oma olevat. Defineeri mulle "locost".
Päris nii ei saa, et kütust vähem peale ja turbo rõhku juurde - segu läheb liiga lahjaks ja hea see pole. Endal on plaanis ära proovida üks nö. ökosoft... see on jah väheke teistmoodi teema kui lihtsalt kw ja nm tõsta.
Performance mode valik on võimalik lisada kuid mitte 98-00 softiga. Saaks peale lasta uuema aastakäigu softi ja sellega see valik tööle panna aga ilmselt tuleb siis auto juhtmestikku täiustada ühe juhtmega.
S nupp käib läbi käigukasti aju, kus muudab käikude vahetamise pöördevahemikku ja mootori ajus muudab pedaaliasendi kordajat. Sport modega on peaaegu sama aga jätab käigukasti aju puutumata.
Stage 1 töötab stock rauaga. Sealt edasi tuleb juba hakata näiteks välja- või sisselaset uuendama jne...
Hea ettekujutuse saab näiteks www.maptun.com lehelt, kus näitab ära kw ja nm arvu ja sellega kaasneva vajaliku raua upgrade.
S nupp käib läbi käigukasti aju, kus muudab käikude vahetamise pöördevahemikku ja mootori ajus muudab pedaaliasendi kordajat. Sport modega on peaaegu sama aga jätab käigukasti aju puutumata.
Stage 1 töötab stock rauaga. Sealt edasi tuleb juba hakata näiteks välja- või sisselaset uuendama jne...
Hea ettekujutuse saab näiteks www.maptun.com lehelt, kus näitab ära kw ja nm arvu ja sellega kaasneva vajaliku raua upgrade.
on ka keegi statistikat teind kuidas stage1 ning erinevad valikud (sport/eco/normal) bensiinikulule mõjuvad.. linnas/maanteel, rahulikul/äkilisel sõidul ..
hetkel sõidan ise stock 184kw aeroga, sport nuppu üldjuhul ei näpi ning suvel on umbes sellised numbrid: maanteel ~6-7, linnas 12-14 l/100..
küsimus veel et kas "winter" nupp ka midagi muud teeb kui seda et kasutab ainult käike 3.4.5
hetkel sõidan ise stock 184kw aeroga, sport nuppu üldjuhul ei näpi ning suvel on umbes sellised numbrid: maanteel ~6-7, linnas 12-14 l/100..
küsimus veel et kas "winter" nupp ka midagi muud teeb kui seda et kasutab ainult käike 3.4.5
Lasin endale täna nn. Stage 1 peale panna, autoks 2007 Aero. Vahe on täitsa olemas! Ja tuntav vahe! Kiirendus 100ni parenes, aga mis muljet avaldas, oli kiirendus 100st 200ni. Päris lõppkiirust proovida ei saanud, ohutu miilitsavaba tee sai otsa, aga 2 kilomeetrisel jupil tuli 240 ilusti kätte ja reservi tundus veel piisavalt olevat. Ja kogu see lõbu ainult €50 eest. Väidetavalt keskmine kütusekulu ei peaks tõusma, ei oska veel kommenteerida, aga viiekümne kulli eest sellist boost`i poleks ma küll osanud loota. Soovitan soojalt!
Statistikat teinud ei ole. Eco on selline uimane ja rahulik, linnas kasutan seda. Normal on nagu normal ikka ja sport mode on 2 posti üleval pool lahti seletatud.
Winter mode on jah seotud ainult käigukastiga, alustab siis minimaalselt kolmanda käiguga.
Winter mode on jah seotud ainult käigukastiga, alustab siis minimaalselt kolmanda käiguga.
Vägev.
Et oleks miilitsavaba tee ainult pikem, siis poleks 300 km/h mingi probleem kätte saada?
Ruttu registreerima... SAABid polegi ammu 230 km/h piiri ületanud.
Või hoopis võit ära tuua...
Et oleks miilitsavaba tee ainult pikem, siis poleks 300 km/h mingi probleem kätte saada?
Ruttu registreerima... SAABid polegi ammu 230 km/h piiri ületanud.
Või hoopis võit ära tuua...
...
Päris lõppkiirust proovida ei saanud, ohutu miilitsavaba tee sai otsa, aga 2 kilomeetrisel jupil tuli 240 ilusti kätte ja reservi tundus veel piisavalt olevat...
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
jajah, seda kiirust me kindlasti usume..:) Tee nagu Six soovitas ja näita, et midagi paremaks läks, kui originaalis. Originaalkonditsioonis Aerode tulemusi miilil me enam-vähem teame (Vvs siin alles sõitis ja ka varasemalt on samas augus numbreid nähtud).aga 2 kilomeetrisel jupil tuli 240 ilusti kätte ja reservi tundus veel piisavalt olevat.
A ehk tohib teemaalgatajalt küsida, mida ta softi uuendamiseks kasutab?