M: SAAB 900 2,1 (1992), varuosadeks
Ostsin pildil oleva klassiku doonoriks. Nipet-näpet olen teise samasuguse käigushoidmiseks maha keeranud, aga praegu on auto veel üsna komplektne.
Kuulutuse panin üles solidaarsusest klassikuomanikega, kellel võib mingeid vidinaid vaja minna. Kõiki juppe müüki ei pane ja autot esialgu päris pulkadeks ei taha lammutada. Ise ma suurem asi mehaanik pole, nii et keerulisema lahtimonteerimise jätaksin meelsasti jupi soovijale kohapeal.
Auto asub Järvamaal Mäo lähedal.
U2U, telefon profiilis
NB! Pakkuda on ka heas korras lagi, mis ei ripu ega narmenda. Saabiklassiku puhul üsna suur haruldus!
Olemas on ka must antitiib.
Saadaval ka maha võetud 2,1 l mootor (ilma sisselaskekollektori ja käigukastita).
Kuulutuse panin üles solidaarsusest klassikuomanikega, kellel võib mingeid vidinaid vaja minna. Kõiki juppe müüki ei pane ja autot esialgu päris pulkadeks ei taha lammutada. Ise ma suurem asi mehaanik pole, nii et keerulisema lahtimonteerimise jätaksin meelsasti jupi soovijale kohapeal.
Auto asub Järvamaal Mäo lähedal.
U2U, telefon profiilis
NB! Pakkuda on ka heas korras lagi, mis ei ripu ega narmenda. Saabiklassiku puhul üsna suur haruldus!
Olemas on ka must antitiib.
Saadaval ka maha võetud 2,1 l mootor (ilma sisselaskekollektori ja käigukastita).
SAAB on tegusõna!
MITTE KÜSIDA:
* Porikoobaste plastikust servaliistud
* Tagatuled
* Välispeeglid
* Juhipoolne päiksesirm
* Tagasivaatepeegel salongis
* Bensiinipump
* Radiaator
* Roolilatt
* Vasak esimene käändmik koos pidurisadulaga
* Parem esimene käändmik
* Õhulugeja
* Armatuur (korpus)
--------------------------------------------------------------
* Armatuuri keskkonsool koos näidikuteplokiga
* Kindalaeka luuk
* Rool
* Iluvõre
* Parem esituli
* Esimeste turvavööde vastused
* Tagaluugi märgid
--------------------------------------------------------------
* ABSi andurid
* esistange koos põllega
* ninaplekk
* kapotipolster
* sisselaskekollektor
* pidurivedeliku paak
--------------------------------------------------------------
* bensiinipaak
* käigukast
* stabilisaatorivardad
* vasak esitiib
* istmed
* kapott
* kommutaator
* uksed
* tagasild
* ABSi pump
* piduripedaal
* veokonks
* tagaluuk ja põrkeraud ära lubatud
* Porikoobaste plastikust servaliistud
* Tagatuled
* Välispeeglid
* Juhipoolne päiksesirm
* Tagasivaatepeegel salongis
* Bensiinipump
* Radiaator
* Roolilatt
* Vasak esimene käändmik koos pidurisadulaga
* Parem esimene käändmik
* Õhulugeja
* Armatuur (korpus)
--------------------------------------------------------------
* Armatuuri keskkonsool koos näidikuteplokiga
* Kindalaeka luuk
* Rool
* Iluvõre
* Parem esituli
* Esimeste turvavööde vastused
* Tagaluugi märgid
--------------------------------------------------------------
* ABSi andurid
* esistange koos põllega
* ninaplekk
* kapotipolster
* sisselaskekollektor
* pidurivedeliku paak
--------------------------------------------------------------
* bensiinipaak
* käigukast
* stabilisaatorivardad
* vasak esitiib
* istmed
* kapott
* kommutaator
* uksed
* tagasild
* ABSi pump
* piduripedaal
* veokonks
* tagaluuk ja põrkeraud ära lubatud
SAAB on tegusõna!
Viimased jupid otsivad uut elu:
* 2,1 l mootor on ilma käigukasti ja sisselaskekollektorita
* vanema klassiku veljed (3 tk)
* muud träni on veel, küsige julgelt
Kereplekid on väga korralikud, nina ja vasak esitiib läinud.
* 2,1 l mootor on ilma käigukasti ja sisselaskekollektorita
* vanema klassiku veljed (3 tk)
* muud träni on veel, küsige julgelt
Kereplekid on väga korralikud, nina ja vasak esitiib läinud.
SAAB on tegusõna!