Minu teada on 9-3OG-le saadaval vähemalt kahed erinevad tagaluugi amordid - ühed antitiivaga luugile, teised ilma tiivata variandile (koos 900NG-ga on neid erinevaid variante võib-olla isegi rohkem?)
Lähtuvalt sellest teadmisest ja eelmise omaniku väitest, et ta alles hiljuti ostis uued luugiamordid, on mul tõsine kahtlus, et ta ostis amordid, mis käivad tiivata luugile, sest küljes olevad amordid küll mu tiivaga luuki absoluutselt tõsta ei jõua. Siit kaks küsimust:
1) Kas kellegi tiivatul 9-3OG/900NG-l on probleem, et tagaluuk lendab liiga kiiresti taevasse? Oleksin meeleldi nõus nõrgemate amortidega vahetust tegema.
2) Kas kellelgi lammutajatest on müügiks 9-3OG/900NG luugiamorte, mis tiivaga luuki sujuvalt tõsta suudavad?
O/V: 9-3OG luugiamordid
On sul mingeid numbreid nende küljes?Lähtuvalt sellest teadmisest ja eelmise omaniku väitest, et ta alles hiljuti ostis uued luugiamordid, on mul tõsine kahtlus, et ta ostis amordid, mis käivad tiivata luugile,
On sul mingeid numbreid nende küljes?Lähtuvalt sellest teadmisest ja eelmise omaniku väitest, et ta alles hiljuti ostis uued luugiamordid, on mul tõsine kahtlus, et ta ostis amordid, mis käivad tiivata luugile,
Nähtavates kohtades küll ühtki numbrit ega isegi GMi logo pole.
Ainult hoiatav kiri "contents under pressure".
Nojaa no siis ei saa kahjuks tuvastada, misasjad need on.
Kuidas muidu sul selle asjaga on, kas su gaasvedrud ei tõsta luuki või ei hoia üleval?
Võib-olla sa ootad neilt liiga palju Võit on juba see, kui nad miinuskraadidega ilmaga sulle luuki vastu kolu ei lase lajatada Sooja ilmaga võib-olla tõstaks ise üles ka.
Ega nad ongi ikka rohkem üleval hoidmiseks, mitte lahti viskamiseks. Sellist varustust pole mu teada Saabile pakutud, mis luugi ise üles sõidutaks. Need autod, millel see on toimub see hüdraulikaga.
Kuidas muidu sul selle asjaga on, kas su gaasvedrud ei tõsta luuki või ei hoia üleval?
Võib-olla sa ootad neilt liiga palju Võit on juba see, kui nad miinuskraadidega ilmaga sulle luuki vastu kolu ei lase lajatada Sooja ilmaga võib-olla tõstaks ise üles ka.
Ega nad ongi ikka rohkem üleval hoidmiseks, mitte lahti viskamiseks. Sellist varustust pole mu teada Saabile pakutud, mis luugi ise üles sõidutaks. Need autod, millel see on toimub see hüdraulikaga.
Korraliku amordiga kuskil poolelt maalt sõitis luuk ise üles, päris nullist muidugi mitte.
Alvadis on kolme erineva jõuga amorti. Citroenile ostsin sealt, töötab hästi, ka -10 liigub luuk ise üles.
Alvadis on kolme erineva jõuga amorti. Citroenile ostsin sealt, töötab hästi, ka -10 liigub luuk ise üles.
600N on suurim tõstejõu number seni, mis nähtud, Viggeni ja teiste raskete luukide jaoks:
http://shop.speedparts.se/en/prod/9-3-98-02/car-body-external/doors-and-boot-lid/gas-spring/304310.html
..aga jah, transport sealt umbes 40eurot
http://shop.speedparts.se/en/prod/9-3-98-02/car-body-external/doors-and-boot-lid/gas-spring/304310.html
..aga jah, transport sealt umbes 40eurot
Minu kogemus:
Tellisin AeroMotors'ist nii kapotile kui tagaluugile uued vedrud.
1 )Kapotile King (tellitud sai Lesjöfors, väidetavalt tuli sama koodi järgi King) 2x240N vedrud - kiidusõnad, avanevad ja sulguvad mõnusalt. Üles sõites viimane ots sujuv.
2) Tagaluugile Magneti Marelli 2x500N vedrud - muidu ok, aga üles jõudes ei peatu sujuvalt vaid pauguga.
Varem olid nii ees kui taga küljes Stabliluse omad, eeldades, et nad seal auto sünnist saati olid, siis ~17 aastat eluiga on igati kiiduväärt. Praegu leppisin siiski 4x odavamatega. Tagaluugile sai enne proovitud ka ühed kasutatud noname vedrud - luuki üleval hoidsid, aga need liikusid väga aeglaselt (kui näpuga tagant utsitada, siis pidi rohkelt jõudu varuma).
Tellisin AeroMotors'ist nii kapotile kui tagaluugile uued vedrud.
1 )Kapotile King (tellitud sai Lesjöfors, väidetavalt tuli sama koodi järgi King) 2x240N vedrud - kiidusõnad, avanevad ja sulguvad mõnusalt. Üles sõites viimane ots sujuv.
2) Tagaluugile Magneti Marelli 2x500N vedrud - muidu ok, aga üles jõudes ei peatu sujuvalt vaid pauguga.
Varem olid nii ees kui taga küljes Stabliluse omad, eeldades, et nad seal auto sünnist saati olid, siis ~17 aastat eluiga on igati kiiduväärt. Praegu leppisin siiski 4x odavamatega. Tagaluugile sai enne proovitud ka ühed kasutatud noname vedrud - luuki üleval hoidsid, aga need liikusid väga aeglaselt (kui näpuga tagant utsitada, siis pidi rohkelt jõudu varuma).
Sama värk - taha said uued Magneti Marelli amordid ja noh, muidu ilus ja kerge ning sujuv aga siis viimane 10cm sellise pauguga lendab, et vaata, et klaasi pärast hakkab hirm. Vahetasin doonoril leiduvate amortide vastu ära ja nüüd lõpuni välja sujuv aga üliraske käiguga - jõuga pead tõmbama üles. Lõpp libiseb jällegi hästi.
Niiet kui kunagi saate teada, milline on "hea ja kõikides asendites töötav" amort, kuulan huviga. Praegu tundub raske käigu ja ilma pauguta variant parem ja Magneti Marelli jäi seisma.
Niiet kui kunagi saate teada, milline on "hea ja kõikides asendites töötav" amort, kuulan huviga. Praegu tundub raske käigu ja ilma pauguta variant parem ja Magneti Marelli jäi seisma.