Turbod, jupid, vidinad...
-
ebuprofen
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
-
Kontakt:
#2
N Nov 02, 2017 13:35
huvi pärast küsin, miks ei sobinud?
9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a. jaoks on ju 286mm tagumised kettad
-
caarel
- Postitusi: 313
- Liitunud: N Veebr 22, 2007 15:50
- Asukoht:
- Auto:
#3
N Nov 02, 2017 18:45
Mõõt on sama, kuid kui ma ei eksi, siis alates 2001 tulid tagumised ventileeritavad. Sinnani oli vaid täis ketas.
-
entson
- Postitusi: 486
- Liitunud: K Nov 18, 2015 17:17
- Asukoht:
- Auto:
#4
N Nov 02, 2017 18:57
Ehk on pidureid tuunitud, siin ju omanikke ,kes seda teinud parema pidamise nimel.
Saan harva sõita SAABIGA.
-
ebuprofen
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
-
Kontakt:
#5
N Nov 02, 2017 19:41
ju siis moditud, ventileerivad olid Aerodel ja 300mm
-
5448
- Postitusi: 161
- Liitunud: E Juul 07, 2014 2:24
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Auto: 9-5 Vector 2.3 136kw 2004 a.
#6
L Nov 04, 2017 11:52
Nendel uutel on ketas nö. ühes ääres aga minul on peaaegu et keskel.
Ketast eemaldamatta ei saanud vahest aru kahjuks.
Tahan lennata ...