Ehk on kellegil pakkuda:
Generaator 1.9Tid 88kw mootorile.
Hea oleks asukohana Tallinn/ Harjumaa/ Rakvere piirkonnas.
Pakkumised sõnumitesse.
Saab 9-3 1.9Tid generaator
Jätkaks generaatori teemat.
Seekord ehk prooviks uuega õnne.
Kasutatud generaator ei toimi nii kuis peaks.
Käivitades annab veateate, et aku ei lae ning hoiatustuli süttib.
Tõstes mootoripöörded ca 1500 pöörde peale, hakkab laadima ning veateade lahkub.
Genekas läheb ka absurdselt kuumaks .
Kuna 9-3 1.9Tid puhul on see generaatori vahetus paljudel läbikäidud tee, siis ehk keegi oskab soovitada mõistliku hinnaga uut detaili.
Saab 9-3 1.9 88kw
Denso (54mm rihmarattaga)
Privaatsõnum või 56737209
Seekord ehk prooviks uuega õnne.
Kasutatud generaator ei toimi nii kuis peaks.
Käivitades annab veateate, et aku ei lae ning hoiatustuli süttib.
Tõstes mootoripöörded ca 1500 pöörde peale, hakkab laadima ning veateade lahkub.
Genekas läheb ka absurdselt kuumaks .
Kuna 9-3 1.9Tid puhul on see generaatori vahetus paljudel läbikäidud tee, siis ehk keegi oskab soovitada mõistliku hinnaga uut detaili.
Saab 9-3 1.9 88kw
Denso (54mm rihmarattaga)
Privaatsõnum või 56737209
Renoveerida pole proovinud? Endal lõi ka täna ette teate et aku laadimist ei toimu. Generaatorite hinnad mida vaadanud olen jäävad 140-200€ vahele.
+372 5623 0960 Raekülast üks Uudo nimeline vanahärra, renoveerib generaatoreid. Lihtsalt infoks, töö seni korralik olnud
Kusjuures minul sai peale kasutatud genekas, mida oli taastatud.
Dioodblokk ja pingeregulaator, harjad olid värsked, samuti ka vabajooksu rihmaratas.
Aga tekkis mõte, et ehk ongi asi selles rihmarattas?
Kuna originaalis on 54mm ratas, aga tollel varuosa genekal 61,5mm ratas.
Ehk siis suurema rattaga käib genekas aeglasemalt ringi ning ehk sellest kiirusevahest piisabki, et tühikäigul ei saa genekas piisavalt (et hoiatustuli kustuks)pinget üles?
Täna esimese käivitamise aeg proovisin grammike pöördeid peal hoida (ca 1000-1200 rpm) ja sel korral ei süttinud ka tuld. Hakkas koheselt laadima. Geneka + väljundilt 14,4V-14,5V (mõõtmistulemus sama nii kere, kui ka mootori massi puhul) ja akult 14,1V.
Dioodblokk ja pingeregulaator, harjad olid värsked, samuti ka vabajooksu rihmaratas.
Aga tekkis mõte, et ehk ongi asi selles rihmarattas?
Kuna originaalis on 54mm ratas, aga tollel varuosa genekal 61,5mm ratas.
Ehk siis suurema rattaga käib genekas aeglasemalt ringi ning ehk sellest kiirusevahest piisabki, et tühikäigul ei saa genekas piisavalt (et hoiatustuli kustuks)pinget üles?
Täna esimese käivitamise aeg proovisin grammike pöördeid peal hoida (ca 1000-1200 rpm) ja sel korral ei süttinud ka tuld. Hakkas koheselt laadima. Geneka + väljundilt 14,4V-14,5V (mõõtmistulemus sama nii kere, kui ka mootori massi puhul) ja akult 14,1V.
Selleks korraks generaatorisaaga läbi:
Rihmaratta välistasin:
Ostsin selle originaalmõõdus külge, ikka sama pull.
Esmalt käisin koos autoga testimas remondikohas - kõik tundus neilegi töötavat.
Kuna aga viga esines külmalt esimese käivitamisega, siis ega muud kui koju ja õhtul genekas maha.
Hommikul sõit Tallinnasse ja genekas näpus remondimehe juurde.
Vahetusse läks pingeregulaator, sees oli Uus Mobiletroni pingekas, aga defektiga.
Positiivsest küljest vaadates, siis nüüd justkui peaks olema hea.
Uus vabajooksurull SKF 40.-
Uus pingeregulaator Marelli-Denso 38.-
Geneka stendimine ja pingeka vahetus 15.-
ja kui lisada ka kasutatud varuosa soetushind (65.-) ja logistilinekulu, siis sisuliselt oleks lõppkokkuvõttes olnud mõistlik kohe uus osta.
Boonusena saate ka uue asja puhul garantii
Rihmaratta välistasin:
Ostsin selle originaalmõõdus külge, ikka sama pull.
Esmalt käisin koos autoga testimas remondikohas - kõik tundus neilegi töötavat.
Kuna aga viga esines külmalt esimese käivitamisega, siis ega muud kui koju ja õhtul genekas maha.
Hommikul sõit Tallinnasse ja genekas näpus remondimehe juurde.
Vahetusse läks pingeregulaator, sees oli Uus Mobiletroni pingekas, aga defektiga.
Positiivsest küljest vaadates, siis nüüd justkui peaks olema hea.
Uus vabajooksurull SKF 40.-
Uus pingeregulaator Marelli-Denso 38.-
Geneka stendimine ja pingeka vahetus 15.-
ja kui lisada ka kasutatud varuosa soetushind (65.-) ja logistilinekulu, siis sisuliselt oleks lõppkokkuvõttes olnud mõistlik kohe uus osta.
Boonusena saate ka uue asja puhul garantii
Endal oli sarnane trikk, et generaator vajas taastamist, ei laadinud enam. Läksid uued harjased ja B-varuosana pingeregulaator. Ja hoiatus tuli jäi põlema, sest 9-3 on väga tundlik voolukõikumisele. Pandi originaal pingegeneraator ja kõik korras. Imestati isegi Aleklena OÜ-s, kes aastaid seda tööd igapäevaselt ainult teevadki
pumps