1998a. Masinale.
Vahet pole mis värv või seisukord, roostet ei tohiks palju olla.
Kontakt foorumisse.
O: saab 9000 esitiibu
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
CSi tiivad on kõik ühesugused, aasta ei loe.CC omad ja varasemad sedaanid erinesid.
Ma ei tea, ostsin väidetavalt 92a cs pealt tulnud tiivad ja mu 96 aerole need küll ei istunud. Polnud nagu eriti Saabivõõras kodanik ka, foorumis priit123321, aga vaidlema ei hakka - võis ka tema eksida .
Kogenud Aeronaut.
B-kati plekiga on selline lugu, et neid hakatakse valmistama umbes ajal , kui mudel on saanud 10 aastaseks.See ei ole püha tõde, aga umbes nii need asjad vanasti käisid.Siis tambitakse neid kindlasti 10 aastat.Mis sealt edasi saab, sõltub turu suurusest.On ka 30 aastastele midagi saada.Kuna see tonnine on automaailmas siiksi üsna haruldus, siis võibki aeg ümber olla.Sellist stantsi-vormi ei ole enam mõtet hoida.Kuna turg on ahtake, siis on ka küsitav olnud toota neid riiulisse .Nende hoidmise-haldamise jant ei tasu enam ära.VÕIBKI FINIIIIITO OLLA.
.9000--l on kaks varianti esitiiba.Luukpära CC 84-91 ja sealt edasi CS on teine versioon.Sedaanil on esimene versioon 88-94 ja teine sealt edasi.
Seega ei saanud 96a luukpärale mittesobiv tiib olla pärit 92a CS-ilt.
Mul on ka tiivad pakkuda.KALLID, VÄGA KALLID.Endale ja teistele.
Kui plekist enam ei saa, siis klaasfiibrist veel saab. (Carbonist oli ka millalgi aga tundub, et enam ei saa)
https://www.acm.se/category/9000
Kvaliteedi kohta ei oska kosta, kindlasti vajaks mõni nurk kohendamist.
https://www.acm.se/category/9000
Kvaliteedi kohta ei oska kosta, kindlasti vajaks mõni nurk kohendamist.