Soovin osta Saab 9-5 Aero esiamorte koos tugipatjadega.
Miks uusi ei osta? Sest mul on esisillas mingi kergelt kostuv püüdmatu kolin ja ma kahtlustan esiamorte. Ei tahaks esimese hooga uute asjade peale raha kulutada. Prooviks kas on nende viga kuna amordid tegelikult hakkavad üsna harva kolisema.
Sobivad 2002 ja uuemate omad ja kindlasti peab olema Aero sportvedrustuse omad.
Üle 50€ paari eest maksta ei tahaks.
Tel: 55 kaks kaks 695 aga siin foorumis ühendust võtmine meeldiks rohkem.
O: Saab 9-5 Aero 02- esiamordid
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
-
- Postitusi: 562
- Liitunud: R Jaan 25, 2008 9:07
- Asukoht: Tudulinna
- Auto: SAAB 9-5 2,0 141KW SAAB 9-5 AERO 184KW sed. SAAB 9-5 AERO 184KW univ.
Mina sain kolinast lahti just laagrite vahetusega. Mõlemad laagrid olid vanadusest saba maha pannud. Keeramisel ei teinud kraginat. Lahti võttes pudenesid miljoniks.
Omast kogemusest - laagril tuleb lõtk sisse ja klobiseb päris mõnuga. Täitsa peavalu oli(raha kulu ka) selle klobinani jõudmine. Vahetusse läks kuhjaga silla pukse ja lõpuks mõlema poole tugilaagrid-puksid või padjad(uued), kuidas kellelegi meeldib neid nimetada. Vanadega ei ole mõtet katsetada. Närvidele käiv klobin kadus, kuid jäi tummisem klobin, mida polnud kogu aeg. Ei tahtnud kuidagi amortide viga uskuda, sest aparaadid ja füüsiline kõigutamine seda ei tuvastanud.Takka otsa kondid ja sarniirid vahetusse, ikka sama. Nimme suurematest lohkudest läbi sõites lõi nagu vedru plõnni ja tuligi amortide vahetus ette võtta(topelttöö: loll pea on ihu nuhtlus, oleks võinud juba esimene kord amorte kontrollida aga ei). Vanad amordid olid nii läbi, et parempoolne tuli 3cm välja tagasi(paremal pool see jama kõik toimuski-algas lõputu klobina otsing) ja vasak 10cm. Vedrud tegid siis oma tööd päris hästi. NÜÜD lõpuks vaikus majas.
- Ainar
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 380
- Liitunud: P Juun 17, 2007 19:18
- Asukoht: Liikva
- Auto: viewtopic.php?f=57&t=19320
- Kontakt:
Jutt õige, sain ka uued amordid külge ja kobin kadunud.petssol kirjutas: ↑P Mär 03, 2019 20:52Omast kogemusest - laagril tuleb lõtk sisse ja klobiseb päris mõnuga. Täitsa peavalu oli(raha kulu ka) selle klobinani jõudmine. Vahetusse läks kuhjaga silla pukse ja lõpuks mõlema poole tugilaagrid-puksid või padjad(uued), kuidas kellelegi meeldib neid nimetada. Vanadega ei ole mõtet katsetada. Närvidele käiv klobin kadus, kuid jäi tummisem klobin, mida polnud kogu aeg. Ei tahtnud kuidagi amortide viga uskuda, sest aparaadid ja füüsiline kõigutamine seda ei tuvastanud.Takka otsa kondid ja sarniirid vahetusse, ikka sama. Nimme suurematest lohkudest läbi sõites lõi nagu vedru plõnni ja tuligi amortide vahetus ette võtta(topelttöö: loll pea on ihu nuhtlus, oleks võinud juba esimene kord amorte kontrollida aga ei). Vanad amordid olid nii läbi, et parempoolne tuli 3cm välja tagasi(paremal pool see jama kõik toimuski-algas lõputu klobina otsing) ja vasak 10cm. Vedrud tegid siis oma tööd päris hästi. NÜÜD lõpuks vaikus majas.
Terv, Ainar