Esitiivad Saab 9000 (1992-1998) klaaskiud. Sirged ja kerged. Värvimiseks vajavad eeltööd. Seestpoolt parem värvida mustaks. 190 EUR paar. Asuvad Tallinnas.
Tel. 55596187
M: Saab 9000 (1992-1998) klaaskiud esitiivad
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Jagan igaks-petteks mosu klaaskiud-tiibade (mis olid pealt plasti-taolise ainega kaetud) kogemust: seestpoolt värvimisega ei hakanud ma end vaevama (kuigi maaler vist soovitas) ja ca 3a pärast lõi pealiskihi värvile mullid. Eelkõige ülaosa horisontaalosale.
Mu teooria: niiskus vms puges alt sisse ja siis mingite äkilisemate temp mängimistega asus väljapääsu otsima. Osa ilmselt suunaga läbi kattevärvi...
Ehk õpib keegi mu veast
Mu teooria: niiskus vms puges alt sisse ja siis mingite äkilisemate temp mängimistega asus väljapääsu otsima. Osa ilmselt suunaga läbi kattevärvi...
Ehk õpib keegi mu veast
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
See ei ole sellest, et klaasplastist tiivad. mul ühel autol ka plastist ja aastate jooksul ei ole seda probleemi seal ette tulnud. Kuigi see mulliprobleem vaevab mind praegu jõhkral kombel. ja eriti sellel sygisel niiskusega. Ise kaldun arvama, et täitekruni viga või ka värvi viga. Mõni auto püsib väga ilusana, mõni jõhkralt mullitab. Värvitootjad erinevad. ma ei tea.13piisab kirjutas: ↑P Dets 22, 2019 23:06Jagan igaks-petteks mosu klaaskiud-tiibade (mis olid pealt plasti-taolise ainega kaetud) kogemust: seestpoolt värvimisega ei hakanud ma end vaevama (kuigi maaler vist soovitas) ja ca 3a pärast lõi pealiskihi värvile mullid. Eelkõige ülaosa horisontaalosale.
Mu teooria: niiskus vms puges alt sisse ja siis mingite äkilisemate temp mängimistega asus väljapääsu otsima. Osa ilmselt suunaga läbi kattevärvi...
Ehk õpib keegi mu veast
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: E Aug 13, 2012 20:33
- Asukoht: Laagri / Saku / TLN
- Auto: 1,5tk 9-5, 1+0,5+0,5tk Vectra2000, 0,8tk VW Typ1, 1tk KadettE GSI, 1tk M2140
- Kontakt:
Mul on asi siiski (klaaskiud-)tiibades - ülejäänud kere on samade materjalide all ja seal on null mulli.
(sorri OT jätkamise pärast)
Liikvel 2022: M21406 , Vectra 2000 4x4 ja punane 9-5 Aero
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
Ootel KadettE GSI ja juba 2015a maalrist tulnud sinine '65 põrnikas
- IFFI
- Postitusi: 62
- Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
- Asukoht: TURKU
- Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
- Kontakt:
Heh, väga naljakas mina siis olen nüüd nende tiibade õnnelik omanik. Just täna jõudsid need minuni. Algselt oli plaan tellida uued plastik tiivad rootsis LINK ROOTSI KAUBALE aga leidsin poole odavamalt läbi ebay just need samad
Kasutan kohe võimalust ning küsin abi või head nõu teadjamatelt. Kuna mul on plaanis auto tervenisti ülevärvida alles suvel siis seniks oleks plaan need ülekatta auto tuuning kilega, et veidi kaitsta neid. Milliste toodetega peaksin esmalt seda n.ö. töötlema. Pealispind kuhu tuleb kile, sisepoole mustaks värvimine. Päris nii sama ei tahaks neid hetkel külge kruvida aga hiljemalt 14 aprilliks on vaja need saada külge kuna on vaja minna näidata ülevaatusel uuesti auto ette.
Jagage oma kogemusi ja kavalaid nippe mis ma võiksin esmalt ajutiselt teha seniks kui auto koguni ülevärvimisse läheb. Auto on igapäevases kasutuses.
Kasutan kohe võimalust ning küsin abi või head nõu teadjamatelt. Kuna mul on plaanis auto tervenisti ülevärvida alles suvel siis seniks oleks plaan need ülekatta auto tuuning kilega, et veidi kaitsta neid. Milliste toodetega peaksin esmalt seda n.ö. töötlema. Pealispind kuhu tuleb kile, sisepoole mustaks värvimine. Päris nii sama ei tahaks neid hetkel külge kruvida aga hiljemalt 14 aprilliks on vaja need saada külge kuna on vaja minna näidata ülevaatusel uuesti auto ette.
Jagage oma kogemusi ja kavalaid nippe mis ma võiksin esmalt ajutiselt teha seniks kui auto koguni ülevärvimisse läheb. Auto on igapäevases kasutuses.
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Kõigepealt kommentaariks 9-5 LPT postitusele. Luukpära tiib on 92-98 ühesugune. Sedaanile pandi 88-94 sama tiib , mida luukpärale kuni 91. Alates 94 feisliftist , on sedaanil ka sama tiib.
Selle klaaskiud-tiiva töötlemist ilma tiiba nägemata , on raske kommenteerida. Kuna kasutatakse erinevaid kiudmaterjale ja kõik edasised otsused sõltuvad alusmaterjali omadustest. Need tiivad, mis siis teemas ülal nähtaval , on tehtud just sellisest materjalist , mis tahavad väga korralikku vaigu+riide tööd , et õhku sisse ei jääks. Kui on palju õhku sisse jäetud, siis hakkabki see mullitamise jama pihta. Siis võtaks mina ja paneks ühe epo-vaigu kihi veel sissepoole ! peale. Muud varianti ma ei näe, et seestpoolt tulevat vett peatada. NB! Mitte ükski tavakrunt vett kinni ei hoia. Need teoreetikud , kes räägivad näiteks epokrundi imedest , lihtsalt ei tea mida nad räägivad. Ma olen seda kõike oma silmaga näinud, mitte teoorias kuulnud. Epokrunt laseb autodel kasutatavatest kõige vähem vett läbi, aga täit kaitset see ikka ei anna. Kõik ülejäänud alus-, täite-, jne krundid on veel suurema vee läbilaskevõimega.
Kui vajalikud augud tiivas puuduvad, nagu ülal pildil , siis eelnevalt teeks kõik vajalikud augud ära ja augu servad epotaks ka üle.
Nüüd pealispinna juurde.
Kui see on veekindel , st et on kindel vaigukiht enne kiudmaterjali algamist , siis ei hakka sealtpoolt niiskus sisse minema. Järgmine nüanss on selle kihiga , mida pandi tiivavormi ja vaigu+riide vahele. Olen vahest näinud , et see on üsna kehvasti riidekihi küljes kinni. Värvida kannatab, aga pärast teibiga katmist võib sealt teipi eemaldades koos teibiga muud kraami ka kaasa tulla. Seepärast teeks mina antud juhul enne teibiga katmist täitekrunt + värv . Ja rusikareegel on see, et kui probleeme ei taha , siis mitte ühtegi ühekomponentset värvikihti ei tohi vähemalt tiiva välisküljele panna. Kõik peavad olema kahekomponentsed. St. värv + kõvendi. Kui puudub võimalus püstoliga kahekomponentset kasutada, siis jäta parem tegemata.
Kindlasti tuleb kõike kuivalt teha. Tiivad peavad olema eelnevalt kindlasti kuivad. Lihvimine-karestamine kuivalt.
Selle klaaskiud-tiiva töötlemist ilma tiiba nägemata , on raske kommenteerida. Kuna kasutatakse erinevaid kiudmaterjale ja kõik edasised otsused sõltuvad alusmaterjali omadustest. Need tiivad, mis siis teemas ülal nähtaval , on tehtud just sellisest materjalist , mis tahavad väga korralikku vaigu+riide tööd , et õhku sisse ei jääks. Kui on palju õhku sisse jäetud, siis hakkabki see mullitamise jama pihta. Siis võtaks mina ja paneks ühe epo-vaigu kihi veel sissepoole ! peale. Muud varianti ma ei näe, et seestpoolt tulevat vett peatada. NB! Mitte ükski tavakrunt vett kinni ei hoia. Need teoreetikud , kes räägivad näiteks epokrundi imedest , lihtsalt ei tea mida nad räägivad. Ma olen seda kõike oma silmaga näinud, mitte teoorias kuulnud. Epokrunt laseb autodel kasutatavatest kõige vähem vett läbi, aga täit kaitset see ikka ei anna. Kõik ülejäänud alus-, täite-, jne krundid on veel suurema vee läbilaskevõimega.
Kui vajalikud augud tiivas puuduvad, nagu ülal pildil , siis eelnevalt teeks kõik vajalikud augud ära ja augu servad epotaks ka üle.
Nüüd pealispinna juurde.
Kui see on veekindel , st et on kindel vaigukiht enne kiudmaterjali algamist , siis ei hakka sealtpoolt niiskus sisse minema. Järgmine nüanss on selle kihiga , mida pandi tiivavormi ja vaigu+riide vahele. Olen vahest näinud , et see on üsna kehvasti riidekihi küljes kinni. Värvida kannatab, aga pärast teibiga katmist võib sealt teipi eemaldades koos teibiga muud kraami ka kaasa tulla. Seepärast teeks mina antud juhul enne teibiga katmist täitekrunt + värv . Ja rusikareegel on see, et kui probleeme ei taha , siis mitte ühtegi ühekomponentset värvikihti ei tohi vähemalt tiiva välisküljele panna. Kõik peavad olema kahekomponentsed. St. värv + kõvendi. Kui puudub võimalus püstoliga kahekomponentset kasutada, siis jäta parem tegemata.
Kindlasti tuleb kõike kuivalt teha. Tiivad peavad olema eelnevalt kindlasti kuivad. Lihvimine-karestamine kuivalt.
- IFFI
- Postitusi: 62
- Liitunud: K Dets 19, 2018 10:26
- Asukoht: TURKU
- Auto: 9000 2.3 Turbo CD 260kw 350hj
- Kontakt:
Mõned päevad tagasi sai siis üks tiib külge "kruvitud" parem välja nägemine võrreldes algsega sai nüüd küll kui vajab veel sättimist kuna ei teinud auke suuremaid, et reguleerida. Tulemuseks on, et ei saa ust lahti ja esimese raksuga tõmbasgi väikese killukese liistu juurest lahti. Muidugi puuduvad veel ilu liistud ja suuna tuli aga vähemasti pole enam nii kole ja auklik välja nägemine
Esialgne pilt
Töökäik
Selline nägi siis lõpuks välja vana tiib
Lõpptulemus
Esialgne pilt
Töökäik
Selline nägi siis lõpuks välja vana tiib
Lõpptulemus
Minu Saabi lugu siin foorumis | Minu Saabi BLOGI | Mu TONNISTE galerii
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj
Kasutuses olevad autod: 9000 CD 2.3 Turbo 260kw 350hj -||- 9000 CDE 2.3 Turbo Eco-Power 125kw 170hj
Olnud autod: 9000 CS 2.0 96kw 131hj