Pakkuda 4-käiguline käigukast, mis jäi üle, kui oma Saabile lõpuks Soomest sobiva 5-se originaali leidsin.
Kastil seisab tähis GM 456 05 / 705434. Doonoriks Saab 90 / B201 2.0 / 1984, mis oli ostes mingil teadmata põhjusel 4-käigulise kastiga, vaatamata tagaluugil ja käigukangil ilutsevale "5-speed" tähisele.
Kel huvi, siis minu käest saab ja AAP Auto aitab vajadusel vahetusega, neil tuli see väga hästi välja.
Küsiks 150€ raha vmt sobilikku vahetuskaupa. Asub Kloogarannas. Saada PM.
M: Saab 99/90 käigukast / 4-speed
- Manused
-
- kast.jpg (451.32 KiB) Vaadatud 614 korda
-
- silt.jpg (801.95 KiB) Vaadatud 614 korda
Väga kummaline lugu…mu 99-l on sama koodiga käigukast ja see on 5-käiguline!
Selles koodis 2. number näitab käikude arvu ja 3. number peaülekande tüüpi.
Et kas siis on 5s käik tuksis(?) või mingitel asjaoludel teise sildiga otsakaas paigaldatud.
4-käigulised peaks olema koodiga GM34… ja GM44…
Selles koodis 2. number näitab käikude arvu ja 3. number peaülekande tüüpi.
Et kas siis on 5s käik tuksis(?) või mingitel asjaoludel teise sildiga otsakaas paigaldatud.
4-käigulised peaks olema koodiga GM34… ja GM44…
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Praegu ei mäleta kas see silt on ikka otsakaane küljes või kasti põhiosa küljes. Kui on põhiosa küljes siis viitab see selgelt 5sele kastile.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Näedsiis. Järelikult õigem oleks öelda 5-käiguline kast, millest esimesed 4 töötavad? Ei teagi, mis ja miks tal häda selle viienda käiguga. Tänud harimast!