M: Classic -89 varuosadeks (lõpumüük)
järele jäänud sellised asjad minu uuema tüübi klassiku küljest.
armatuuri paneel koos soojenduse nuppudega jms
juhiiste musta värvi korralik
mõningaid lüliteid (kojamehe lüliti jne)
keskkonsool
salongi ventikas
õhulugeja
tutikas punane varuratas(ketas)
pagasiruumi põrand koos tööriistakotiga
rool 3 kodaraga
kaheliitrise doch'i k-jettronic aju
tungraud + veljevõti
tagaluugi polster (must, heas korras)
küljeklaasid
võin müüa kõik korraga soodsa hinnaga.
armatuuri paneel koos soojenduse nuppudega jms
juhiiste musta värvi korralik
mõningaid lüliteid (kojamehe lüliti jne)
keskkonsool
salongi ventikas
õhulugeja
tutikas punane varuratas(ketas)
pagasiruumi põrand koos tööriistakotiga
rool 3 kodaraga
kaheliitrise doch'i k-jettronic aju
tungraud + veljevõti
tagaluugi polster (must, heas korras)
küljeklaasid
võin müüa kõik korraga soodsa hinnaga.
täna õhtuks peaks siis see auto minu valdusesse tulema aga nädala lõpus vist rändab juba emexisse. nii et kellel veel on mingite asjade vastu huvi siis ootan kiireid küsimusi. õhtuks annan auto kohta natuke rohkem ülevaadet ka.
-
- Postitusi: 281
- Liitunud: T Juul 10, 2007 14:53
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 9-3 sc 1,9 2005. Saab 9-3 cabrio 2.0T 2007.
Vaja tervet esiklaasi. Kuna Cyberi oma lõhkusime mahavõttes ära, siis minu jaoks teema endiselt õhus. Kus asub. Kui tagumised pidurisadulad väga hullud pole, siis äkki needki huvipakkuvad.
esiklaas oli terve. asub pärnus. oleks hea jah kui mitmekesi maha saaks võtta, pole ka ise just kõige kogenum vend klaasidega.
pidurisadulate kohta ei oska hetkel öelda. pole auto alla vaadata saanud veel.
kere muidu täiesti mäda ja seetõttu ka see masin vanarauda viiakse.
lisaks : lagi oli täitsa ok aint ühest tagumisest nurgast rippus natuke.
esituled+ suunad korralikud
tagatuled : välimised suht ok'd, sisemised hästi tuhmid
istmed täitsa korralikud, esmasel vaatlusel leidsin juhiistme seljatoelt yhe väikse augu ( konikas vist). istmed musta värvi.
EDIT
mingid tiheda kodaraga valukad on ka all. 15 tolli vist. ei tulnud meelde täpselt vaadata
pidurisadulate kohta ei oska hetkel öelda. pole auto alla vaadata saanud veel.
kere muidu täiesti mäda ja seetõttu ka see masin vanarauda viiakse.
lisaks : lagi oli täitsa ok aint ühest tagumisest nurgast rippus natuke.
esituled+ suunad korralikud
tagatuled : välimised suht ok'd, sisemised hästi tuhmid
istmed täitsa korralikud, esmasel vaatlusel leidsin juhiistme seljatoelt yhe väikse augu ( konikas vist). istmed musta värvi.
EDIT
mingid tiheda kodaraga valukad on ka all. 15 tolli vist. ei tulnud meelde täpselt vaadata
liistud üldiselt kutud. tagumine parempoolne täiesti pilbasteks.
kokkuvõte ka ei uskunud mina et saab nii imelik auto on nii et kahju küll aga 99% tõenäosusega läheb see käigukast sealt ymbersulatamisele. ei ole lihtsalt linnas vahendeid et seda sealt kätte saada.
ainus variant on see kui keegi tahaks ära osta terve selle kaheliitrise mootori koos kastiga . siis võiks mingi välja aretuse peale mõelda.
nii et müüki jääb kõik, mis salongis + veljed + tuled. esistange on tublisti räämas, tagastange siuke enamvähem aga kärukonksu juures on mingi lohk sees.
kui keegi tahab mingeid ettepanekuid teha siis olen avatud :)
kokkuvõte ka ei uskunud mina et saab nii imelik auto on nii et kahju küll aga 99% tõenäosusega läheb see käigukast sealt ymbersulatamisele. ei ole lihtsalt linnas vahendeid et seda sealt kätte saada.
ainus variant on see kui keegi tahaks ära osta terve selle kaheliitrise mootori koos kastiga . siis võiks mingi välja aretuse peale mõelda.
nii et müüki jääb kõik, mis salongis + veljed + tuled. esistange on tublisti räämas, tagastange siuke enamvähem aga kärukonksu juures on mingi lohk sees.
kui keegi tahab mingeid ettepanekuid teha siis olen avatud :)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Mis ta siis nüüd nii imelik on ..:) Mootori maha saamiseks, radikad värgid eest ära, ühe poole pealt rooliots lahti (sharniir oli ka vist vja lahti lasta) peale seda 3 patja lahti ja tõstadki terve täiega vahelt ära. Juhtmed päästad ka lahti. Rooliotsa pead lahti laskma selleks, et poolassid käimari küljest lahti saaks tõmmata. Ühelt poolt tõmbad välja, teise kõigutad siis, kui mootor juba ripub...
nojah .... ma teeks selle asja ära küll aga mul pole siin lihtsalt kohta kus seda teha.... ja vahendeid millega teha.
on veel üks väike variant mille katsun teoks teha. nimelt kui on võimalik et mootor vahelt ära tõsta vanarauaplatsil enne kaalu peale minekut. pean arutama seda asja kuna sõber ostis selle auto otse vanarauda viimiseks aga ma mõtlesin et päästan yht teist sealt veel ära :)
on veel üks väike variant mille katsun teoks teha. nimelt kui on võimalik et mootor vahelt ära tõsta vanarauaplatsil enne kaalu peale minekut. pean arutama seda asja kuna sõber ostis selle auto otse vanarauda viimiseks aga ma mõtlesin et päästan yht teist sealt veel ära :)
Aga lammuta esiots laiali. Natuke rauasaega aitad jne - vanarauaks läheb, siis pole vahet ju. Saad mootori välja lohistada. Ma oma NG900-l tegin nii. Muidu oleks mootor koos käigukastiga ainult altpoolt välja mahtunud.
55581286
mõne õlle eest annaks ära järgnevaid asju
laepolster - mõnest kohast tahab rippuma hakata natuke. muidu päris korralik.
armatuur - mõned väiksed praod on sees ....
istmed - musta värvi, oma silm on kuningas aga ka täitsa korralikud.
peeglid - manuaalsed
iluvõre - tavaline must, tahaks üle värvimist aga muidu terve.
mõningad küsimused ka .... kuidas käib lahti käiguhoob mis salongist kasti külge läheb?
kas mootor ja käigukast tulevad üksteise küljest niimoodi lahti, et õli neist kummastki välja laskma ei pea???
laepolster - mõnest kohast tahab rippuma hakata natuke. muidu päris korralik.
armatuur - mõned väiksed praod on sees ....
istmed - musta värvi, oma silm on kuningas aga ka täitsa korralikud.
peeglid - manuaalsed
iluvõre - tavaline must, tahaks üle värvimist aga muidu terve.
mõningad küsimused ka .... kuidas käib lahti käiguhoob mis salongist kasti külge läheb?
kas mootor ja käigukast tulevad üksteise küljest niimoodi lahti, et õli neist kummastki välja laskma ei pea???
no seal käiguhoova küljes on selline koonustihvt-tuleb välja ühele poole ainult. See on umbes seal kohas, kui vaatad mootoriruumi sisse, siis natuke salongi ja mootorivaheseinast ettepoole.
Ligi pääseb auto alt.
Käigukasti pealmine osa ongi mootori õlivanniks. Kas õli välja lased on täitsa enda valik...
Ligi pääseb auto alt.
Käigukasti pealmine osa ongi mootori õlivanniks. Kas õli välja lased on täitsa enda valik...
Algselt postitas: zafari
mõne õlle eest annaks ära järgnevaid asju
laepolster - mõnest kohast tahab rippuma hakata natuke. muidu päris korralik.
armatuur - mõned väiksed praod on sees ....
istmed - musta värvi, oma silm on kuningas aga ka täitsa korralikud.
peeglid - manuaalsed
iluvõre - tavaline must, tahaks üle värvimist aga muidu terve.
lisaks nendele tahab keegi ehk stangesid ... tagumine on peaaegu korralik, esimene veidi haiget saanud kuid kasutatav siiski.
salongist igasugu detaile saab veel jne jne ....