O: MBC
-
- Postitusi: 25
- Liitunud: P Dets 09, 2007 20:50
- Asukoht:
- Auto:
Kui kellegil on pakkuda korralikku manual boost controllerit mõistliku hinnaga, siis andku aga teada ja ehk saame kaubale.
Muidugi võib pakkuda ka elektroonilist, kõik sõltub hinnast.
Muidugi võib pakkuda ka elektroonilist, kõik sõltub hinnast.
keisei-racing.com
Sinna vaata! Seal on nii elektroonilisi kui ka manuaalseid ja hinnad on vägagi mõistlikud!
Sinna vaata! Seal on nii elektroonilisi kui ka manuaalseid ja hinnad on vägagi mõistlikud!
Taasärataks vana teema.
Küsimus sama. On ehk kellelgi mõnda pakkuda? Vedeleb ehk niisama riiulil? Samas sobib ka nö laenamise variant.
Kuna DBHP-s ei ole ja Carshop.ee (endine keisei-racing kui ma ei eksi) kellega olen arvestanud viimaste päevadeni, tellib neid juba poolteist kuud.
Või oskab keegi ehk soovitada kust on neid täna leida?
Küsimus sama. On ehk kellelgi mõnda pakkuda? Vedeleb ehk niisama riiulil? Samas sobib ka nö laenamise variant.
Kuna DBHP-s ei ole ja Carshop.ee (endine keisei-racing kui ma ei eksi) kellega olen arvestanud viimaste päevadeni, tellib neid juba poolteist kuud.
Või oskab keegi ehk soovitada kust on neid täna leida?
On täitsa olemas, kunagi Carshopist ostetud. Paraku aga kodus, seega ei tea kas täna linna piiresse jõuab. Homme otse dünosse saaks tuua :)
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
mida sa üldse mässad sellega?
Ideepoolest on homme dynostendi külastus. Enne seda tahaks ära proovida, millised oleksid muudatused MBC-d kasutades. Ei ole sellega eelnevalt kokkupuuteid olnud. Ei tea sellest suurt midagi.
Praeguse softiga puhub välja stabiilselt 1.2bar-i. Mõni kuu tagasi oli aga ühel päeval millegipärast korraks puhuma hakanud koguni 1.5-1.6bari. Ja oli kuidas minek paranes.
Niiet tahaks proovida MBC-ga saada rõhk kusagile 1.4-1.45 peale. Kasvõi ainult dynos käimise ajaks.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14293
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Parem oleks seda teha siiski softis. MBC on selline ohtlik variant. Rõhu keerad küll peale, aga kütet juurde ei anna jms... ja nii need klapid-kolvid sulavad...
Sul on T5-e originaal BPC veel või on T7 juba pandud? Kui niimoodi kahtlaselt järsku rohkem puhuma hakkas, siis ma kahtlustaks küll elutee lõpus olevat T5-e klappi..:P Korras klapiga ei tule selline variant eriti võimalikuks...
Sul on T5-e originaal BPC veel või on T7 juba pandud? Kui niimoodi kahtlaselt järsku rohkem puhuma hakkas, siis ma kahtlustaks küll elutee lõpus olevat T5-e klappi..:P Korras klapiga ei tule selline variant eriti võimalikuks...
T5 ikka.
Õnneks siis puhus to nõnda vaid ühel korral.
Aga uudishimu on ja jääb siiski selleks jõiks, mis edasi viib... kohati küll lööb jalust, aga seda ilmselt vaid selleks et saaks taas püsti ja uue hooga edasi!
Uudishimu tühjendab rahakotti ;)
Ma väga ei soovitaks sul proovida. Pea meeles, et dünos lastakse mootor sul "peeneks" e. pöörded kuni piirajani. Aga kütet jääb väheks suurtel pööretel.
Vaatan et kõik siin foorumis ikka nii sõbralikud. Aitäh Teile Aga eks me ikka tavaliselt õpime oma vigadelt mitte teistelt.
Muide need keeniuste ja turbopurustajate teemad on ammuilma korduvalt läbiloetud. Aga uudishimu ....
Nüüdseks on rahuldatud. Sõidab mu Saabik edasi originaal BPC-ga edasi kuni leidub ehk alternatiiv kuid enam mitte MBC näol.
Kui keegi soovib kah iseseisvalt eksperementeerida siis minul pakkuda praktiliselt uus MBC.
Eraldi tänud AndrusFJR-ile.
Muide need keeniuste ja turbopurustajate teemad on ammuilma korduvalt läbiloetud. Aga uudishimu ....
Nüüdseks on rahuldatud. Sõidab mu Saabik edasi originaal BPC-ga edasi kuni leidub ehk alternatiiv kuid enam mitte MBC näol.
Kui keegi soovib kah iseseisvalt eksperementeerida siis minul pakkuda praktiliselt uus MBC.
Eraldi tänud AndrusFJR-ile.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Meie tonnine sõitis mu enda tehtud mbc-ga mitu aastat. Sellisega siis: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3492
Ennast kiitmast ma ei väsi - hästi kukkus välja.
Kui aus olla, on nüüd mbc üle aga pigem siiski igaks juhuks koos terve tonnisega.
Mbc piirab ainult turbo maksimumrõhku. S.t. ei arvesta, et 1-2 käiguga ei ole sellist pauku vaja. "p...meeter" rõõmustab aga mugavaks sõitmiseks peab liiga palju mõtlema gaasipedaali vajutamisele. Lisaks mõjutab 10 kraadine temperatuuri muutus väga tuntavalt ka tegelikku rõhku. Tonnises olid alati rõhureguleerimise arstiriistad kaasas. 9-5 klapi ja vastava softiga oli elu oluliselt mugavam, aga "p...meeter" igatses siiski vanu häid aegu tagasi. Soovitan softiga mängida, puhtam ja kuivem tunne!
Ennast kiitmast ma ei väsi - hästi kukkus välja.
Kui aus olla, on nüüd mbc üle aga pigem siiski igaks juhuks koos terve tonnisega.
Mbc piirab ainult turbo maksimumrõhku. S.t. ei arvesta, et 1-2 käiguga ei ole sellist pauku vaja. "p...meeter" rõõmustab aga mugavaks sõitmiseks peab liiga palju mõtlema gaasipedaali vajutamisele. Lisaks mõjutab 10 kraadine temperatuuri muutus väga tuntavalt ka tegelikku rõhku. Tonnises olid alati rõhureguleerimise arstiriistad kaasas. 9-5 klapi ja vastava softiga oli elu oluliselt mugavam, aga "p...meeter" igatses siiski vanu häid aegu tagasi. Soovitan softiga mängida, puhtam ja kuivem tunne!
-
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Meie tonnine sõitis mu enda tehtud mbc-ga mitu aastat. Sellisega siis: http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=3492
Ennast kiitmast ma ei väsi - hästi kukkus välja.
Kui aus olla, on nüüd mbc üle aga pigem siiski igaks juhuks koos terve tonnisega.
Mbc piirab ainult turbo maksimumrõhku. S.t. ei arvesta, et 1-2 käiguga ei ole sellist pauku vaja. "p...meeter" rõõmustab aga mugavaks sõitmiseks peab liiga palju mõtlema gaasipedaali vajutamisele. Lisaks mõjutab 10 kraadine temperatuuri muutus väga tuntavalt ka tegelikku rõhku. Tonnises olid alati rõhureguleerimise arstiriistad kaasas. 9-5 klapi ja vastava softiga oli elu oluliselt mugavam, aga "p...meeter" igatses siiski vanu häid aegu tagasi. Soovitan softiga mängida, puhtam ja kuivem tunne!
Seesama MBC peaks nüüd minu sahtlis vedelema... Enda auto puhul sai üsna palju nalja sellega, kui kuulike seal sees kinni roostetas:D
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
hmm. Kas ma tegin neid mitu?
Tead Jupats, Saabil on mingeid sidemeid lennukitega aga kindlasti mitte allveelaevaga! Soovitan asju kasutada sihipäraselt, see kuulike läheb ainult siis rooste, kui voolikutes (ehk sisselaskes) liigub vesi!
Tead Jupats, Saabil on mingeid sidemeid lennukitega aga kindlasti mitte allveelaevaga! Soovitan asju kasutada sihipäraselt, see kuulike läheb ainult siis rooste, kui voolikutes (ehk sisselaskes) liigub vesi!