O: Klassiku pritse juhtrõhuregulaator

Turbod, jupid, vidinad...
Vasta
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#1

K Dets 08, 2010 15:03

Kui keegi kuskil pritsega klassikut lammutab, siis võiks tada anda. :thumb:
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#2

K Dets 08, 2010 15:33

Noh, tootekoodi võiks ka ära märkida... pole need kõik ühesugused.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#3

K Dets 08, 2010 16:16

Ahsoh. Kas oskab ehk keegi mind, va pimedusega löödud nolki, siin saabimaailmas selle kohapealt aidata?

Mul on Saab 900i 1986 MY87, kuulu järgi 8klapiline, passi järgi 85kw B201 mootoriga ja minu info kohaselt lambdata mootor.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14295
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#4

K Dets 08, 2010 16:28

Selles teemas on 0 438 140 159

ja selles 0438140020,

Turbomootori oma on 0 438 140 136, aga nagu ma eelpool nimetatud teemadest leidsin, siis vahet eriti ei ole, milline see on, peaasi, et on korras.

koodid on siis Boschi omad vist. ilmselt saab nende järgi ka muudelt markidelt leida, K-jet-i on ka teised margid ju kasutanud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#5

K Dets 08, 2010 17:18

Samuti on su enda autol oleva jupi peal see kood kirjas - targem oleks ikka vast sedasama otsida. Kuigi proovida võib ju ka teisi koode omavate jubinatega, eks siis paistab kas toimib või mitte.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#6

K Dets 08, 2010 20:25

Tegelikkuses saab need kõik toimima panna,lihtsalt,kui vabalthingava regulaator turbomootorile panna,kaob kiirendusrikastuse moment.Saab ka kahest ühe teha.

Aga see vana tõde,mida olen terve Saabneti eksistentsi aja korrutanud-kümnest kasutet detailist üks töötab enam-vähem.Ülejäänu on prügi.
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#7

N Dets 09, 2010 11:12

Ja kuidas seda töötavat ära tunda? On see kuidagi võimalik ka mahakruvitud regulaatori puhul, kui siis milliste abivahenditega?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#8

N Dets 09, 2010 15:29

Ma soovitaks ikkagi uue panna. Soomest peaks neid veel saama normaalse hinnaga.
Anthrax
Postitusi: 264
Liitunud: P Apr 26, 2009 14:26
Asukoht:
Auto:

#9

N Dets 09, 2010 16:47

Kas sa oskad suunata kuhugi suunas, kust otsida?
Soomekeelt veits mõistan, kuid otsimisega jään hätta.

Esimese hooga kuulsin numbrit 6k :freak:
Tuli pakkumine kasutatud tükile 500eeku. Ma oleks valmis panema lotosse 500.- ja lootma, et see tükk paneb minu auto nurruma, kui et panna kohe 6k ja kindel olla. :conf:
Kõigepealt läheb masin trionicu juurde juhtmete otsa. Seal diagnoositakse kas ikka 100% on viga selles.
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#10

N Dets 09, 2010 17:20

Küsi soomlaste vastavast foorumist, minu meelest seda letikaubana poest ei leia.
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#11

N Dets 09, 2010 17:37

Kasutaja LPT aitas mul soomest otsida antud juppi. Ma ise proovisin otsida ja ei leidnud. Aga kuskilt poest ta tuli sellega igatahes.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#12

N Dets 09, 2010 18:18

Ja kuidas seda töötavat ära tunda? On see kuidagi võimalik ka mahakruvitud regulaatori puhul, kui siis milliste abivahenditega?

Ainus võimalus on,kui külmale masinale külge kruvid,koos rõhukelladega ja teostad mõõtmised-külmast töösoojaks ja uuesti külmaks.

See on ka põhjus,miks ma neid raha eest enam ei remondi.Kui pean kulutama seadistamisele 10-12 tundi(võib minna ka enam),kaob kogu tegevusel(rahaline) mõte.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7135
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#13

N Dets 09, 2010 18:21

Kasutaja LPT aitas mul soomest otsida antud juppi. Ma ise proovisin otsida ja ei leidnud. Aga kuskilt poest ta tuli sellega igatahes.

Kusjuures minu suureks üllatuseks seade ei töötanud ja pidin seda reanimeerima.Arvatavasti põhjuseks põrutus(mahakukkumine).
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#14

N Dets 09, 2010 18:45

Kasutaja LPT aitas mul soomest otsida antud juppi. Ma ise proovisin otsida ja ei leidnud. Aga kuskilt poest ta tuli sellega igatahes.

Kusjuures minu suureks üllatuseks seade ei töötanud ja pidin seda reanimeerima.Arvatavasti põhjuseks põrutus(mahakukkumine).


Oli midagi näha kah seest, et katki? Ega ta mulle kah täpselt ei sobinud aga ta oli ka sobitamata... et äkki siis polekski normaalselt töödanud?
Vasta