O:Saab 9000 automaatkast
teen ka veidi noka lahti.
Kastide erinevused kinnituste kohapealt seisnevad vaid selles, et vanematel kastidel oli starteri kinnitus poltidega, uuematel on kasti küljes tikkpoldid, milled võib ära kruvida kui ei taha starterit mutritega kinnitada. Ehk siis tikkpolt või mitte, vahet pole.
Ja osadel kastidel on kickdown tross teistsugune (ETC variant või mitte) ning teise pikkusega, kuid seda on vana kasti pealt kerge ringi tõsta.
Kastide erinevused kinnituste kohapealt seisnevad vaid selles, et vanematel kastidel oli starteri kinnitus poltidega, uuematel on kasti küljes tikkpoldid, milled võib ära kruvida kui ei taha starterit mutritega kinnitada. Ehk siis tikkpolt või mitte, vahet pole.
Ja osadel kastidel on kickdown tross teistsugune (ETC variant või mitte) ning teise pikkusega, kuid seda on vana kasti pealt kerge ringi tõsta.
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
Tavaliselt on just sisu see, mis maha kooleb. Korpuse võid ära lõhkuda kas kasti maha pillates või siis betoonplokile otsa sõites. Seega ilma korpuseta kasti sisu leida on keeruline.
Mis sul muidu vana kastiga juhtus?
Mis sul muidu vana kastiga juhtus?
Ei. Ma ei kihuta. Ma lihtsalt lendan madalalt.
jack, ega ma ei otsi kaigukasti ilma korpuseta - mind ei huvita mis korpuses ta on v6i teiste s6nadega ei huvita, mis auto kuljest ta ara v6etud. Minu kastil alguses olid probleemid 3 ja 4 kaiguga - need libisesid v6i ei tea, kuidas eesti keeles seda ara seletada, 6li oli puhas. Ja nuud tapsin selle taielikult ara - ei s6ida edasi ega tagasi.
ivomets, saatsin U2U
ivomets, saatsin U2U