Saab'i foorumi teke....
Ma mõtlesin üldse netis suhtlemise ära lõpetada,sest kedagi see
paistab segavat(auto 24 foorum).Inkrimineeritakse kaela asju,millest ma ise
midagi ei tea.Eks kirjutamise mõte oli hädalisi aidata nõuga(ka jõuga).
Reklaami pole ma küll enesele vajanud,tööpuudus kah ei kummita.
Ehk see foorum sõelub õelad uitajad välja.
to egonr: ega päises vist saabi logo ei tohi kasutada,ilma tekkida võivate
sanktsioonideta?
paistab segavat(auto 24 foorum).Inkrimineeritakse kaela asju,millest ma ise
midagi ei tea.Eks kirjutamise mõte oli hädalisi aidata nõuga(ka jõuga).
Reklaami pole ma küll enesele vajanud,tööpuudus kah ei kummita.
Ehk see foorum sõelub õelad uitajad välja.
to egonr: ega päises vist saabi logo ei tohi kasutada,ilma tekkida võivate
sanktsioonideta?
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ma lugesin seda teemat kus mitte registreerinud inimene sind sõimas. Ära lase sellest ennast liigutada, igast õnnetuid inimesi on olemas Selle foorumi eesmärk on tunduvalt kitsam kui terve auto24 foorum ja on konkreetsele auto margile suunatud. Kindlasti teeksid moderaatorid kõik, et sellist lahmimist vältida. Inimesed austavad sind su teadmiste ja kogemuste poolest ja seda ei mõjuta nagu nii selline lahmimine... Nii et keep up the good work!
See logo mis meie foorumi päises asub on meie enda tehtud. Kui peaks probleeme tulema foto autoriõigustega, siis pildistame kellegi autod siit foorumist :)
See logo mis meie foorumi päises asub on meie enda tehtud. Kui peaks probleeme tulema foto autoriõigustega, siis pildistame kellegi autod siit foorumist :)
tervitan saabifoorumi teket, aga...
ei ole nõus väidetega, et miks "diisli" rubriiki vaja on ja niiedasi....
etmiks? näide elust. Nakatusin ise SAABitõppe '80 a väljalaske 900-ga. Ehk paljude jaoks pärissaabiga.
Vahepeal olin SAABide juurest elu ja tööandja tahtel ära. kui iseseisvusin ja hakkasin omale uut neljarattalist sõpra otsima, siis oli üks kindel kandidaat SAAB. Aga paraku 9-5. Ja niipalju, kui ma siis eesti lehtedelt ja foorumitest inffi otsisin oli tulemus praktiliselt null.
Sest nimetet saabiklubi viitas ainult kas 900 või 9000-le. Nii pidingi otsima teavet internetiavarustest. seal leidus peamiselt ameeriklaste kobinaid stiilis - vähe kohvitopsihoidjaid ja piduriklotsid tahmavad veljed ära...:-))) aga siiski suutsin otsuse ära teha. ja nagu tagantjärle näha - mitte paha.
auto24 foorum on olnud minu jaoks esimene eesti leht, kust ka 9-5 kohta infot leida ja olen näinud kuidas seda jagatakse ning ka ise panustanud, kuis oskan ja viitsin. täna oleks mu otsuse tegemine tunduvalt lihtsam tuginedes kohalikule kogemusele.
niiet kallid saabisõbrad, rohkem tolerantsust.
ja ka saabi peres on anomaaliaid. nagu näiteks 9-2. aga ikkagi pereliige:-)) eks me näe, mis sellest saabarust saab? kas paari-kümne-paarikümne aasta pärast palub siin foorumis keegi kommentaari ja arvamust? kas aidata.
ka diiselmootor mootor. ehk kolin isegi kunagi sellise SAABi mudeli peale, kus diisel autot edasi veab. siis kui kiirendus enam närvi ei kõdita ja pigem lennukisalongi disain ja mugavus oluline on. ja ahk jagan ka ise siis infot, et mis ja kuidas. Niiet hoidke ikka väravad kõigile pereliikmetele valla!
ja kui mitte, siis saab piirata lehele sattuvaid huvilisi just täpsustusega: www.saab900.ee või www.saab9000.ee stiilis. miski selles stiilis leht ongi vist käigus ka?
ei ole nõus väidetega, et miks "diisli" rubriiki vaja on ja niiedasi....
etmiks? näide elust. Nakatusin ise SAABitõppe '80 a väljalaske 900-ga. Ehk paljude jaoks pärissaabiga.
Vahepeal olin SAABide juurest elu ja tööandja tahtel ära. kui iseseisvusin ja hakkasin omale uut neljarattalist sõpra otsima, siis oli üks kindel kandidaat SAAB. Aga paraku 9-5. Ja niipalju, kui ma siis eesti lehtedelt ja foorumitest inffi otsisin oli tulemus praktiliselt null.
Sest nimetet saabiklubi viitas ainult kas 900 või 9000-le. Nii pidingi otsima teavet internetiavarustest. seal leidus peamiselt ameeriklaste kobinaid stiilis - vähe kohvitopsihoidjaid ja piduriklotsid tahmavad veljed ära...:-))) aga siiski suutsin otsuse ära teha. ja nagu tagantjärle näha - mitte paha.
auto24 foorum on olnud minu jaoks esimene eesti leht, kust ka 9-5 kohta infot leida ja olen näinud kuidas seda jagatakse ning ka ise panustanud, kuis oskan ja viitsin. täna oleks mu otsuse tegemine tunduvalt lihtsam tuginedes kohalikule kogemusele.
niiet kallid saabisõbrad, rohkem tolerantsust.
ja ka saabi peres on anomaaliaid. nagu näiteks 9-2. aga ikkagi pereliige:-)) eks me näe, mis sellest saabarust saab? kas paari-kümne-paarikümne aasta pärast palub siin foorumis keegi kommentaari ja arvamust? kas aidata.
ka diiselmootor mootor. ehk kolin isegi kunagi sellise SAABi mudeli peale, kus diisel autot edasi veab. siis kui kiirendus enam närvi ei kõdita ja pigem lennukisalongi disain ja mugavus oluline on. ja ahk jagan ka ise siis infot, et mis ja kuidas. Niiet hoidke ikka väravad kõigile pereliikmetele valla!
ja kui mitte, siis saab piirata lehele sattuvaid huvilisi just täpsustusega: www.saab900.ee või www.saab9000.ee stiilis. miski selles stiilis leht ongi vist käigus ka?
Tere tulemast foorumisse Lusis!
Tundub, et said asjast pisut valesti aru. Diislifoorumi kaotamise mõte ei olnud teps mitte diisel-Saabide omanike diskrimineerimine vaid lihtsalt see, et ei diisliga seotud küsimusi tuleb suure tõenäosusega siiski nii vähe, et neid pole mõtet eraldi teema alla koguda ja ehk on diislijuttu üldise mootoritopicu all mõistlikum puhuda.
Lihtsalt kui alajaotused väga detailseks ajada on foorumit tülikas jälgida.
Aga kui me eksisime ja diisliteemalisi postitusi tuleb rohkem kui arvasime paneme kindlasti eraldi alajaotuse tagasi.
Teretulnud on siin igatahes kõikmõeldavate Saabide omanikud ja ka muidu huvilised. Näiteks foorumi algataja keerab meil ju ise hoopis Audi rooli :D
Tundub, et said asjast pisut valesti aru. Diislifoorumi kaotamise mõte ei olnud teps mitte diisel-Saabide omanike diskrimineerimine vaid lihtsalt see, et ei diisliga seotud küsimusi tuleb suure tõenäosusega siiski nii vähe, et neid pole mõtet eraldi teema alla koguda ja ehk on diislijuttu üldise mootoritopicu all mõistlikum puhuda.
Lihtsalt kui alajaotused väga detailseks ajada on foorumit tülikas jälgida.
Aga kui me eksisime ja diisliteemalisi postitusi tuleb rohkem kui arvasime paneme kindlasti eraldi alajaotuse tagasi.
Teretulnud on siin igatahes kõikmõeldavate Saabide omanikud ja ka muidu huvilised. Näiteks foorumi algataja keerab meil ju ise hoopis Audi rooli :D
Kas oleks mõeldav teha ülesse yks nupuke: postitused viimasest külastusest? Et töötaks nagu otsingus, mis annab nimekirja antud juhul siis ajalises järjestuses nendest foorumitest, kuhu on tulnud sõnumeid peale viimast vaatamist. Praegu peab mäletama oma viimase külastamise aega ja siis lugema nimekirja paremalt servalt neid postituste kuupäevasid ja kellaaegasid...
Tnx, ega ise loomulikult selle peale ei tulnud:). Võibolla saab seda siiski paremaks teha. Näiteks kui ma olen arvutist eemal mitte 24h vaid 3päeva, on uusi postutusi vist igas teemas ning lihtsam oleks neid vaadata samasuguse listina nagu 24h puhul. Need nüansikesed on igas foorumis erinevad ning nagu seegi ikoon, mille pildi Sa oma kommenaaris välja tõid, võiks olla kuidagi lihtsamalt äratuntav, sest lisaks minule on veel teisigi "tõelisi mehi, kes kunagi kasutusjuhendeid ei loe" :D
to egonr:väljendasin end valesti,praegu lugedes ei saa ise ka aru,mida
küsisin.Pidasin silmas Saabi logo ja muud Saabi atribuutikat.
küsisin.Pidasin silmas Saabi logo ja muud Saabi atribuutikat.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
kaubamärgiseaduse § 5 lg 3: füüsiline ja juriidiline isik ei tohi kaubamärgiomaniku loata kasutada õiguskaitse saanud kaubamärgiga identset või äravahetamiseni sarnast kaubamärki samade või sarnaste kaupade ning teenuste tähistamiseks majandus- ja äritegevuses.
ehk siis -> usun, et mingit probleemi ei tohiks tekkida Saabi logo jms atribuutika kasutamisel foorumi päises - foorumi jm majanduslikku eesmärki mitteteeniva veebi puhul ei ole imho tegemist kauba või teenusega majandus -ja äritegevuses. samas muidugi, tõlgendamise küsimus ;)
ehk siis -> usun, et mingit probleemi ei tohiks tekkida Saabi logo jms atribuutika kasutamisel foorumi päises - foorumi jm majanduslikku eesmärki mitteteeniva veebi puhul ei ole imho tegemist kauba või teenusega majandus -ja äritegevuses. samas muidugi, tõlgendamise küsimus ;)
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14286
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Miks näitab foorum erinevat kellaaega topicu viimase kasutaja kohta sisselogimata/sisselogitud kasutaja puhul. +2 tundi on arvestatav aeg.
Ilma sisselogimata oli siiis vale aeg mis peale sisselogimist õigeks läks. (01.26 vs 03.26 minu poolt külastatud teema "ettepanekud" puhul)
Ilma sisselogimata oli siiis vale aeg mis peale sisselogimist õigeks läks. (01.26 vs 03.26 minu poolt külastatud teema "ettepanekud" puhul)
Ma ei tea mis värk see on aga ei mina ega mu targemad tuttavad ei oska uue teema saatmist teostada. Olemasolevale teemale vastamiseks on klahv "Vasta", uue teema korral ainult "Eelvaade", millest edasi ei jõua kuskile. Äkki Saaks rubriigis"ABI" seda asja konkretiseerida?