Alustaks uue "spordialaga" ja uuriks, milliseid külmarekordeid (auto temperatuuri näidiku järgi, et parem võrrelda) meil tuleb ja kas auto käivitus.
Teen otsa siis lahti:
Viljandist 10Km, kell 8 hommikul -27 kraadi, diisel, pool minutit starteri piinamist (mootor pobises nii pooles vinnas) ja käima ma ta saingi.
Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
Laupäeva hommikul ei viitsi minna autot piinama, seega panen eilse tulemuse:
-19 ja kolm korda tegi "jou-jou-jou" ja tööle jõudes (vähem kui 5km) oli mootor töötemperatuuris ja salong soe.
-19 ja kolm korda tegi "jou-jou-jou" ja tööle jõudes (vähem kui 5km) oli mootor töötemperatuuris ja salong soe.
auto: klassik ´88
Termomeeter rõdul näitas täna hommikul -20
Esimese süüte keeramisega teeb mootor mõned pöörded ja rohkem ei lasegi korraga. Siis ootan 15-20 sek ja teise keeramisega käivitub rahulikult, pöörded a 900-1000 ja nii hoiab kuni mootor soojaks läheb. Sõitu alustan a poole minuti möödudes ja 3-5 minuti pärast on esiklaas ka korralikult puhas.
Kuna sügisel jäid õlid vahetamatta siis on tunda, et need on paksud ning madalamate käikude lülitus on alguses raskem. Kohati esineb ka jahutusvedeliku leket.
Termomeeter rõdul näitas täna hommikul -20
Esimese süüte keeramisega teeb mootor mõned pöörded ja rohkem ei lasegi korraga. Siis ootan 15-20 sek ja teise keeramisega käivitub rahulikult, pöörded a 900-1000 ja nii hoiab kuni mootor soojaks läheb. Sõitu alustan a poole minuti möödudes ja 3-5 minuti pärast on esiklaas ka korralikult puhas.
Kuna sügisel jäid õlid vahetamatta siis on tunda, et need on paksud ning madalamate käikude lülitus on alguses raskem. Kohati esineb ka jahutusvedeliku leket.
Sama siin:Algselt postitas: foxer
Laupäeva hommikul ei viitsi minna autot piinama, seega panen eilse tulemuse:
eile siis Pirita kandis -18 ja probleemideta käivitus.
PS! Ebersprächer'le kalli-kalli mootori ja salongi soojendamise eest!:drive:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Diisel hangub nii suure külmaga, -30 ei pruugigi ühegi diislit enam tänaval kohata. Suurt vahet pole kui külm väljas on, 9-5 läheb alati käima. Tonnine aga minna ei taha, sest starteri vabajooksu sidur on peetis jne.
Akna taga viiendal korrusel -22, autos -20. Starter nii reipalt ei vedanud, kui soojemate ilmadega ja käivitamiseks läks sekund kauem, kui tavaliselt, kuid muidu kõik ok
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
Minul näitas -28 ja klassik läks käima aga traktoril ( 9-5) on suvest saadik sees suvine küte millele sai peale valatud 20l talvist kütust, sellel ei läinud isegi eelsoojendus tööle, samas 9-3 ahi töötas laitmatult ja seega ei saanud auto arugi, et ligi 30 kraadi on külma, muidugi sellel on ka soomest ostetud kütus veel sees.
Aga eile tõin koju ühe 2003 Lada Niva ja see küll ei käivitunud...ei saagi jäärada sõita.
Aga eile tõin koju ühe 2003 Lada Niva ja see küll ei käivitunud...ei saagi jäärada sõita.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
Lunotel oü
Tere!
Valga lähedal kell 8 temperatuur -27c ja 9-3 (2003a bena) käivitus väga tavaliselt hästi. SIDi ekraan oli küll hangunud ja makk ei hakanud esimese hooga CD-d mängima. Korraks raadiole ja siis mängis.
Vana audi b4 võttis kah küsimusteta hääled sisse.
Valga lähedal kell 8 temperatuur -27c ja 9-3 (2003a bena) käivitus väga tavaliselt hästi. SIDi ekraan oli küll hangunud ja makk ei hakanud esimese hooga CD-d mängima. Korraks raadiole ja siis mängis.
Vana audi b4 võttis kah küsimusteta hääled sisse.
-21, käivitumisel probleeme polnud. Huvitava lisandina on tänavatele tekkinud lihtsalt keset liiklust välja surnud autod, Tammsaaret/Järvevanat mööda Ülemistele ja tagasi sõites oli mingi 5 autot lihtsalt keset teed ohutulede vilkudes. Diislid, milles kütus poolel teel hangunud?
-28C ja käivitus. Hääl ei ole käivitamisel sama energiline kui suvel kuid käima läks.
Ise veel mõtlesin, et sellise vanamehe voodist välja ajamise hääl on täpselt kui madalal temperatuuril autot käivitada.
Ise veel mõtlesin, et sellise vanamehe voodist välja ajamise hääl on täpselt kui madalal temperatuuril autot käivitada.
Iga ratas veab and then some!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kell 7.55 -20 kraadi Riia linnas ja ei käivitund mitte üldse.
siis eetrit ja ei midagi; siis 2km paela otsas ja sai tööle.
päev läbi käivitus kenasti: jõudsin Pärnu tagasi, suri välja ja ei läind enam . minuti käiasin, siis läks ja jõudsin kenasti koju.
homme teenendussse irisema, et suvel sai käidud ja lastud asja korda teha ja nüüd juba jamad kaelas! rsk, ma ütlen.!!
siis eetrit ja ei midagi; siis 2km paela otsas ja sai tööle.
päev läbi käivitus kenasti: jõudsin Pärnu tagasi, suri välja ja ei läind enam . minuti käiasin, siis läks ja jõudsin kenasti koju.
homme teenendussse irisema, et suvel sai käidud ja lastud asja korda teha ja nüüd juba jamad kaelas! rsk, ma ütlen.!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.