Kui külm (auto temp. näidiku järgi) teil hommikul oli ja kas auto käivitus?
-18 Tallinna kesklinn, auto seisnud 7 päeva ja naduge punnis vastu aga läks tööle.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 264
- Liitunud: N Sept 13, 2007 10:13
- Asukoht: Saaremaa / Tartu
- Auto: Saab 9-5 Griffin, Saab 9-5 Aero,
-29 ....käivitus poolest põõrdest. Üldse kuidagi jube hästi läheb kogu aeg käima
"Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how much of the wall you take with you."
-
- Postitusi: 321
- Liitunud: P Nov 23, 2008 21:10
- Asukoht: Tartu
- Auto: OG 9-3 automaat 1999 aastast
Pole senimaani -19...-22 kraadiga veel jalameheks jäänud (Tartus), samas paar korda on olnud nii, et esimese võtmepöörde peale teeb sellist imelikku häält ja starter justkui mootorit järgi ei võta; teise korraga võtab mootori ka järgi ja läheb tööle nagu tavaliselt (võibolla on poole sekundi jagu pikem see käivitamine).
Aku on võrdlemisi uus kah - paar kuud üle aasta, aga sõidud on suuremalt jaolt linnas nii et laetuse tase võib varsti probleemiks saada, kui pikemat otsa ette ei võta.
Muuseas, nullisin mõned päevad tagasi kütusekulu näidiku ja keskmine kulu on ikka mehine - 19,5 l/100 km - aga see on põhimõtteliselt ka vaid külmkäivituste ja 4-8 km linnasiseste sõidukestega.
Aku on võrdlemisi uus kah - paar kuud üle aasta, aga sõidud on suuremalt jaolt linnas nii et laetuse tase võib varsti probleemiks saada, kui pikemat otsa ette ei võta.
Muuseas, nullisin mõned päevad tagasi kütusekulu näidiku ja keskmine kulu on ikka mehine - 19,5 l/100 km - aga see on põhimõtteliselt ka vaid külmkäivituste ja 4-8 km linnasiseste sõidukestega.
Käivitamisega pole õnneks probleeme olnud! Nutt tuleb küll kurku,millist piina peab mootor tundma,kui kraadid õues suuremad kui -15.
Sõitma peab ja sellest käivitamisest pääsu pole( kurat miks mul ei ole sellel saabil plokisoojendust),aga kindel see,et eks see külm laastavalt mõjub!
Õnneks vahetasin enne suuri külmi õli ära,abiks seegi!!
Sõitma peab ja sellest käivitamisest pääsu pole( kurat miks mul ei ole sellel saabil plokisoojendust),aga kindel see,et eks see külm laastavalt mõjub!
Õnneks vahetasin enne suuri külmi õli ära,abiks seegi!!
Puidust toodete valmistamine eritellimisel: http://www.isoptera.ee/
Algselt postitas: tarmiit
Käivitamisega pole õnneks probleeme olnud! Nutt tuleb küll kurku,millist piina peab mootor tundma,kui kraadid õues suuremad kui -15.
Sõitma peab ja sellest käivitamisest pääsu pole( kurat miks mul ei ole sellel saabil plokisoojendust),aga kindel see,et eks see külm laastavalt mõjub!
Õnneks vahetasin enne suuri külmi õli ära,abiks seegi!!
DEFA oleks ju abiks:thumb:
EDIT: Lasin paigaldada Calix el. soojendi tookord.
Eelmisele diislile lasin paigaldada,tol läks spiraal lõdviku vahele,Saabidel vist ikka plokki...
Tegelikult see eelsoojendus säästab mootorit ikka palju,sest just see külma mootori soojakssaamine on mootorile suurim kulumise(ebapiisav määrimine jne) aeg.
-
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 850
- Liitunud: P Okt 09, 2005 20:24
- Asukoht: Viljandi
- Auto: 9-5 2.2TDI 2002, 96 2T 1965, 96 4T 1976, 900 Cabrio 1989, 900c 1984, Sonett II
- Kontakt:
Taas Viljandi lähedal, -31 ja mu diisel käivitus väga vaevaliselt. Lisaks seekord ei toiminud ühegi ukse kesklukk, vaid pagasi luugi oma.
Täna -22, TiD läks käima suhteliselt lihtsalt, enne oli ahi pool tundi sees.
Eile oli -20, ahi miskipärast ei käivitunud (?!), auto õnnestus siiski tööle vägistada - mitme katse ja suure suitsupilvega.
Keskmine kulu püsib kenasti alla 10 L/100 km.
Eile oli -20, ahi miskipärast ei käivitunud (?!), auto õnnestus siiski tööle vägistada - mitme katse ja suure suitsupilvega.
Keskmine kulu püsib kenasti alla 10 L/100 km.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
sõber-mees helistas, kes mult ostis 2004 aasta tdi ja tänas, et hea auto pidi olema, et läks käima suure külmaga!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Täna Tallinnas (LASNA) umbes kell 12 oli -19 kraadi. Käivitus küll , aga hakkasid põlema igasugused ohutusmärgid , SID oli ka uimane, väga aeglaselt näitas mulle raadio ,ja välistemp. ja DTE,kuid mõni 5 sekundi pärast kõik kaotas ära ja hakkas ilusti toimima.
Homme on 80 000 hooldus Troostis.
Homme on 80 000 hooldus Troostis.
-18, diisel. läks käima, tegi lolli häält ja jäi seisma.. aku tühjaks käiatud, krokodega käima. vast õlivahetus päästab.
-18 õhtul, pea kaks päeva seisnud ka. Hetkeks tegi häält, nagu oleks aku tühi. Siis läks. Peab vist uue aku hankima. See teadmata vanuses ka juba.
Huvitavam on hoopis, et poes on aknaklaasi pesuvedelik -21 ja väljas mõnelpool -31. Ise valasin igaks juhuks kontsentraati juurde.
Huvitavam on hoopis, et poes on aknaklaasi pesuvedelik -21 ja väljas mõnelpool -31. Ise valasin igaks juhuks kontsentraati juurde.
There ain't no way but the hard way. Get used to it.
Algselt postitas: owl
Huvitavam on hoopis, et poes on aknaklaasi pesuvedelik -21 ja väljas mõnelpool -31. Ise valasin igaks juhuks kontsentraati juurde.
Ma loll tegin talve tulekuga kontsentraadist vale segu. Pärast kui valatud sisse sai mõtlesin, et ca -30'ni on rahulik, kuna paak oli täis ei saanud peale ka valada. Nüüd muidugi hea meel.
Iga ratas veab and then some!
Algselt postitas: owl
Huvitavam on hoopis, et poes on aknaklaasi pesuvedelik -21 ja väljas mõnelpool -31. Ise valasin igaks juhuks kontsentraati juurde.
See läheb sültjaks, aga päris ära ikka ei külmu, seega mina selle pärast väga ei muretseks. Kui väljas on -31, siis s*tta ju ei lenda ja pole vajadust klaasipesuvedelikku kasutada.
Teemasse ka - oma Griffini SID-l olen sel talvel kõige madalat temperatuuri -20 näinud, käima läks nagu tavaliselt:)
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Vahepeal siin oli -25 ja siis ei paar sekundit käiamist imes aku tühjaks. Ei läinud käima (hea, et mul akulaadija on). Stardiabi pani mootori kohe tööle.
Samas -15 ei tekita üldse probleeme. Aku on suht väsinud.
Samas -15 ei tekita üldse probleeme. Aku on suht väsinud.
-25 akna taga ja läks käima samamoodi nagu ikka ainult starter käib aeglasemalt. Aku on vilets, olen teda sel talvel pidanud paar korda tuppa laadima tooma. Mootor ulgus kah haledalt vöi siis genekas vöi veepump tegi sellist tite nutu häält.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7623
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
-23 kraadi ja diisel 9-3 käivitus 2..3 sekundiga!
aga kuidas see kõik alguse sai, sellest diislin teemas
aga kuidas see kõik alguse sai, sellest diislin teemas
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.