kas mul tundub või keegi eestlastest on soetanud omale saab 9-7x..
ja ma arvan et mulle ei tundu vaid ma tean sest ma seda masinat 3 korda linna peal näinud ja see masin on kuum..aga ikkagi mitte nii kuum kui vanad saabid:P
saab 9-7x - õnnelikult lõppenud fleim Timutit ja Hypnootiku vahel
Jutt jumala õige, kui me eelmine teisipäev Viking motorsis käisime, siis oli seal üks mees, kes proovis seal seda autot igatpidi:P, ja siis kui me sealt väljuma hakkasime, siis minu meelest ütles ta, et võtab selle ära:headbang:
ja täna küsisin motorexil VM esindajatelt, et kas seda 9-7 eestis ostetakse ka, siis väitis et ostetakse küll ja et üks olla just eile/täna kaubaks läinud.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
Ja ostetakse hästi, üteles müügiesindaja. Kui nüüd viimast siseruumist ära ei võta, siis tuleb oodata kuid (sügis), sest nõudlus pidi olema suur.
Välajas olev auto jättis hea mulje. Viimistlusmaterjalid olid pehmed ja käepärased. Kuidas sõita- siis müügimees kiitis, kuid viitas ka maasturi olemusele (nagu kõik maasturid). Meeldis armatuur, sest joont on säiliatud ja seetõttu "huvitav".
Nii, et poodi
Välajas olev auto jättis hea mulje. Viimistlusmaterjalid olid pehmed ja käepärased. Kuidas sõita- siis müügimees kiitis, kuid viitas ka maasturi olemusele (nagu kõik maasturid). Meeldis armatuur, sest joont on säiliatud ja seetõttu "huvitav".
Nii, et poodi
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Demoautogi on juba müüki pandud ja ära broneeritud.
Aga ikkagi ei suuda ma uskuda et ameerikamaal kokkupandud autol ei ole ameerikalikke vigu ja koostamisapsakaid. See ei saa olla võimalik et jänkid on üleöö korralikku tööd tegema õppinud (kas saan nüüd selle väite eest peksa või ei?). Mingitest ripakil vidinatest keegi kirjutaski teises 9-7 teemas.
Aga ikkagi ei suuda ma uskuda et ameerikamaal kokkupandud autol ei ole ameerikalikke vigu ja koostamisapsakaid. See ei saa olla võimalik et jänkid on üleöö korralikku tööd tegema õppinud (kas saan nüüd selle väite eest peksa või ei?). Mingitest ripakil vidinatest keegi kirjutaski teises 9-7 teemas.
Samas jättis 9-7 sisu mulle väga hea mulju. Isegi parema kui 9-3 või 9-5.
Uue 9-5 ainus ilus asi on minu meelest nina. Tagatuled ei meeldi ja sisu on kah nagu on.
Ma ei tea, kas ma olen ainuke, kellele tundub, et 9-5s on kitsam tunne olla, kui 9000-s. Müügimees ütles, et pole võimalik, et 9-5 on seest kitsam kui 9000.
Uue 9-5 ainus ilus asi on minu meelest nina. Tagatuled ei meeldi ja sisu on kah nagu on.
Ma ei tea, kas ma olen ainuke, kellele tundub, et 9-5s on kitsam tunne olla, kui 9000-s. Müügimees ütles, et pole võimalik, et 9-5 on seest kitsam kui 9000.
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See müügimees ju lausa kinnitas su arvamust siis ju..Algselt postitas: Zazou
Ma ei tea, kas ma olen ainuke, kellele tundub, et 9-5s on kitsam tunne olla, kui 9000-s. Müügimees ütles, et pole võimalik, et 9-5 on seest kitsam kui 9000.
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;
seda küll...9-5 on minupoolest ka seest kitsam..ikkagi on parim auto SAAB 9000aero..või siis 9-3 viggen...need mu kaks lemmikut ...aga saab 9000 ikka keegi vastu ei saa..ps klassikud on eraldi arvestuses...
Fly High!
Täna käisin Motorexil ja nägin ka seda küna.Sellise küna eest küsiti 860 000.- EEKi ka veel.Ma küsisin selle Vikingu venna käest,kes seal boksis oli,et kas see auto on avarii läbi teinud vää.Kutt vaatas mulle põlgliku näoga otsa ja ütles(täpne tsitaat):,,Kes siis motorexile taastatud autot toob!´´
Seega,kui see auto ei olnud oma tehasest väljumise konditsiooni muutnud enne seda motorexi,siis on selle mudeli koostekvaliteet kohutav.Lugesin ,,Autolehest´´ artiklit ka Audi versus Saab maasturitest,kus oli mainitud salongi koostekvaliteedi nõrkust Saabil.Sellise hinnaklassi auto salong oleks võinud parem olla,aga see kere koostekvaliteet oli Lada(kui niigi hea) tasemel.
Oletades,et see konkreetne auto oli siiski üle elanud õnnetuse ja need vead olid vigastuse kehvast taastamistööst.Loetlen siis nähtud ebakõlad,mis kohe silma hakkasid.Kapott ei olnud korralikult peal(ühelt poolt oli esitiivast kõrgemal-teiseltpoolt madalamal).Uksevahed ei olnud paraleelsed ja voolusuunas tasapinnalised.St C-piilari ja tagaukse vahe oli laienev-kitsenev,mitte ühtlane,nagu kvaliteetsetel autodel.Esimese ja tagumise ukse kohtumise kohal oli esiuks ülevalt kerest kaugemal ja alt oli tagauks kaugemal.St,kui joonlaud panna mõlema ukse kohtumiskohale,siis jääb pragu ühe ukse ja joonlaua vahele.Aste on sees.
OK kui need olid avariist tekkinud vead,siis see,et tagauksed olid aknaraami ülemise värvitud osa pealt lainelised,st kõvera plekiga,siis see on ju kehv koostekvaliteet.Kummtihendid ümber klaaside oli tagaustel nurkadest irvakil.Tagumine ratta koobas tagaukse kohalt on ukse taga peidus.Ok,aga kui uks lahti tega,siis ei ole see tagaukse sisemise osa disain sugugi normaaalne.Uks lõppeb kuskil suvalisel kohal ja ,siis on mingi plastikkust koopajäljend sinna peale kleebitud.Arvestamata ukse kuju.Võib-olla on see tuulekanalis välja arvutatud,et müra ei oleks,aga porno on ta ikka.
See on ju räme pornograafia.Ja vägistamine.Kes keda vägistas-ei ole selge.Meibi ameeriklane eurooplast,meibi not.Huu nõus?!
:wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall:
Seega,kui see auto ei olnud oma tehasest väljumise konditsiooni muutnud enne seda motorexi,siis on selle mudeli koostekvaliteet kohutav.Lugesin ,,Autolehest´´ artiklit ka Audi versus Saab maasturitest,kus oli mainitud salongi koostekvaliteedi nõrkust Saabil.Sellise hinnaklassi auto salong oleks võinud parem olla,aga see kere koostekvaliteet oli Lada(kui niigi hea) tasemel.
Oletades,et see konkreetne auto oli siiski üle elanud õnnetuse ja need vead olid vigastuse kehvast taastamistööst.Loetlen siis nähtud ebakõlad,mis kohe silma hakkasid.Kapott ei olnud korralikult peal(ühelt poolt oli esitiivast kõrgemal-teiseltpoolt madalamal).Uksevahed ei olnud paraleelsed ja voolusuunas tasapinnalised.St C-piilari ja tagaukse vahe oli laienev-kitsenev,mitte ühtlane,nagu kvaliteetsetel autodel.Esimese ja tagumise ukse kohtumise kohal oli esiuks ülevalt kerest kaugemal ja alt oli tagauks kaugemal.St,kui joonlaud panna mõlema ukse kohtumiskohale,siis jääb pragu ühe ukse ja joonlaua vahele.Aste on sees.
OK kui need olid avariist tekkinud vead,siis see,et tagauksed olid aknaraami ülemise värvitud osa pealt lainelised,st kõvera plekiga,siis see on ju kehv koostekvaliteet.Kummtihendid ümber klaaside oli tagaustel nurkadest irvakil.Tagumine ratta koobas tagaukse kohalt on ukse taga peidus.Ok,aga kui uks lahti tega,siis ei ole see tagaukse sisemise osa disain sugugi normaaalne.Uks lõppeb kuskil suvalisel kohal ja ,siis on mingi plastikkust koopajäljend sinna peale kleebitud.Arvestamata ukse kuju.Võib-olla on see tuulekanalis välja arvutatud,et müra ei oleks,aga porno on ta ikka.
See on ju räme pornograafia.Ja vägistamine.Kes keda vägistas-ei ole selge.Meibi ameeriklane eurooplast,meibi not.Huu nõus?!
:wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall::wall:
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Juhul kui sm. timutit ei astunud vasaku jalaga hommikul voodist välja ja ei frustreerunud parkimiskoha otsingul Motorexi ümbruses, siis mu kahtlused ameeriklaste koostamiskvaliteedi kohta saavad ainult kinnitust.
-
- Postitusi: 264
- Liitunud: R Veebr 17, 2006 11:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Škoda Superb; Saab 96; Bmw 325 Cupcar;
ei no kui nii halvasti saab motorexil esines siis see on halb..kaevame kohtusse:P..okok..nali naljaks..ei no see ei normaalne..ei tea pole ise motorexil käind ega lähe ka arvatavasti...
Fly High!
Süüdi pole need nähtused ega seoses millegiga,nagu Motorex üldse,ja minu voodi ja minu kere küljes olevad tagajäsemed ja nende asetus ajas ja ruumis ja seoses minu kolba sees oleva organi erinevate ensüümide tasemega.
Point on see,et eesti keeles öelduna on see konkreetne mudel väga kehvasti kokku pandud.Kui silm näeb vigu,siis need lihtsalt on.
Ja see tüüp,kes seda marki nagu SAAB seal teistele näitas,oli pehmelt öeldes mittesalliv.Ma ei kirjutanud seda umbes 5-10 minutilist meievahelisest suhtlemist lõpuni välja(esimeses postis),aga tema käitumine oli väga kehv.Ma olen ju homo sapiens ja saan aru,et oli Motorexi viimane päev ja ta oli seal juba mitusada tillinäppijat näinud ja ta nägi minus järjekordset onaneerijat,kellest talle mingit tolku ei ole.Kui ta minu müügisalongi astudes oleks sedasi käitunud,siis peaks ta kiiresti töökoha loovutama.Motorex on ka siiski eesmärgiga automüüjatele,et keegi rohkem kolu ostaks.Enda näitamine maksab seal raha ja raha kulutamisel on mõte siis,kui midagi paistab tagasi tulevat.Motorexis lihtsalt on juhuslikke lapsi,kõvatajaid,tuutusid jne rohkem,kui salongis.Shõud peab ka muidugi olema.Kui ma teaks,et mu hea sõber on VM-i omanik,siis annaks talle head nõu,et korjaks selle peletava butafooria oma salongist ära.Kuluks vähem raha ja tuleks rohkem raha.
Tont läks pärast minu küsimusi oma boksikaaslase juurde,kes oli naine.Ja jättes mulle vastamata.Ja rääkis kõva häälega,nii et ma kuulsin,et mingi rumal inimene väitis,et see auto(9-7) on vigane.Sellistele kipun tihti midagi ütlema.Liginesin.Naine tundus omama IQ-d(vastupidiselt suurele osale värviliste riiete ja nägudega BIMBODele,kes muusika taktis oma imetamis- ja kakamispiirkondi erinevates boksides jõnksutasid).Ma üritasin naiselt küsida defektide päritolu kohta,aga tont segas vahele.Ma arvasin ka,et mul ei ole mõtet kõvapealistega päid kokku taguda ja jalutasin minema.
Olgu nii.Eks elu läheb edasi.Inimestevahelised suhted olgu,kuidas on,aga auto oli sitasti tehtud.Ja raha küsiti palju.
:(:
Point on see,et eesti keeles öelduna on see konkreetne mudel väga kehvasti kokku pandud.Kui silm näeb vigu,siis need lihtsalt on.
Ja see tüüp,kes seda marki nagu SAAB seal teistele näitas,oli pehmelt öeldes mittesalliv.Ma ei kirjutanud seda umbes 5-10 minutilist meievahelisest suhtlemist lõpuni välja(esimeses postis),aga tema käitumine oli väga kehv.Ma olen ju homo sapiens ja saan aru,et oli Motorexi viimane päev ja ta oli seal juba mitusada tillinäppijat näinud ja ta nägi minus järjekordset onaneerijat,kellest talle mingit tolku ei ole.Kui ta minu müügisalongi astudes oleks sedasi käitunud,siis peaks ta kiiresti töökoha loovutama.Motorex on ka siiski eesmärgiga automüüjatele,et keegi rohkem kolu ostaks.Enda näitamine maksab seal raha ja raha kulutamisel on mõte siis,kui midagi paistab tagasi tulevat.Motorexis lihtsalt on juhuslikke lapsi,kõvatajaid,tuutusid jne rohkem,kui salongis.Shõud peab ka muidugi olema.Kui ma teaks,et mu hea sõber on VM-i omanik,siis annaks talle head nõu,et korjaks selle peletava butafooria oma salongist ära.Kuluks vähem raha ja tuleks rohkem raha.
Tont läks pärast minu küsimusi oma boksikaaslase juurde,kes oli naine.Ja jättes mulle vastamata.Ja rääkis kõva häälega,nii et ma kuulsin,et mingi rumal inimene väitis,et see auto(9-7) on vigane.Sellistele kipun tihti midagi ütlema.Liginesin.Naine tundus omama IQ-d(vastupidiselt suurele osale värviliste riiete ja nägudega BIMBODele,kes muusika taktis oma imetamis- ja kakamispiirkondi erinevates boksides jõnksutasid).Ma üritasin naiselt küsida defektide päritolu kohta,aga tont segas vahele.Ma arvasin ka,et mul ei ole mõtet kõvapealistega päid kokku taguda ja jalutasin minema.
Olgu nii.Eks elu läheb edasi.Inimestevahelised suhted olgu,kuidas on,aga auto oli sitasti tehtud.Ja raha küsiti palju.
:(:
Koostekvaliteedi kohta ei oska miskit öelda. Ei ole nii lähedalt vaadanud asja. Samas näeb eemalt vaadatuna täitsa isane välja. Eriti kui õige värvi alla panna. See potisinine, mis seal salongis defaultina seisab on ülikole.
Algselt postitas: timutit
Süüdi pole need nähtused ega seoses millegiga,nagu Motorex üldse,ja minu voodi ja minu kere küljes olevad tagajäsemed ja nende asetus ajas ja ruumis ja seoses minu kolba sees oleva organi erinevate ensüümide tasemega.
Point on see,et eesti keeles öelduna on see konkreetne mudel väga kehvasti kokku pandud.Kui silm näeb vigu,siis need lihtsalt on.
Ja see tüüp,kes seda marki nagu SAAB seal teistele näitas,oli pehmelt öeldes mittesalliv.Ma ei kirjutanud seda umbes 5-10 minutilist meievahelisest suhtlemist lõpuni välja(esimeses postis),aga tema käitumine oli väga kehv.Ma olen ju homo sapiens ja saan aru,et oli Motorexi viimane päev ja ta oli seal juba mitusada tillinäppijat näinud ja ta nägi minus järjekordset onaneerijat,kellest talle mingit tolku ei ole.Kui ta minu müügisalongi astudes oleks sedasi käitunud,siis peaks ta kiiresti töökoha loovutama.Motorex on ka siiski eesmärgiga automüüjatele,et keegi rohkem kolu ostaks.Enda näitamine maksab seal raha ja raha kulutamisel on mõte siis,kui midagi paistab tagasi tulevat.Motorexis lihtsalt on juhuslikke lapsi,kõvatajaid,tuutusid jne rohkem,kui salongis.Shõud peab ka muidugi olema.Kui ma teaks,et mu hea sõber on VM-i omanik,siis annaks talle head nõu,et korjaks selle peletava butafooria oma salongist ära.Kuluks vähem raha ja tuleks rohkem raha.
Tont läks pärast minu küsimusi oma boksikaaslase juurde,kes oli naine.Ja jättes mulle vastamata.Ja rääkis kõva häälega,nii et ma kuulsin,et mingi rumal inimene väitis,et see auto(9-7) on vigane.Sellistele kipun tihti midagi ütlema.Liginesin.Naine tundus omama IQ-d(vastupidiselt suurele osale värviliste riiete ja nägudega BIMBODele,kes muusika taktis oma imetamis- ja kakamispiirkondi erinevates boksides jõnksutasid).Ma üritasin naiselt küsida defektide päritolu kohta,aga tont segas vahele.Ma arvasin ka,et mul ei ole mõtet kõvapealistega päid kokku taguda ja jalutasin minema.
Olgu nii.Eks elu läheb edasi.Inimestevahelised suhted olgu,kuidas on,aga auto oli sitasti tehtud.Ja raha küsiti palju.
:(:
Tere timutit
Olles juba pikemat aega müügimees siis olen juba ammu õppinud tilganäppijate ja egoupitajate(loe: timutit) peale närvi mitte minema.
Kui sina arvad, et sinu IQ-d tõstab lõualuude kukla peale kokku löömine siis sa eksid.
Samuti eksid sa kui arvad, et VIKING MOTORS paneb näituseks välja avariilise auto. Kuidas sa ültse sellise asja peale tuled?
Igale meeldivale küsimusele saab sama meeldiva vastuse.
Mõnitava suhtumisega peale lendamine ühtegi naeratust aga välja ei meelita.
Mitte keegi ei kahtle sinu kõrges intelligentsitasemes ega avariiliste autode äratundmise võimes. Seepärast ei ole ka vaja seda läbi alaväärsuskompleksi valjuhäälselt teada anda.
Ei ole mõtet ronida oma kõrge IQ redeli otsa, et sealt põlastades teiste peale alla vaadata.
Ausaltöeldes on mul kahju sinu naisest ja lastest kellele sa ilmselt viid koju edasi ülemustelt saadud kõrvakiilud.
Kui sa tahad ennast välja elada siis tee seda näiteks bowlingut mängides või lasketiirus. Ülejäänud maailm ei ole selles süüdi, et sinul egoga probleeme on.
Ka naisterahvaste inelligentsi mõõtmine nende riietuse või ameti põhjal täitab ainult sinu enda vaimupiiratust.
Kõik Saabihuvilised (ka need kellel pole uue auto ostu plaani) on rõõmsalt neratuste saatel oodatud Saabi esindusse kus ma väga hea meelega tutvustan neile Saabi mudeleid. Ja ka timutit on oodatud esitamaks oma küsimusi kaaskodanikest lugupidavalt.
Isiklikult on mul väga kahju, et timutit pidi motorexilt nii kurbade mälestustega lahkuma. Selle parandamiseks kutsun sind meie müügiesidusse kus saame koos juba palju meeldivamalt lahata Saab 9-7X olemust.
Saabi müügimees, Aldar
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
oh, timutit ju luges üles, miks ta arvas, et see auto on avariiline.. Tema arvates need vead ei tohiks olla sellise hinnaklassi ja nimega UUE auto küljes.
Ilmselt see Motorex tegi pehmeks su kah mitme päeva jooksul ja kerge irooninoot tema jutus läks puhtalt mööda.
Timutit on laheda jutu ja rahuliku olemisega inimene, ei mina usu, et ta sinuga seal norima tahtis tulla. Inimeste väljenduslaadid on erinevad ja alati ei saagi kõik üksteisest aru ilma pikema seletuseta.
Ka ei tasu siit foorumist oodata ainutl positiivseid arvamusi. Kriitikat siin vaka all ei hoita ja üldiselt öeldakse, kuidas asi on. Minu kogemus siinse jutuga on seni näidanud, et kus suitsu, seal tuld.
Peace.
Ilmselt see Motorex tegi pehmeks su kah mitme päeva jooksul ja kerge irooninoot tema jutus läks puhtalt mööda.
Timutit on laheda jutu ja rahuliku olemisega inimene, ei mina usu, et ta sinuga seal norima tahtis tulla. Inimeste väljenduslaadid on erinevad ja alati ei saagi kõik üksteisest aru ilma pikema seletuseta.
Ka ei tasu siit foorumist oodata ainutl positiivseid arvamusi. Kriitikat siin vaka all ei hoita ja üldiselt öeldakse, kuidas asi on. Minu kogemus siinse jutuga on seni näidanud, et kus suitsu, seal tuld.
Peace.
Algselt postitas: Cyber
Timutit on laheda jutu ja rahuliku olemisega inimene, ei mina usu, et ta sinuga seal norima tahtis tulla. Inimeste väljenduslaadid on erinevad ja alati ei saagi kõik üksteisest aru ilma pikema seletuseta.
Jajah aga üks motorex nüüd veel mehe ajusid pehmeks küll ei suuda teha
Algselt postitas: Cyber
oh, timutit ju luges üles, miks ta arvas, et see auto on avariiline.. Tema arvates need vead ei tohiks olla sellise hinnaklassi ja nimega UUE auto küljes.
Siis ta küll midagi ei arvanud vaid ainult kinnitas oma veendumust väidetega.
Aga ega siin seda probleemi lahata ei saa kuna lõppeb see ikkagi ütlustega "tema tegi - tema ütles".
Lisan pigem ka omalt poolt midagi 9-7X kohta.
Olen nõus, et neegrite(mitterassistlik pöördumine ) "töödsalliv" käekiri on selle auto puhul mõneti tunda.
Nimetaks seda pigem siiski lohakuseks kui ebakvaliteesuseks. Tegemist on korraliku rauaga olgugi, et kohati robustse.
See kas too auto väärib oma hinda jäägu kõigi rahakotikandjate enda otsustada, sest ühest vastust sellele ei ole.
Pean timutit-iga nõustuma, et siit-sealt on nii 1 kui teine asi kõver aga kardan, et timutiti kriitiline tähelepanu oli suunatud justnimelt Saabile. Sarnaseid vigu leiab ka teiste sama hinnaklassi masinate puhul.
Kahtlemata on 9-7 võrreldes konkurentidega konservatiivsem aga eks see ole ka üks Saabi omapära mis väljendub ka teiste mudelite puhul.
Esialgselt meie turule mitte planeeritud masinale saab anda andeks mõnedki "veidrused".
Samas kõik need kes on auto soetanud on ainult positiivset tagasisidet andnud.
Loodan, et keegi ei pea ka pettuma.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Probleeme saab serveerida mitmeti, serveeritut saab samuti omastada mitmeti. Järeldusi ning väljaütlemisigi võib tekkida mitmeid...
Iseeneset on positiivne et lõpuks ka VM esindaja Saabnetis sõna võtab. Kas võiks järeldada et Saabet on VikingMotorsi silmis arvestatava jõuga inimeste ühenduseks muutunud?
Ehk võiks VikingMotorsi esindajad tulevikus veidi enam ja ehk ka pisut teise tooniga oma arvamust avaldada muudelgi teemadel? Võiks ju öelda et see on nagu promotöö.
EDIT: Hypnootik jõudis must ette. Tore. Asi edeneb.
Iseeneset on positiivne et lõpuks ka VM esindaja Saabnetis sõna võtab. Kas võiks järeldada et Saabet on VikingMotorsi silmis arvestatava jõuga inimeste ühenduseks muutunud?
Ehk võiks VikingMotorsi esindajad tulevikus veidi enam ja ehk ka pisut teise tooniga oma arvamust avaldada muudelgi teemadel? Võiks ju öelda et see on nagu promotöö.
EDIT: Hypnootik jõudis must ette. Tore. Asi edeneb.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14313
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
OT: Qdwin... vaata ka seda linki
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Teame teame.
Sealt senini ametlikud teated pärit, abiks muidugi aga ma ootan asjalikke kommentaare otse ametlikust allikast. Saabnetis on oma vastava ala proffessionaale, kuid "turul" on kindlasti ruumi ka kommentaaridele mis pärit maaletooja esindajalt. Viimasel ajal on märgatavalt juurde tulnud uusi Saabneti liikmeid kel VM-ist ostetud auto. Miks mitte nende probleeme lahata ametlikest kanalitest pärit info alusel???
Sealt senini ametlikud teated pärit, abiks muidugi aga ma ootan asjalikke kommentaare otse ametlikust allikast. Saabnetis on oma vastava ala proffessionaale, kuid "turul" on kindlasti ruumi ka kommentaaridele mis pärit maaletooja esindajalt. Viimasel ajal on märgatavalt juurde tulnud uusi Saabneti liikmeid kel VM-ist ostetud auto. Miks mitte nende probleeme lahata ametlikest kanalitest pärit info alusel???