6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
karlosas
Postitusi: 38
Liitunud: T Mai 10, 2005 12:06
Asukoht:
Auto:

#26

ja nüüd soosaarmas Väino, kes demonstreerib masinat mis teeb telliskivist saia, aitäh Väino, kohtume järgmisel aastal uuesti.
"Leiutajateküla Lotte"
rpm
Postitusi: 39
Liitunud: N Juul 20, 2006 20:46
Asukoht:
Auto:

#27

teatavasti on ühes liitris erinevatel temperatuuridel erinev hulk molekule ja samamoodi on neid erinev hulk ka siis kui nad asetsevad korrapäraselt või korrapäratult magnetväli paigutab nad korrapäraselt nii et ühes ruumala ühikus on kütusemolekule rohkem kui korrapäratus mahuühikus, silmaga seda ei näe.Otsin faililisamis nuppu kasutan kiirvastuse akent ??
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#28

Algselt postitas: rpm
teatavasti on ühes liitris erinevatel temperatuuridel erinev hulk molekule ja samamoodi on neid erinev hulk ka siis kui nad asetsevad korrapäraselt või korrapäratult magnetväli paigutab nad korrapäraselt nii et ühes ruumala ühikus on kütusemolekule rohkem kui korrapäratus mahuühikus, silmaga seda ei näe.Otsin faililisamis nuppu kasutan kiirvastuse akent ??
Kulla mees. Aga põlemisel tekib ikka iga molekuli kohta 1 ports energiat.mida rohkem molekule, seda rohkem energiat. Lihtne. See mismoodi need molekulid enne õhuga segamist "pakitud" on, ei loe.
Ja praeguse jutu kohaselt satub läbi sinu vasktorude varasemast rohkem kütet, mitte vähem.
Samahästi võib ju kütuserõhku tõsta. Kui rõhk piisavalt suur, siis paigutuvad molekulid "optimaalselt" ja jälle võit käes :)

Aa, kui sul torud üle jäävad, siis ma olen mõelnud, et äkki annaks neist magnetiseeritud puskarimasina teha?
rpm
Postitusi: 39
Liitunud: N Juul 20, 2006 20:46
Asukoht:
Auto:

#29

Leidsin

Pilt

Pilt

Pilt
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#30

http://www.gigapower.ee/index.html
Sellel saidil seletab, mismoodi molekulid on liiga puntras koos ja siis magnet puistab nad justkui laiali, mille tulemusena õhk pääseb IGA molekuli juurde kergemini. Jutt usutav või mitte, mina ei oska kommenteerida.
iisak
Postitusi: 6270
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#31

Moded aidake pildid väiksemaks teha.
Ja palun ärge pange seda teemat lukku. Saabneti "Kullafond" on saanud OLULISE täienduse:thumb:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#32

Algselt postitas: rpm
Lugulaul on järgmine, vasktoru 6mm pikkus ca 6m keritud ümber magnet pulga, pulk koosneb 25mm stest tableti kujulistest magnetitest ja kogupikkus on 30cm selle pulgaümber kerisin 6mm vasktoru nagu keritakse mähist ümber raudsüdamiku,
See on ju high end samaka aparaat! Magnetid ja puha! Aga vedelike kokkusurumisega peab ettevaatlik olema! Pärast pole ei samakat, aparaati ega samaka töökoda!
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1974
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#33

Kusjuures tegu on mu endise 9-5ga :D
aednik
Postitusi: 459
Liitunud: R Aug 11, 2006 15:13
Asukoht:
Auto: Diisel Saab

#34

Kuidas saab nii peenikse toru sees nii suur mõte olla.
rpm
Postitusi: 39
Liitunud: N Juul 20, 2006 20:46
Asukoht:
Auto:

#35

Tegelt oligi plaanis proovida ka ilma magnetiteta pole jõudnud veel .:thumb:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#36

Milleks seda tohutut vaeva näha, et 100 km peale miskit 1 liiter vähemaks kulu saada. Osta tõukekas või käi jala.
rpm
Postitusi: 39
Liitunud: N Juul 20, 2006 20:46
Asukoht:
Auto:

#37

Toru maksis 37 eeku/m magneti hind ca20 eeku pulk 50tk 1000eeku
rpm
Postitusi: 39
Liitunud: N Juul 20, 2006 20:46
Asukoht:
Auto:

#38

Ja veel, ma ei müü seda, see on vaba vara, kes tahab teeb järgi.
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#39

Teoreetiliselt annaks tänapäevaste sisepõlemismootorite kasutegurit tõsta ja seeläbi kütusekulu vähendada, kui suudetaks põlemisprotsessi parandada. Kõik see kraami mis CO ja CH kujul katis ära põleb on kaotatud kütus. Diisli puhul siis tahmaosakesed kübemefiltris.
Aga kas see magnet nüüd suudab kütuse põlemist paremaks muuta?
Pigem võiks abi loota katalüsaatorainest, mida kütusele lisatakse, näiteks Mergi. Kui viitsiks ehitada kütusepaagi, millega saaks väga täpselt paari liitrist kulu mõõta, siis võiks võrdlevaid katseid teha küll. Ilma täpse mõõtmiseta aga ei saa usaldusväärset tulemust.
qdwin
Jaan Tatikas
Postitusi: 2336
Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
Asukoht: Tallinn ja Elva
Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero

#40

Sul rpm paistab nuppu olevat! Sa mitte ei jahu, vaid oled tegudemees. Oled sa mõelnud teemal perpetuum mobile? Äkitsi proovid? Iseenesest ei tohiks ju midagi keerulist olla.
rpm
Postitusi: 39
Liitunud: N Juul 20, 2006 20:46
Asukoht:
Auto:

#41

Sõitsin Mergiga ka varem näitas endise näidu pealt ca liitri vähem ja statoili kütusega saad ka tõsiselt pikemalt sõita, lihtsalt üritasin mõtteainet pakkuda, ja ei mingit huvi teie maavarade järele...
rpm
Postitusi: 39
Liitunud: N Juul 20, 2006 20:46
Asukoht:
Auto:

#42

Magnetid ostsin netist hiinast 9eeku tk +tollimaksud ja transport 20eeku kokku, ja magnetid olidki mõeldud Perendevi püsimagnet mootori replikatsiuuniks aga ramp ei taha töödata, siis sai midagi muud proovitud.
roomlane
Postitusi: 586
Liitunud: T Sept 13, 2005 21:42
Asukoht:
Auto:

#43

-6 kraadiga päris tavaline näitaja. Endalgi samad numbrid. Alla 0 kraadi ei lülitata kliimakompressorit ka sisse...
55581286
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#44

Kliimakompressor lõpetab oma töö +5 kraadi juures kui õigesti mäletan...

Tundub mullegi nii, et magnet ei ole siin mingi näitaja. Kus on öeldud, et magnet kütusemolekule mõjutab. Pole nagu kuulnud. Aga mine tea kah...äkki pole ma piisavalt lugenud :)

Pigem tekib mingi sääst kõrgemast kütuse temperatuurist.

Proovi rpm, alguses ilma magnetita ja magnetiga. Üsna kindlalt vahet ei ole.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14308
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#45

Lugege need paar linki läbi, mis Madman eespool postitas... Vähemalt ühes oli pisut asjast teadva (loe keemiku) arvamusi (teine link, "magnetics and fuels".

A kokkuvõttes on tegu "Insener Rpm-i solenoidiga" ... :P Parafraseerides üht teist teadusliku fantastika valdkonda kuuluvat pealkirja.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
eeroz
Postitusi: 265
Liitunud: N Juun 14, 2007 23:09
Asukoht:
Auto:

#46

Nüüd sul veel paremaid neodymium magneteid vaja ja Saab juba alla 6L/100km sõidetud :thumb: :P


http://en.wikipedia.org/wiki/Neodymium_magnet
rpm
Postitusi: 39
Liitunud: N Juul 20, 2006 20:46
Asukoht:
Auto:

#47

Soome keelset inffi sõbra käest http://www.gigapower.fi/
rpm
Postitusi: 39
Liitunud: N Juul 20, 2006 20:46
Asukoht:
Auto:

#48

Ja jah magnetid ongi neodüümid kangus aste N45.
rpm
Postitusi: 39
Liitunud: N Juul 20, 2006 20:46
Asukoht:
Auto:

#49

Pilt magnetiga kah.

Pilt
kaarel
Postitusi: 619
Liitunud: P Juul 16, 2006 14:39
Asukoht:
Auto:

#50

Väike OT: pildid on nii suured, et peab minema vist teist monitori ostma. Piltidega seotud tuuningunipid on saadaval selles teemas: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2317.

Aga muidu edu leiutamisel. Isegi kui asi päris ideaalilähedaselt ei õnnestu, on see oluliselt parem ajaviide kui nt viinaviskamine.
;)
Vasta