ja nüüd soosaarmas Väino, kes demonstreerib masinat mis teeb telliskivist saia, aitäh Väino, kohtume järgmisel aastal uuesti.
"Leiutajateküla Lotte"
6,8-L/100-le Aeroga välistemp -6C*
teatavasti on ühes liitris erinevatel temperatuuridel erinev hulk molekule ja samamoodi on neid erinev hulk ka siis kui nad asetsevad korrapäraselt või korrapäratult magnetväli paigutab nad korrapäraselt nii et ühes ruumala ühikus on kütusemolekule rohkem kui korrapäratus mahuühikus, silmaga seda ei näe.Otsin faililisamis nuppu kasutan kiirvastuse akent ??
Kulla mees. Aga põlemisel tekib ikka iga molekuli kohta 1 ports energiat.mida rohkem molekule, seda rohkem energiat. Lihtne. See mismoodi need molekulid enne õhuga segamist "pakitud" on, ei loe.Algselt postitas: rpm
teatavasti on ühes liitris erinevatel temperatuuridel erinev hulk molekule ja samamoodi on neid erinev hulk ka siis kui nad asetsevad korrapäraselt või korrapäratult magnetväli paigutab nad korrapäraselt nii et ühes ruumala ühikus on kütusemolekule rohkem kui korrapäratus mahuühikus, silmaga seda ei näe.Otsin faililisamis nuppu kasutan kiirvastuse akent ??
Ja praeguse jutu kohaselt satub läbi sinu vasktorude varasemast rohkem kütet, mitte vähem.
Samahästi võib ju kütuserõhku tõsta. Kui rõhk piisavalt suur, siis paigutuvad molekulid "optimaalselt" ja jälle võit käes
Aa, kui sul torud üle jäävad, siis ma olen mõelnud, et äkki annaks neist magnetiseeritud puskarimasina teha?
http://www.gigapower.ee/index.html
Sellel saidil seletab, mismoodi molekulid on liiga puntras koos ja siis magnet puistab nad justkui laiali, mille tulemusena õhk pääseb IGA molekuli juurde kergemini. Jutt usutav või mitte, mina ei oska kommenteerida.
Sellel saidil seletab, mismoodi molekulid on liiga puntras koos ja siis magnet puistab nad justkui laiali, mille tulemusena õhk pääseb IGA molekuli juurde kergemini. Jutt usutav või mitte, mina ei oska kommenteerida.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
See on ju high end samaka aparaat! Magnetid ja puha! Aga vedelike kokkusurumisega peab ettevaatlik olema! Pärast pole ei samakat, aparaati ega samaka töökoda!Algselt postitas: rpm
Lugulaul on järgmine, vasktoru 6mm pikkus ca 6m keritud ümber magnet pulga, pulk koosneb 25mm stest tableti kujulistest magnetitest ja kogupikkus on 30cm selle pulgaümber kerisin 6mm vasktoru nagu keritakse mähist ümber raudsüdamiku,
Teoreetiliselt annaks tänapäevaste sisepõlemismootorite kasutegurit tõsta ja seeläbi kütusekulu vähendada, kui suudetaks põlemisprotsessi parandada. Kõik see kraami mis CO ja CH kujul katis ära põleb on kaotatud kütus. Diisli puhul siis tahmaosakesed kübemefiltris.
Aga kas see magnet nüüd suudab kütuse põlemist paremaks muuta?
Pigem võiks abi loota katalüsaatorainest, mida kütusele lisatakse, näiteks Mergi. Kui viitsiks ehitada kütusepaagi, millega saaks väga täpselt paari liitrist kulu mõõta, siis võiks võrdlevaid katseid teha küll. Ilma täpse mõõtmiseta aga ei saa usaldusväärset tulemust.
Aga kas see magnet nüüd suudab kütuse põlemist paremaks muuta?
Pigem võiks abi loota katalüsaatorainest, mida kütusele lisatakse, näiteks Mergi. Kui viitsiks ehitada kütusepaagi, millega saaks väga täpselt paari liitrist kulu mõõta, siis võiks võrdlevaid katseid teha küll. Ilma täpse mõõtmiseta aga ei saa usaldusväärset tulemust.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Sul rpm paistab nuppu olevat! Sa mitte ei jahu, vaid oled tegudemees. Oled sa mõelnud teemal perpetuum mobile? Äkitsi proovid? Iseenesest ei tohiks ju midagi keerulist olla.
Kliimakompressor lõpetab oma töö +5 kraadi juures kui õigesti mäletan...
Tundub mullegi nii, et magnet ei ole siin mingi näitaja. Kus on öeldud, et magnet kütusemolekule mõjutab. Pole nagu kuulnud. Aga mine tea kah...äkki pole ma piisavalt lugenud
Pigem tekib mingi sääst kõrgemast kütuse temperatuurist.
Proovi rpm, alguses ilma magnetita ja magnetiga. Üsna kindlalt vahet ei ole.
Tundub mullegi nii, et magnet ei ole siin mingi näitaja. Kus on öeldud, et magnet kütusemolekule mõjutab. Pole nagu kuulnud. Aga mine tea kah...äkki pole ma piisavalt lugenud
Pigem tekib mingi sääst kõrgemast kütuse temperatuurist.
Proovi rpm, alguses ilma magnetita ja magnetiga. Üsna kindlalt vahet ei ole.
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14308
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Lugege need paar linki läbi, mis Madman eespool postitas... Vähemalt ühes oli pisut asjast teadva (loe keemiku) arvamusi (teine link, "magnetics and fuels".
A kokkuvõttes on tegu "Insener Rpm-i solenoidiga" ... Parafraseerides üht teist teadusliku fantastika valdkonda kuuluvat pealkirja.
A kokkuvõttes on tegu "Insener Rpm-i solenoidiga" ... Parafraseerides üht teist teadusliku fantastika valdkonda kuuluvat pealkirja.
Nüüd sul veel paremaid neodymium magneteid vaja ja Saab juba alla 6L/100km sõidetud
http://en.wikipedia.org/wiki/Neodymium_magnet
http://en.wikipedia.org/wiki/Neodymium_magnet
Soome keelset inffi sõbra käest http://www.gigapower.fi/
Väike OT: pildid on nii suured, et peab minema vist teist monitori ostma. Piltidega seotud tuuningunipid on saadaval selles teemas: http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread.php?tid=2317.
Aga muidu edu leiutamisel. Isegi kui asi päris ideaalilähedaselt ei õnnestu, on see oluliselt parem ajaviide kui nt viinaviskamine.
;)
Aga muidu edu leiutamisel. Isegi kui asi päris ideaalilähedaselt ei õnnestu, on see oluliselt parem ajaviide kui nt viinaviskamine.
;)