Mootorrattatureid on?

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
duesenberg
Postitusi: 169
Liitunud: R Veebr 27, 2004 9:34
Asukoht:
Auto:

#26

Hooaeg läheneb jõudsalt, esimesed sõidud tehtud, varsti saab neljarattalise pikemaks ajaks kuuri alla jätta.
Motikaks Ducati ST2 "Kati".
turbo-junkie
Postitusi: 25
Liitunud: P Dets 09, 2007 20:50
Asukoht:
Auto:

#27

Minulgi siis tsikliload olemas. Krt kevadel on see tsiklihaigus nagu pind pe*ses, sest korralikku ja töötavat tsiklit mul pole. Suvel loodan leida piisavalt finantsi, et miski kaherattaline ikka muretseda. Aga kurat seda teab, äkki tuleb ikka kõik saabi alla toppida, et pisut rohkem hobumuskleid välja meelitada.
Aga eks nad mõlemad, SAAB ja tsikkel, rohkem hobi ja meelelahutus riistad olegi. Ja meelelahutus maksab :)
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#28

Algselt postitas: NO FEAR
aga vabas õhus on ikkagi hea sõita... KÜSIMUS: KUS ON SEE PILT TEHTUD?

Poolkoksimägede juures Kohtla-Järve kandis :headbang:
romza
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#29

NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2286
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#30

Algselt postitas: romza
Algselt postitas: NO FEAR
aga vabas õhus on ikkagi hea sõita... KÜSIMUS: KUS ON SEE PILT TEHTUD?

Poolkoksimägede juures Kohtla-Järve kandis :headbang:

just-just, Kohtla-Järve taga jah. See vist on Kiviter?
Üks pilt ka minu rattast, kunagi eelmisel sügisel. Krt eila sain ratta jälle käima.

Lisatud failid
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#31

Ehh... see ju Kawa GPZ900, minu ammune armastus... niiöelda esimene "lääne" ratas, mida omanud olen :)
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2286
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#32

Algselt postitas: AndrusFJR
Ehh... see ju Kawa GPZ900, minu ammune armastus... niiöelda esimene "lääne" ratas, mida omanud olen :)

edasi...
kuidas oli...
vastupidavus...

saadan PM-i muidu jälle jutt lahti, et kasutavad foorumit omavaheliseks kõneluseks.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#33

Kui jutt GPZ peale läks siis mul oli vana GPZ 1100:P. Kaalus 263 kg, kW 74. Jube hea oli sõita, polnd vahet suurt mis käiguga minema läksid kohapealt, maantel hea pehme käiguga vedrustus. Aastaks oli 1983 ja juba sel ajal oli peal EFI, elektrooniline sissepritse, seda pole naljalt isegi tänapäeval.

Üks pilt kah.
Pilt
Andrus99
Saabiklubi liige
Postitusi: 1920
Liitunud: K Aug 16, 2006 14:18
Asukoht:
Auto: 99/C900/9-3

#34

haa... selle põlvkonna õhkjahutuse (!) ja pritsega GPZ1100 oli kuulus selle poolest, et see pritse ei töötanud, kuum teema oli pritse vahetamine karpade vastu... kui sul see värk töötas, siis sul vedas :)

Aga sellest GPZ900-st veel: see mudel tuli mäletamist mööda välja 1984 ja oli omal ajal nn teenäitaja superbikede arengus, esimene sedatüüpi ratas, millel oli vesijahutusega R4. Põhimõtteliselt sama mootorit variatsioonidega toodeti veel kuni aastani 2001 (näiteks ZZR1100).
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#35

no mul siis joppas:D, aga kui ma seda tagaratta peal sõitmist harjutasin siis suutsin kuidagi klapid pähe ajada ja müüki ta läks. Krt kahju on tegelikult. Jube mugav ratas oli, käivitus väga hästi ja üldse oli hea :(.
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#36

kusjuures minu arvates väga huvitav elukas paistab (see sinu hr saabnainthausandt punane "kollane"), viskab üldkujunduselt nagu mingit suurt omaaegset motokarabinjeeri motokutsit (va mootori setting muidugi) . Ja Nofeari oma on kah äge koletis - nelja kõri jagu kapriisset mehaanikat, äge!! :head:
RaidT
Postitusi: 62
Liitunud: R Dets 07, 2007 23:26
Asukoht:
Auto:

#37

Rolluga tinistan. :D Naljalt jalgu ei jää Tallinna liikluses ja maanteel samuti! :)
pistyk
Postitusi: 431
Liitunud: E Okt 09, 2006 20:18
Asukoht: Haapsalu
Auto: Honda Civic 2.2ctdi 103kw 2009.a.

#38

proovisin eelmine aasta töökaaslase kawasaki ninjat korra.miski 700 kuubikuline oli.jube mõnus oli ikka.see pisik on kerge tulema.omal veel lube pole,aga kavatsen ikka ükskord ära teha.muidu omal maakodus seisab üks Minski mootoriga Mini mille kunagi sünnipäevaks sain.
Parem varblane katusel,kui nuga neerus
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2286
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#39

Algselt postitas: part
kusjuures minu arvates väga huvitav elukas paistab (see sinu hr saabnainthausandt punane "kollane"), viskab üldkujunduselt nagu mingit suurt omaaegset motokarabinjeeri motokutsit (va mootori setting muidugi) . Ja Nofeari oma on kah äge koletis - nelja kõri jagu kapriisset mehaanikat, äge!! :head:

Kusjuures herr Part, ongi nii, et neli karpat ja oi milline vaev oli neid sinna tagasi saada...kugo mootor oli maas ning mootori tegemine läks paar aastat tagasi maksma 7500.- Vaeseks tõmbas paar saalet ringi nii, et olid vaid liistakad õli sees.
Nagu nädalavahetusel oli, sain käima ja proovisin 15 km sõita "salaja" st ilma kindlustuseta, ülevaatuseta ning masin ei ole veel minu nimelgi s...gi, kütus sai otsa, aku oli nii läbi, et ei käivitunud ning lükkasin siis paar-kolm km masina käsitsi garaaži. Lahe ju!
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#40

Sai täna tehtud väike ots Tallinn-Paldiski-Tallinn. Ilm oli super ja sõit mõnus. Tallinnast välja sõites püsis kellegi saab9000 kannul, kuid mõne aja pärast ta keeras vist ära.

To NO FEAR:
Mõned kilomeetrid tsiklit lükata on ikka piin ma kujutan ette. Juba mõnisada meetrit võtab võhmale.
romza
Zazou
Saabiklubi liige
Postitusi: 1204
Liitunud: P Mär 28, 2004 23:28
Asukoht:
Auto: 9-4x

#41

lükksain kunagi oma Jawat 6km, sest bensiin sai lihtsalt otsa :red:
oli selline bensiinidefitsiit üheksakümnendate alguses ....
M: SAAB 9000 ja 9-5 erinevad kasutatud varuosad
----------------------------------------------------
www.robolabor.ee
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#42

Algselt postitas: Zazou
lükksain kunagi oma Jawat 6km, sest bensiin sai lihtsalt otsa :red:
oli selline bensiinidefitsiit üheksakümnendate alguses ....

Palju muidu see jawa kaalus?
Omal oli sellel ajal roheline mopeed "Delta" jalakäikudega. Bensiini puuduse üle ise küll ei kurtnud. Kui hakkas otsa saama, siis sai jälle käidud kohaliku aleviku autobaasis ja sõbra isa lasi jälle paagi täis oma ZIL-ist. Aga see lõbu kaua ei kestnud, sest mäletan et varsti pidi hakkama lehmakarjas käima, et teenida põristamiseks bensuraha.
romza
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#43

jawa kaalub kuskil 160 - 180 kg. Ma olen palju pikemat maad lükanud jawat:D. NO FEAR ehk teab seda pikkust: Pärsti lennujaama juurest kuni kantreküla ristini, aga mitte sealt ei läinud linna sisse vaid lükkasime mööda valga maanteed kuni tallinna maanteeni ja sealt siis suundusime linna. Vot see oli tore maa lükata.
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#44

Hea selliseid aegu meenutada, kus tsikleid ja mopeede sai rohkem lükatud kui nendega sõidetud :D
romza
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#45

Aga pean tõdema, et need ajad olid tunduvalt huvitavamad kui praegused. Igasugu aretisi sai tehtud:D. Mul oli 125 CZ, tagumist ratast polnud all ja seisis tabureti peal, andsid vänta ja käis, kui ratta alla panime ja siis lõime, enam käima ei läinud :wtf:
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#46

Tean inimesi, kes kontrollisid süütepooli korrasolekut näpuga. Lahe oli oigamist vaadata :headbang:
romza
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#47

Minumeelest vene mootorrattad on enamus stiilis - 2 tundi nokkimist ja tund sõitu :poke:
romza
Postitusi: 849
Liitunud: P Mär 05, 2006 17:18
Asukoht:
Auto:

#48

Nii ta on. Sõber, kes väga pikka aega sõitnud IZ-idega ütles ka, et remontimist oli pidevalt. Üle 10 aasta järjest sõitnud ja lõpuks sai ta oma Planeta müüdud, siis oma garaazis olevatest juppidest sai veel teise Planeta kokku ning jäi ikka veel juppe alles, mis ta viis Emexisse ja sai üle 1000 krooni veel vanametalli eest :-)
Nüüd on ta juba paar aastat sõitnud lääne tsiklitega ning nagu polegi midagi enam garaazis teha :red:
romza
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7623
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#49

ei ole vene ratastel häda midagi!
olen 2 tk ostnud nii, et mootor panges kaasas.
uued rattad, yks oli sõitnud 500 km, teine 5000.
ma ei tea, miks need motod olid lahti võetud , sest mingeid märke, millegi kulumisest, või puruks minemisest polnud oll.
sai korralikult kokku pandud, muidugi planeta mootori koos Askold Vaino abiga , ja asjad toimisid ja kestsid ka.
asju tuleb lihtsalt korralikult teha ja teada ka yht-teist vajalikest lõtkudest jne. ja hoida tuleb omi asju!!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
isakene
Postitusi: 55
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:20
Asukoht:
Auto:

#50

Nuh, mina täiega tsikliinimene:cool: ja teen vaikselt siinkohal ka enesereklaami, nimelt toon tellimuse peale saksast tsikleid, kui keegi endale kaherattalist soovib, siis andku aga teada.

Aga ise matkan ringi suure matkaenduro Yamaha XTZ 750 Super Tenerega ning lühemateks ja karmimateks retkedeks on praegu KTM 250 GS. Hiljuti tõin Honda VF 750-ne, nu ei saanud seda V4 mootorit ostmata jätta, hääl oli nii nunnu:love: aga nii palju neid ka pidada ei jaksa, ilmselt proovin ära ja otsin talle uue ja armastava omaniku... :) Üks projektikas Kawa KLR 600 seisab ka peaaegu valmina, aga enne sain KTM-i istumise alla ja asi on lõpetamata jäänud...

...ahjaa, ja muidugi istub kuuri all kultuurikihis veel 57-nda aasta M-72... aga see projekt ilmselt saab veel oodata...:)
Vasta