K: Michelin Energy Saver rehvid - mida arvate?

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
rauing
Postitusi: 25
Liitunud: T Sept 14, 2010 22:44
Asukoht:
Auto:

#1

L Nov 26, 2011 12:38

Tere, kas kellegil on kogemusi Michelin Energy Saver rehvidega?
Kas on saavutatud lubatud kytusekokkuhoid? Mis rehvid valiksite endale kas (195-65) või (185-65) Kui soovin mugavust ja kytuse kokkuhoidu.
Suviläbi sõitsin Vredsestein R16 205-55 hetkel on all R15 195-65 Bridgestone Noranza evod ja vahe on vägagi tuntav mugavuses. Noranzadega on sõit pehmem läbi aukude sõites.
Kas 185 laius rehvidega on kiirendamine kuidagi teistmoodi tuntav, kuna kandepind rehvil on ju väiksem?
Tänud.
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#2

L Nov 26, 2011 20:00

Testides väga halvad näitajad pidamisega olid nendel Michelin Energy Saver rehvidel, minimaalne kokkuhoid kütuses võib kalliks maksma minna.

185 rehv kiirendamisel hästi ringikäib :evil:
__In Boost We Trust__
TGB
Saabiklubi liige
Postitusi: 1776
Liitunud: K Aug 30, 2006 16:59
Asukoht:
Auto:

#3

L Nov 26, 2011 21:32

Konkreetsete rehvide kohapealt kogemus puudub.
Mis aga puutub nn "ökosõidu" rehvidesse üldiselt, siis minu kogemused ja tähelepanekud on järgmised:
Viimased 2 jooksu Nokiani "V" rehve tarbinud, kuni selle kevadeni... mil ostsin prooviks Bridgestone Ecopiad, mis on samuti väikese veeretakistusega rehvid.

Viimastest siis: Selgelt ebasportlikud, pehmed, vaiksed, mugavad, velje kaitse äär puudub. Pidamine ei ole nii hea, kuid kuna rehvid on uued, siis kurta ka otseselt ei saa. Tuntavat kokkuhoidu kütuselt ei ole täheldanud.
Jäiga vedrustuse ja võimsa mootoriga autole enam neid ei ostaks.
Mõnele laisale ja mugavale ökoliikurile aga küll.
Maitseasi :)

Kitsamad rehvid suvistes oludes annavad ilmselt mõningase kokkuhoiu kütusekulus ja ehk pisut kergema mineku, samas kaotad pidamises ja seda igasugustes tingimustes va. ehk vesiliug.

PS. Suve ja talverehve omavahel võrrelda on kohatu, rehvisegu on ju kardinaalselt erinev! (talverehv on pehmem ja vedelam)
Rääkimata veel võrdlusest R16 205-55 ja R15 195-65 vahel, kus üks on suve ja teine talverehv.
roby
Postitusi: 96
Liitunud: K Mai 02, 2007 19:08
Asukoht:
Auto:

#4

T Nov 29, 2011 9:28

Enda saabil need all, pidamine on olematu, natuke suurema hooga kurvi minnes lihtsalt libisevad, ainuke pluss myratase.Kütusekulu kokuhoiust pole jälgegi, enne mõjutab seda sõidu stiil ja rehvi mõõt,olenemata mis firma sul seal all on.
rbl
Postitusi: 105
Liitunud: R Apr 14, 2006 15:55
Asukoht:
Auto:

#5

T Nov 29, 2011 10:49

Olen kasutanud just energeid oma liikuril, sest katab ilusti pereauto vajaduse ja ringrada ei sõida.
Kokkuhoid tuleb rehvi vähese kulumise pealt ja veidike ka veeretakistuselt. Efekti annab ainult siis kui kasutad neid kõigil neljal rattal (ühte paari kasutades on tõesti vahe olematu).
Ettevaatust kuupäevaliselt vanema rehvi kasutamisel, sest niigi kõva segu puhul muutub rehv veelgi nö. ökonoomsemaks : ) ja siis tekibki kurvis pidamise probleem.
Sain selgest vahest tunda alles pea uute energyte soetamisel aga siiski on eesmärgiks kasutaja Trolli käest ka päris uued jalavarjud hankida.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#6

T Nov 29, 2011 11:30

Vt Tehnikamaailma testi:
http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/test/2008/03/?headerID=1100
SAAB on tegusõna!
rbl
Postitusi: 105
Liitunud: R Apr 14, 2006 15:55
Asukoht:
Auto:

#7

T Nov 29, 2011 12:11

Vt Tehnikamaailma testi:
http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/test/2008/03/?headerID=1100



Siin näitab talverehvide testi ehk lamellrehvide sobivust aastaringseks kasutamist.
Energy on siiski puhtalt suverehv (kui tootja ei ole vahepeal lamellidega versiooni pakkunud) ja talvel ma ei soovita teda kasutada kellelgi.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 512
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#8

T Nov 29, 2011 12:40

Hea küll, natuke näputööd, lõikan ja kleebin TM-st:

Michelin Energy Saver
Rehvimõõt: 205/55 R 16
Kiirusklass: H (210 km/h)
Koormusklass: 91
Kindel pöörlemissuund: ei
Välis- ja sisekülg erinevad: jah
Ehitus: 1 polüester + 2 teras + 1 polüamiid / 1 polüester
DOT: HC
E-sertifikaat: E2 (Prantsusmaa)
Valmistamisaeg: 2007 nädal 47
Valmistatud: Hispaanias

MICHELINi pidurdusvõime on märjal asfaldil eeskujulik. Hea on ka külgpidamine, kuid tulemus jääb kokku siiski keskpäraseks. Michelin on nagu rõhutatult rahuliku loomuga – aga ainult pidamise piirini. Äkilistes olukordades on reaktsioon aeglane ja tee kipub kitsaks jääma. Vesilius valmistas Michelin pettumuse. Siiski on tegemist korraliku rehviga, millega kõlbab sõita küll ja küll, aga mõned omadused vajaksid juba tänapäevases konkurentsis juba uuendamist.

Hea
Pidurdamine märjal teel

Halb
Käitumine vesilius

Koondhinne 8,2

* * *

Hind: 2018 krooni
SAAB on tegusõna!
Vasta