Kiiruse ületamine möödasõidul.

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#76

K Veebr 29, 2012 9:52

Kui näed, et keegi Järvevanal tuleb kiiremini, tõmba esimesse ritta.


Siin ongi see joon, kus kultuuri ja kultuuritust väga erinevalt saab defineerida.

Kui näiteks Järvevana on tühi, siis liigun niikuinii esimeses reas ja teises lasku või kolmesajaga - minu kehaosasid ei tee see pikemaks ega lühemaks. Teine olukord on võrdse liikluskoormuse korral - no ei näe põhjust ise tõmblema hakata. Ma ei näe selles ka mingit "politsei mängimist" - varsti vasakule keerates pean ma lõpuks niikuinii teise ritta võtma ning väga viimasele momendile jäädes võin leida ennast hoopis Tartu poole sõitmas. Kui veidi liialdada...
Ehk - kui ületad kiirust teistega arvestades, siis tee mis tahad. Kui eeldad, et kõik peavad Märtini eest kraavi keerama, siis .... susi s.ttugu su silgukarpi.
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 757
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#77

K Veebr 29, 2012 10:00

üks reegel on see mille on kehtestanud RIIK - nö. "kuldne keskmine", mis kõigile, igal ajal ei pruugi sobida.
teine reegel on LIIKLEJATE vaheline "Sõida ise ja lase ka teistel sõita!" mis ka jälle kõigile ei sobi ... kes teistest ei hooli.

Ma ise: kui on pikem autode rivi ees, siis ei püüagi mööda pressida (kui siis ainult mõnest kaubikust või suuremast autost, et vaade ette oleks avaram, sõltub muidugi ka ilmast) ... sest see ei vii ju kuhugi ... tekitab stressi ja sööb närve jne. Ühesõnaga milleks vaeva näha, häälestad oma aju ringi ja kulged teiste tempos.
Teine teema on, kui ees sõidavad mõned autod ja sa lihtsalt jõuad nendele järele, sul on oma kindel sõidu rütm, kui võimalus on siis sõidad mööda ja kõik, ning jätkad sõidu nautimist omas tempos (mitte kihutades).
Sõit (pikem) peab olema nauding, mitte piin.

Pigem on see "ideaalse, keskmise, liikleja" liikumis kiirus seotud kütuse kokkuhoiga (võin ka eksida) või mingi muu oma jonni ajamisega ... mida siis üritatakse mingi teise teemaga varjata. Aga alati on ka erandeid.

:headbang: meenub ka mingi telekanali test, kus sõideti Tallinnast Tartusse Volgaga, spidoka järgi 90-ga ja loeti üle möödasõitjad ...
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2280
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#78

K Veebr 29, 2012 10:05


Aga kui kuhugi kiire on, siis keset teed magada ei ole sugugi "hullult hea ja rahulik". Samas mingit stressi või muid probleeme spido järgi +10 - +20 sõites pole nagu täheldanud.
Huumoriks kisub see teema juba tõesti....


Kui kiire on, hakka varem sõitma. Üldiselt on vähe neid mehi, kelle aeg maksab nii palju, et suudavad ära põhjendada 10-15-20 minutit ajavõitu 200 km peale. Protsentidest ei hakka rääkima. Siis tundub regulaarne kiiruse ületamine veel naeruväärsem.

Ma olen veel pisut puupea ja nõustun möödasõidul ületamisega. Aga stabiilne ületamine -milleks. Iisak näiteks ei osanud küsimusele "miks" vastata, hakkas mingit ila ajama.

Teen teile arvutuse.
Tallinn-tartu, 200km 90km/h aega kulub 200/90= 2,22 tundi
Tallinn-tartu, 200km 100km/h aega kulub 200/100= 2 tundi (13 minutit võitu)
Tallinn-tartu, 200km 110km/h aega kulub 200/110= 1,81 tundi (25 minutit võitu)

ja ma väidan, et never ei saa te tervet teed 100 või 110-ga sõita. Seega ajavõit veel väiksem.


suur, ma arvan, et selle lihtsa arvutuse korral oled sa totaalselt ämbrisse astunud. Nagu IFF kirjutas, siis ongi nii, et saada läbitud 90 kilti sõites selleks 90-ga meie teedel siis ei saa sa kohe mitte kuidagi kohale ühe tunniga! Ma seda nagu räägingi, et kui sõita näiteks Viljandist Pärnusse siis vahe on mitu km??? Alla saja, eksju! Aga kui ma sõidangi 90-ga, siis ma mitte kuidagi ei jõua ühe tunniga kohale, sest mingi värdjas arvab tõesti, et tema on kunn siin maanteel ja lisan siis kiirust kui ma talle järgi jõuan ja natsi aja pärast lasen kiiruse maha, sest sajaga sõita on tegelt patt, surmapatt! Aga vat-ma tuiskan sellest vennast kasvõi sajakahekümnega mööda, nagu Iisak, ei vaata spidokat, kui möödasõitu on vaja teha kiiresti ja võimalikult vähe oma kiirust vähendada.
Samas kui keegi tuleb minu selja tagant veelgi kiiremini siis võtan tõepoolest paremale tee äärde ja lasen tal minna.
Ma arvan pigem, et eeslane ongi selline vinguja ja viriseja, et miks tema võib aga mina ei või. Pigem on asi selles, et kes teeb ja kes mitte. Küll kunagi mina ka oma laksu kätte saan, olen selles kindlasti veendunud. Praegu, alates 92-st aastast, kui mulle load anti, on mul läinud hästi. Ei pruugi edaspidi minna...
Ja seda veel, et kui näiteks saksas bahni peal sõita ja sul tuleb selja taha auto, kes näitab suunakat või siis vilgutab kaugelt-kaugelt tuledega, lähevad autojuhid paremasse ritta ja lasevad kiire mööda, eestlane pigem seda ei teeks. Sest ta raisk on ikka niiii ihne ja tige teise inimese peale. savi pole või???:evil:

Ja varem pole aeg sõitma hakata, sest töö tahab tegemist ja asi ajamist. Sada toimetust vaja toimetada.

Ja mina võidan rahumeeli mul juba eelnevalt toodud Viljandi Pärnu otsa peale oma 10-15 minutit.
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#79

K Veebr 29, 2012 10:19

Põnev põnev... ei tea, kas siin ka sinikaid ja verd näha saab? Ei ei, tegelikult ei tunne ma sellest üldse puudust. Hea lugemine ja analüüsimine lihtsalt.
Ise olen täheldanud, et viimased aastas olen hakanud keskeltläbi aeglasemini liikuma ja nagu ka Hr. Suur on maininud "hullult hea ja rahulik" Kulged sujuvalt spidomeetril ca 85km/h (mis siis tegelikult veel pisut vähem) ja naudid head muusikat, loodust või niisama olemist. Seejuures muidugi ka ümbritsevat liiklust, kuna täiesti vastukarva on sõita kellegagi p**ses. Kohe, kui võimalik ja leian, et möödumine oleks ohutu, vilgutan suunaga ala "sõida mööda". Näib, ei selline sõidustiil on hea nii närvidele kui ka rahakotile.
Teisest küljest olen jällegi nõus ka Hr. Iisaku väitega "vajutamisest nii kuis torust tuleb". Suvel, hea ilmaga, miks mitte mööduda ees 70-80km/h-ga mööduvast kolonnist: 70km/h pilk ette, pilk peeglisse, 3-s käik sisse, pilk peeglisse, ümberreastus ja tuld kuni 160km/h-ni. Siis 4-s käik, pilk peeglisse ja sujuv tagasireastus kuna ilmselt on selleks ajaks möödumine sooritatud. 5-s käik ja rahulikum (seejuures ka adrenaliinirikkam) kulgemine edasi.
Lühidalt: Sõit olgu sujuv, möödumine kiire, kindel ja turvaline!
Sõelumine = segamine. Võit üldjuhul minimaalne, kui üldse.
Ise lähtun põhimõttest, et sõitku (mina kui ka teised) kuidas iganes, peaasi, et ei sega. Tahad aeglaselt liikuda, ole hea, aga lase teised mööda. Tahad kiiresti sõita, palun, aga tee seda turvaliselt ja teisi segamata. Mis veel? Kasutage pead mitte p**set!
Elu on ju ilus ;)

EDIT: NO FEAR-i viimasest postitusest Saksa baanide kohta lisaks. Ei oma küll kogemust Saksas sõitmisega, kuid näiteks võin tuua Ukraina. Sealsetel teedel on lubatud 80 või 90. Isegi täpselt ei tea ja ega väga ei huvita kah, kuna sõidetakse täpselt nii kuidas tahetakse. Seejuures kaherealistel (võtame näiteks Kiiev-Odessa) on taganttulijate (kes lendavad visuaalselt 150-200km/h) tulede vilgutamine väga tihe nähtus. Ja kõik lastakse ilusti mööda. Pole probleemi. Midagi tarka leiame ka sealt. Niiet õpime härrased, õpime!
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#80

K Veebr 29, 2012 10:27

Vabandust aga eestimaal on vahemaad nii väikesed, et siin mingit hullu panema hakata.Pigem sõidan rahulikult ja lootuses ,et pääsen hullude käest kui ise hakkan hullu panema.
Palju on kordi kus Mäekülast Tallinna poole keeran ja siis alati leidub selliseid kes teevad hulle möödasõite kus oma elu ohtu pannakse, aga ikkagi kohtume lennujaama juures foori taga.Minu küsimus on, et mida see hullu panemine siis lõpuks andis?Kulutas närvirakke ja ka kõvasti kütet .Mingist ajavõidust ei saa juttu ju olla.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#81

K Veebr 29, 2012 10:47


Vastupidi isand Suur. Et just saavutada keskmist 90 või 110, paugutataksegi ca 150'nega... Sest tihti peab maha pidurdama, muidu sellist keskmist ei saavutaks.

Edit: Eestis on jupid lühikesed ei tule see võit märkimisväärne. Pikematel otsadel tunde võita on aga super hea tunne....

See oli lihtsalt näide. See on selge, et tallinnast tartusse või võrru või minupärast kasvõi riiga sõites ei saavuta märkide järgi sõites kunagi keskmiseks 90 km/h.

Aga see, et Eestis on jupid nii lühikesed, et ajavõidu nimel pole mõtet kiirustada, ongi asja iva.

Iisak - kui tee ja ilmaolud lubavad pole mingi põhjendus. Märgid ju ei luba. Foorumis hakkad kohe kisama "reegid, reeglid!, kui keegi on väikse algustähega lauset alustanud, või automüügikuulutusse liiga vähe infot kirja pannud, olgugi, et link, mis kuulutuses, viib piisava koguse infoni.

Need, kes ajavõidust räägivad, on oma aja planeerimises ilmselt kobad.

E: Ma pole alati selline poolkorralik liikleja olnud. Olid ajad, kui ka minul +10-15 oli standardiks.

Kirjeldan sõitu Pärnusse:
Kurat, kaherealine sai otsa. perse, sellest rekkast ei jõudnudki mööda. Mida ta uinub siin teel, raisk. Oh, võimalus - sööstan. Huhh möödas, 110 rauda. Perse, mis toimub. miks need oinad 95-ga sõidavad, 100 ju lubatud ja auto ka korralik. Nii ootame võimalust,, sööstame. korrras. 110 rauda. Fakk, kaks rekkat. mägi, raisk, ei julge. kus sa ronid hull. näed ju et tuleb vastu ja mina kohe kohe mööda minemas. minek! Nii, 110 kellale. Hää rahulik lasta. 7 minutit. Fakk, jälle rekkad. need peaks nädalavahetusel ära keelama... kolmandik maad läbi.

Nüüd, kus enamasti märkide järgi sõidan, pean Pärnusse sõites vaevalt 3st veokast mööda sõitma.
Mere
Postitusi: 236
Liitunud: K Mär 25, 2009 12:18
Asukoht:
Auto:

#82

K Veebr 29, 2012 10:50

Tundub, et inimesed sõidavad erinevatel põhjustel. Mõned seepärast, et tahavad jõuda punktist a) punkti b).. Samas tundub, et mõnele on autoga sõitmine midagi muud, kui lihtsalt vahemaa läbimine..

Toon näiteks enda. Autoga sõitmine on minu jaoks kui nauding. Mulle meeldib sõita, midagi pole teha. Meeldib teha möödasõite, meeldib tõmmata maanteel paremale, et lasta kiiremad mööda. Meeldib jälgida ilma ning valida vastav sõidustiil. Samas kui on vaja lihtsalt saada korraks punktist a punkti b, siis selleks valin e.g Tallinn-Tartu Sebe bussi. Siis saab ka läpaka lahti lüüa ning filmi vaadata või mussi kuulata..

Ehk lihtsalt 80ga sõita kolonnis on kuidagi puine, seda aega saaks paremini sisustada
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#83

K Veebr 29, 2012 11:08

Kui näed, et keegi Järvevanal tuleb kiiremini, tõmba esimesse ritta.


Siin ongi see joon, kus kultuuri ja kultuuritust väga erinevalt saab defineerida.

Kui näiteks Järvevana on tühi, siis liigun niikuinii esimeses reas ja teises lasku või kolmesajaga - minu kehaosasid ei tee see pikemaks ega lühemaks. Teine olukord on võrdse liikluskoormuse korral - no ei näe põhjust ise tõmblema hakata. Ma ei näe selles ka mingit "politsei mängimist" - varsti vasakule keerates pean ma lõpuks niikuinii teise ritta võtma ning väga viimasele momendile jäädes võin leida ennast hoopis Tartu poole sõitmas. Kui veidi liialdada...
Ehk - kui ületad kiirust teistega arvestades, siis tee mis tahad. Kui eeldad, et kõik peavad Märtini eest kraavi keerama, siis .... susi s.ttugu su silgukarpi.


No kuram, ma polegi öelnud, et peab kraavi keerama, ei maksa nii äärmusesse jälle viia asju.
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#84

K Veebr 29, 2012 11:13

Isiklikult on aja peale sõit väga tähtis- kui praami peale ikka mõned minutid hilined siis kaotad kohe tund ja 10 minutit!
Regular Saab Guy
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#85

K Veebr 29, 2012 11:37

Mõned nädalat tagasi sai katsetatud miCoach trenni programmi auto peal.Tavaline talve ilm ja vastav kiirus.
Start Tlna kodust ja lõpp oli Haapsalu kodus.
98km läbimiseks läks aega 91 minutid ja keskmine kiirus oli 64km/h

Kui joonist vaadata siis must joon näitab sõidukiirust ja ainult mnt kiirus algab peale 12 minutid.
Aga joonisel on hästi näha kui palju peab kiirust langetama (kas piirangude või uimerdajate pärast) ja tänu millele teekond venib palju pikemaks ajaliselt.Kui ainult arvestada aega mnt-l siis seal läks minul 80 minutid et läbita 90 kilomeetrid.

Lisatud failid
www.tmuuga.eu
oswald
Postitusi: 376
Liitunud: L Veebr 28, 2009 12:28
Asukoht:
Auto: 9-5 1.9tid 2007 ATM

#86

K Veebr 29, 2012 11:38


No kuram, ma polegi öelnud, et peab kraavi keerama, ei maksa nii äärmusesse jälle viia asju.


Lihtsalt oli hea näide asukoha suhtes - kõik tallinnlased sinna sattunud, eks liialdasin ka :)

Nothing personal..
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#87

K Veebr 29, 2012 11:57

Isiklikult on aja peale sõit väga tähtis- kui praami peale ikka mõned minutid hilined siis kaotad kohe tund ja 10 minutit!


hakka siis varem liikuma ja ei ole mingit probleemi!Mina enam isegi ei hoiata vastu sõitvaid masinaid kui politseid näen.Kui oled kõvamees kihutama siis eks ka maksa!
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#88

K Veebr 29, 2012 11:57

Isiklikult on aja peale sõit väga tähtis- kui praami peale ikka mõned minutid hilined siis kaotad kohe tund ja 10 minutit!

Aga näit. Virtsu praami väljamineku aja said teada alles poolel teel?
Polnud kohe kuidagi võimalik 15 minutit enne välja sõita?
Jätkuvalt ei saa ma aru pidevast kiiruseületamisest.
Eessõitjast möödumine "punn põhjas" ma mõistan, sellest siin palju räägitud, endalgi kisub kiirus vahest sinna 160 kanti. Polegi vaja teise per..s sõita, sest kiirendust möödumiseks on piisavalt ja rohkemgi veel.
Aga teemat, et PEAN Uugametsa jõudma 2 tunni asemel 1,5 tunniga kohe üldse ei taba. Võibolla "I'm too old for this shi*" :P
margusmaa
Postitusi: 404
Liitunud: K Mai 25, 2011 14:50
Asukoht:
Auto:

#89

K Veebr 29, 2012 11:58

Kirjutan siis enda kohta ka natuke juurde. Mulle meeldib ka sõita ja kindlasti peab autos mingi muusika mängima sest see käib asja juurde. Lisaks meeldib mulle sõiduajal aegaajalt auto pulssi katsuda kergelt varbaga gaasi vajutates ja auto tõmmet tunnetades, et veenduda selles et masin ikka elus on. Ma ei kannata sõita püsikiirusehoidjaga. Olen seda proovinud aga öelge mis tahate ei sobi see mulle. Meeldib kiirendada ja meeldib saavutada lubatud sõidukiirus nii kiiresti kui võimalik. Kiiruse ületamise kohapealt ütlen et ikka vahest juhtub ja samuti ikka se 10 - 20 km üle. Eelmise masinaga eriti möödasõite ei harrastanud ja sõitsin nagu vana mees aga peale saabiku hankimist on tekkinud väike möödasõidu sõltuvus. Möödasõitu üritan küll alati teha kindlapeale nagu hea nähtavus, sirgem lõik, vastutuliaid ei ole või on väga kaugel, lapats põhja ja mööda nii kiiresti kui saab. On üks möödasõit mida tagantjärgi mõeldes kahetsen ja mida ma ei oleks pidanud tegema sest see oli väga napikas. Tee läks kaheks ja sain oma reast hüpata teise rea peale tohutu kiirendusega ja otse teise masina ette viimasel sekundil ja seda veel õhtusel pimedal ajal :wall: Auto jäi terveks ja kõik lõppes hästi aga kui selle peale tagasi mõtlen siis oli see rumal ja väga napikas lüke. Peale auto ostmist oli ka selline juhus et suutsin auto ühel ristmikul vaskpööret tehes külglibisemisse ajada. Kuna enne ei ole mul turboga masinat olnud siis ei oskanud lihtsalt sellega arvestada. Vaatasin eemalt, et ristmikul olevas fooris hakkab tuli vahetuma. Kuna teises reas oli paar autot kes tahtsid vaskule keerata siis vaatasin et nende järgi sõites ei jõua rohelisega läbi. Surusin gaasi juurde ja tõmbasin esimesse ritta. Jama oli ainult selles et turbo ärkas selle kõige magusama keeramise hetkel ja arvas et nüüd on minek :D
Kuna asi piirdus minu jaoks ainult väikese ehmatusega siis pean seda enda jaoks väga väärtuslikuks õppetunniks.
Mis puutub liiklusviisakusse siis samuti pooldan et kes sõidavad aeglasemalt sõidavad esimeses reas ja kes kiiremini need saavad teises reas toimetada. Suunanäitamine on elemetaarne asi kui rida vahetada või keerama hakata. Ristmikutel fooritaha pidurdamist teen ise nii et pidurdan korra juba enne foori juurde jõudmist siis pilk peeglisse et ega kedagi selga pole tulemas siis väike veeretamine edasi ja lõplik pidurdus. Üks tuttav räägib et talle on linnas mitu korda tagant sisse sõidetud aga just see topelt pidurdamine aitab minu arvates autot sellest säästa.
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#90

K Veebr 29, 2012 12:12

Ärge saage valesti aru- ma pole mingi paadunud kihutaja. Tava kiirus on seaduse piires. Aga praami pealt tulev kolonn on minu arust üks ohtlikemaid asju- pikivahe on igal autol maksimum ühe auto pikkus, pidevalt muutuv kiirus, ei arvestata juba möödasõitu tegevate inimestega vaid keeratakse tuimalt ette ja tehakse ise möödasõit. Kui ma peaks sõitma kolonni lõpus siis seal oleks kiirus 70-80 km/h mis iga saja meetriga kõigub selles vahemikus. Sellespärast proovingi mina kolonnist mööda saada võimalikult kiiresti, et siis rahulikult ja ohutult edasi sõita.

E: Oma viie aastase sõidukogemuse juures pole saanud ühtegi trahvi(isegi mitte parkimistrahvi) ega pole olnud ühtegi liiklusõnnetust välja arvatud paar kuud tagasi teele tulnud metssiga. Nendel aastatel olen sõitnud pidevalt.

E2: Nagunii ei suuda majanduslikel põhjustel varsti enam autoga sõita,sest kütuse hind läheb liiga ulmeliseks!
Regular Saab Guy
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2137
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#91

K Veebr 29, 2012 12:35

Kork, ei midagi isiklikku, aga kui sõidad esimest korda praamile ja jääd selle "jama" pärast hiljaks...no okei. Juhtub, sa ei teadnud. Aga järgmiste kordade jaoks peaks see õppetund olema, et väljuda piisavalt varem. Loomulikult, kõike ei saa alati ette näha, aga kui oled enda jaoks mingi "tera peal"- aja määranud, siis tegelikult ju jäädki kihutama, kui vahepeal sattub mingi ummik teele. Kogu teekond muutub parajalt närvesöövaks, kuna "ei tea kas jõuan".

Miskipärast tuli üks Murphy seadus meelde, ehk kuidagi haakub...:D

Kui te jõuate vara kohale, jääb asi ära,
kui te ajate end hingetuks, et kohale jõuda, tuleb teil oodata,
kui te jääte hiljaks, jääte te lootusetult hiljaks.
spark
Saabiklubi liige
Postitusi: 757
Liitunud: E Mai 22, 2006 23:46
Asukoht:
Auto:

#92

K Veebr 29, 2012 12:41


Iisak - kui tee ja ilmaolud lubavad pole mingi põhjendus. Märgid ju ei luba. Foorumis hakkad kohe kisama "reegid, reeglid!, kui keegi on väikse algustähega lauset alustanud, või automüügikuulutusse liiga vähe infot kirja pannud, olgugi, et link, mis kuulutuses, viib piisava koguse infoni.


Ma pakun, et asi on AUSTUSES teiste vastu.
Kui sa foorumisse korrekselt ei kirjuta -siis, keegi kurat (sa ise kaasa arvatud) ei leia su juttu üles + veel selle teksti loetavus.
Sama ka maanteel, austa teisi.
Kui kellegil on kiire lase ta mööda, sest sa ju ei tea kas ta naine sünnitab või on laps kuskil hädas. Või ta on lihtsalt JÕMM - siis seda parem, mida rutem ta sust kaugeneb ...
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#93

K Veebr 29, 2012 13:06

Tegelikult ma tõin lihtsalt näite, kus mõnikord loevad ka loetud minutid ja tõesti mängib vahet kas sõidad 80 või 90 või 95'ga.
Regular Saab Guy
maxuud
Postitusi: 533
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#94

K Veebr 29, 2012 13:21


Siin ongi see joon, kus kultuuri ja kultuuritust väga erinevalt saab defineerida.

Kui eeldad, et kõik peavad Märtini eest kraavi keerama, siis .... susi s.ttugu su silgukarpi.


Seni parim teemakohane väljend :headbang:

Meie maarjamaa on täis noori, andekaid ja lootustandvaid rallimehi. Ka tavaliikluses.
Aga mind see ei k..i, ma sõidan nagunii nendest kõikidest kiiremini ja lisaks veel mööda kahh. Olgu kiiruseks või 250 !!
Kõik rullarid, hoidke alt, kui näete ühte rimakat klassikut linna peal liiklemas ! Keerake kraavi või sõitke teistest üle või mis iganes ! Minu ees olgu tee vaba ! Ja ärge tulge mulle tõestama, et Teil ei ole kiire, mind see ei huvita. Mul ka ei ole kiire aga kihutan ikkagi.
Liikluseeskirjad !? Kelle jaoks need veel on ?
Jobudele ?
Pensinäridele ?
Uimerdajatele ?
Algajatele ?
Tuusadele ?
No naissoo esindajatele ometi ? Ikka ei sobi ?

No aga politseile need ju ometi kehtivad ?
Uuuuh, vähemalt kellelegi lähevad need korda, kuradi hea tunne hakkas kohe !
Ai küll on tore !

P.S. mul on üks küsimus kahh.
Tööd ka teete või istutegi terve päev foorumis ?
Teeks äkki uue teema, kuidas tundub ?

:P
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#95

K Veebr 29, 2012 13:24

No ma saan aru, et tuleb oma time-table peas või kirjas valmis teha. Aga kui mul ikka Tallinna-Tartu maanteel tuleb poolel teel Tallinna sõites õlle isu ning kella järgi on selline jeeli-jeeli poodi jõudmine enne kella kümmet, kurat, tulebki siis nosu verine saada linna, iga minut on tähtis. Seega, ma ütlen, et tegelik põhjus, miks kõik kihutavad, on ikkagi ainult alkoholis.
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#96

K Veebr 29, 2012 14:06

No ma saan aru, et tuleb oma time-table peas või kirjas valmis teha. Aga kui mul ikka Tallinna-Tartu maanteel tuleb poolel teel Tallinna sõites õlle isu ning kella järgi on selline jeeli-jeeli poodi jõudmine enne kella kümmet, kurat, tulebki siis nosu verine saada linna, iga minut on tähtis. Seega, ma ütlen, et tegelik põhjus, miks kõik kihutavad, on ikkagi ainult alkoholis.


Ostad siis Annast juba õlled ära ja võid rahulikul edasi sõita!Kihutamiseks ei saa vabandusi olla!
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#97

K Veebr 29, 2012 14:51

Seega, ma ütlen, et tegelik põhjus, miks kõik kihutavad, on ikkagi ainult alkoholis.


Kuigi alkoholi eriti ei tarbi vajutaks sellele kirjutisele küll LIKE kui vaid oleks selline nupp :D :thumb:
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14296
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#98

K Veebr 29, 2012 15:55

No ma saan aru, et tuleb oma time-table peas või kirjas valmis teha. Aga kui mul ikka Tallinna-Tartu maanteel tuleb poolel teel Tallinna sõites õlle isu ning kella järgi on selline jeeli-jeeli poodi jõudmine enne kella kümmet, kurat, tulebki siis nosu verine saada linna, iga minut on tähtis. Seega, ma ütlen, et tegelik põhjus, miks kõik kihutavad, on ikkagi ainult alkoholis.


Ostad siis Annast juba õlled ära ja võid rahulikul edasi sõita!Kihutamiseks ei saa vabandusi olla!
Aga Tallinnas on 3 senti odavam...:P (<- emotikon, tähistamaks mitte kõige tõsisemat mõtet)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
que
Postitusi: 1408
Liitunud: R Nov 05, 2004 18:40
Asukoht:
Auto: 2x 9-5, 1x9-3

#99

K Veebr 29, 2012 20:40

Tegelikult minu kogemus ja praktika näitab seda, et aeglselt ja korralikult sõites
on sõita palju ohtlikum!!!
Usun, et MITTE KEEGI siin teemas ei sõida linnas täpipealt 50km tunnis! Kuna sa jääd
lihtsalt nii inimestele jalgu...

Iisak :thumb:
Everyday Regular SAAB guy!
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#100

K Veebr 29, 2012 21:01

Tegelikult minu kogemus ja praktika näitab seda, et aeglselt ja korralikult sõites
on sõita palju ohtlikum!!!
Usun, et MITTE KEEGI siin teemas ei sõida linnas täpipealt 50km tunnis! Kuna sa jääd
lihtsalt nii inimestele jalgu...

Iisak :thumb:


ma siis vist olen ainukene tola eesti liikluses.Kuna oma töö tõttu läbin väga pikki vahemaid siis siin väikeses eestis kiirustama hakata on suht mõtetu!
Vasta