Kiiruse ületamine möödasõidul.

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
vvs
Pealik
Postitusi: 4255
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Saab 9-5 Aero Hirsch Performance 2006
Dodge Charger SXT 3.6 vabalthingav 2016

#151

E Mär 05, 2012 21:06

Liikluses abistamine ja tänamine teeb sõidu palju mõnusamaks :)
Näitan samuti pärisuunda jõudmisel korra vasakut ja paremat suunda ja jätkan teed :cool:

Veokad saavad suhtlemisest aru, sõiduautod ei reageeri üldse :P

Ohutuled on siiski ohu näitamiseks :wise:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
budulojus
Postitusi: 213
Liitunud: K Jaan 20, 2010 11:19
Asukoht:
Auto:

#152

E Mär 05, 2012 21:32

Liikluses abistamine ja tänamine teeb sõidu palju mõnusamaks :)
Näitan samuti pärisuunda jõudmisel korra vasakut ja paremat suunda ja jätkan teed :cool:

Veokad saavad suhtlemisest aru, sõiduautod ei reageeri üldse :P

Ohutuled on siiski ohu näitamiseks :wise:


Jah ohukaid näidatakse tänamiseks enamuses vaid Eestis ja Venemaal.No Soomes naljalt keegi sind ei täna.Mina ise veoka roolis alati võimalusel annan märku kui on võimalik ohutu möödasõit
faca
Postitusi: 96
Liitunud: R Mär 02, 2007 15:23
Asukoht:
Auto:

#153

K Mär 07, 2012 12:11

Mina isiklikult tauniks kõiki kes 40 alas 80ga sõidavad - siin küll mingit "sõitsin mööda" vms. vabandust ei saa ju olla? Või saab :)?
Aga nt. 65 peale ma veel ei reageeriks. Võltsvagadus?... ilmselt.
Kõik sõltub väga asukohast ilmselt. Nt. Helsingi on täis selliseid 2 realiseid laiu teid kus on järsku suvaliselt 40 :).

Aga Tallinnas Soo tänaval võiks keegi 40gagi sõita (kuigi seal 30 lubatud on) - alati leidub autojuhte kes vibutavad rusikat kui Kalamaja ristis üle tee jalutada ülekäiguraja kohast, sest neile tundub et nad pidid liiga järsku pidurdama oma 55-65 pealt...
Samas autojuhina ma ei salli seda kohta, sest enamus inimesi ei käi seal ülekäigurajal vaid tormavad tänavanurgast üle tee (loe: hüppavad pimedast nurgast teele).

Aga ise pooldan seadusi, k.a. möödasõidu mitteeristamist. Minu puhul toimivad need päris hästi - olen oma laksud kätte saanud ja enamasti asja eest. Ja õnneks olen sattunud alati mõistlike politseinike kätte.

Ainuke millest Eestis puudust tunnen on suurema kiirusega ala(d) - nt. kus oleks lubatud (kasvõi eksperimendi korras - nt. 160). Aga selleks ei ole Eesti juhid ilmselt veel? valmis. Nii aeglaselt sõitjad kui ka kihutajad - ühed ei oska ümber reastuda ja ajavad oma jonni ja teised ei oska ajutiselt kiirust maha lasta ja ajavad oma õigust.

P.S Kust see Soome vasaku rea "vaba kiirus" tuleb? Ma olen ka nagu käinud aga pole näinud - oskab keegi seletada - ma näen märke 100 mõlemas reas (vähemalt talvel).
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#154

R Mär 09, 2012 17:38

Soomes tuleb see loomulikust intelikentsist...kui kiiret ei ole,kulge rõõmsalt paremas reas lubatud kiirusega.Aga jah kui vasakus reas sõita lubatust kiiremini nt ja tahavaate peeglist näen,et kellegil veel kiirem,siis reastun ikka paremasse ritta ja annan teistele teed.Kahju et Eestis nii pea veel samale tasemele ei jõuta.
Eestis muidugi kõigil kiire kiire ja sellest tekivadki probleemid.
Äääh....aitab küll sellest.
Peace out :drink:
margusmaa
Postitusi: 404
Liitunud: K Mai 25, 2011 14:50
Asukoht:
Auto:

#155

T Juun 26, 2012 19:01

Täna siis juhtus selline asi, et sain kätte oma esimese kiiruseületamise trahvi Saabiku roolis. Öeldakse, et hunt kodu lähedalt ei murra aga näe Sauel ampsab ikka valusasti. Ise mõtlesin peale trahvi saamist, et eks see mingi karmavõlg on sest kuna Saabik kiirendab hästi ja alati spidokat kiirenduse hetkel ei jälgi on kiirus ehk teinekordki suurem kui peaks. Seega eks ma vähe patune olen ja nüüd oli võimalus oma pattude eest veidi tagasi maksta.
Kiirust ületasin siis Sauel. Ees venis reka kiirusega 40 km. tunnis ja sõitsin sellest mööda. Kui hakkasin mööda saama siis keeras ta paremale ära ja minu kiirus oli sel hetkel kuskil 85 km. Muidugi märkasin ees kahtlast autot, mis meenutas politsei sõidukit ja tallasin pidurit. Sõitsin siis politsei sõidukist mööda ära ja see kukkus järgi sõitma ja vilgutas tulesid. Pidasin teeäärda kinni ja kutsuti nende masinasse trahvi vormistama. Kiiruseks olid nad mõõtnud 72 km mis oli 50 km alas. See neiu kes mõõtis ütles, et tegelikult oli kiirus suurem veel aga tal aparaat fikseeris 72 km tunnis. Mingid ühikud korrutasid nad siis neljaga ja kokku said 96 euri. Politseinike kohta peab ütlema, et väga viisakad ja sõbralikud olid ning omamoodi tundsin ise ka et see oli nii määratud, et pidin oma kõikide pattude eest neile selle trahvi maksma. Põhjendasin neile oma kiiruse ületamist sellega, et tegin möödasõitu rekast ja kuna Saabikul on hetkega hoog üleval kui gaasi suruda siis juhtuski nii et kiirus oli suurem. Mees politseinik ütles selle peale, et nojah sellel on ju Aero pakett kah mistõttu väga kahtlustan, et ta on ehk ise ka Saabidega kokku puutunud :)
maxuud
Postitusi: 533
Liitunud: R Mär 05, 2004 19:00
Asukoht: Tallinn/Harjumaa
Auto:

#156

T Juun 26, 2012 22:57

Mees politseinik ütles selle peale, et nojah sellel on ju Aero pakett kah mistõttu väga kahtlustan, et ta on ehk ise ka Saabidega kokku puutunud :)


Küllap ta teab sinu avatari kujundust siin Saabifoorumis :P
Kui aususe eest peaks hindeid jagama siis saaks täna küll viie, ehk kergendab seda laksu rahakotile :P

Ma ikka nalja, mitte norimise pärast kirjutan siia niimodi.
9-5LPT
Postitusi: 1234
Liitunud: P Apr 29, 2012 14:45
Asukoht: Tartu
Auto: 9-5NG Aero, 2.0 TTid XWD

#157

T Juun 26, 2012 23:12

Sain minagi Tallinn-Tartu peal samas oluorras trahvi, sooritasin 4 autost korraga möödasõitu (olgu öeldud et liikusid sigadeveo (kui keegi on juhtunud sõitma selle taga, siis teab milline lõhnaelamus teda tabab) taga 80 km/h ja ei näidanud mingit huvi isegi mööda sõita (ei kujuta ette mis neil peas toimus) ) reedesel päeval (teada-tuntud õnnistus on nv alguses ja lõpus seal maanteel liikuda) ja ülla-ülla kui esimene auto mis vastu sõitis oli eravärvides Škoda. Sain kohe aru ka, et ta mind maha võtab ja jäin neid esimesse bussipeatusesse ootama. Kutsuti viisakalt enda autosse ja ütlesid, et fikseerisid mulle 139km/h rikkumise aga, et nad ei hakka suve ära rikkuma ja trahvi sain 38 km/h (ehk siis 128 km/h) ületuse eest - täpsemalt 152 eurot - minu meelest mõistlik käitumine nende poolt, arvestades fakti et olin möödasõidul ja oleksin edasi kulgenud rahulikult 100ga (arvestades et spidomeeter valetab ja ka politsei skänneril on +/- 4km/h, siis 100 km/h kiiruse eest sind nagunii keegi maha ei võta). Ju aus ülestunnistus ja seletus päästsid ka mind seekord, kas just lubadest ilmajäämisest aga kopsakamast trahvist kindlasti..:).
Kogenud Aeronaut. :drive:
Gals
Postitusi: 432
Liitunud: E Aug 23, 2010 14:04
Asukoht:
Auto:

#158

T Juun 26, 2012 23:23

Uskumatult suurte summadega isegi trahvivad neid möödasõitjaid ma vaatan. Üks asi on tahtlik kiiruse ületamine, teine asi on "ebameeldiva olukorra lõpetamine nii kiiresti kui võimalik", need pole päris samad asjad, kuigi nii neid võetakse.

Isiklikult, kui olen möödasõidul ja ees, vastassuunal on täitsa vaba rada, siis ei näe ma ka põhjust tallamiseks, aga kui ikka keegi ebameeldivalt kiiresti läheneb (kurvi või künka tagant), siis tekib ikka vajadusi gaas põhja anda, eriti veel kui äkki enda taga ka veel keegi möödasõitja ja vaja talle ka aega ja ruumi säilitada.

Ei oska nagu midagi head ka välja pakkuda, aga minuarust möödasõitudel olevate sõidukide kiiruse ületamist ei tohiks arvestada sama latiga, kui "tavalisi" kiiruse ületajaid.

Võiks olla kasvõi mingi eraldi kiiruse limiit möödasõidul, mingi 120 näiteks vms. Sest no tõesti on väga eluohtlik teha seda 90'ga. Eestis pole lihtsalt selliseid tohutuid lagendikke, kus sa saaksid 90'se tunnikiirusega 100% garantii oma vastassuuna vabaduse kohta.
ivark
Postitusi: 777
Liitunud: N Juul 02, 2009 12:31
Asukoht:
Auto:

#159

K Juun 27, 2012 10:07

Eks aus ülestunnistus on alati kasuks, mitte vasturaiumine. Teinekord piirdutakse sel puhul isegi ainult hoiatusega. Saabiga on see lugu, et peale gaasivajutamist on väike turbo viivitus ja siis tuleb tõmme ja katsu sa siis alati täpselt õigesse vahemikku jääda.
uralavto
Postitusi: 223
Liitunud: E Aug 27, 2007 19:05
Asukoht:
Auto:

#160

K Juun 27, 2012 10:57

Sõitsin ühe "sidruni" taga, mille kiirus oli nõks alla 90-ne. Läksin viisakalt (sujuvalt) LS reegleid täites möödasõidule. Möödasõidu lõpul oli kiiruseks 110 ja ilusasti radarisse. Üldiselt 110 km/h on selline kiirus, mille peale suurem osa politseinikest juba reageerivad. Vaatasin veel politseinikuga tõtt ja sõitsin viisakalt edasi. Ei tulnud nad mulle järgi.
Ma usun, et suurem osa politseinikest võtavad ka arvesse selle kuidas inimene oma möödasõidu sooritab. Täites möödasõidu reegleid ja sujuvalt manöövreid sooritades ei teki politseinikul suurt soovi Sind rajalt maha võtta :)
yksheikki
Postitusi: 601
Liitunud: R Sept 12, 2008 1:36
Asukoht: Tartu
Auto: 9-3 Aero

#161

K Juun 27, 2012 12:03

Autokoolis mu oli teooriaosa õppejõuks endine liikluspolitseinik. Tema kordas vana tõde, et möödasõit on üks ohtlikumaid manöövreid liikluses ja lisas sinna juurde, et kiiruse ületamine sel puhul on õigustatud, et oma ritta võimalikult kiiresti tagasi jõuaks. Sinna juurde lisas ta väikese "aga", kui patrull näeb, et oled möödasõidul, ületad kiirust mõistuse piires (max jääb u 110-120, mitte 160) ja pärast manöövri sooritamist näeb ta kiiruse langemist oma radaris, siis on kõik korras. Kui aga jätkad sama tempoga nagu olid möödasõidul, siis enam pikka juttu ei ole.
cabric
Postitusi: 402
Liitunud: N Nov 20, 2008 17:40
Asukoht:
Auto:

#162

L Juul 07, 2012 9:49

ära möödu must lähedalt!
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#163

E Aug 11, 2014 9:57

Soojendan vana teemat, kuna endal oli ka just kokkupuude mundrimeestega möödasõidul toimunud kiiruseületamise tõttu ning sellega seoses meenus kunagine Robert Lepiksoni (rahu tema põrmule) võitlus politseiga sel teemal.
Koledal kombel meeldib Raua-Robi kunagine seaduseelnõu, mis kahjuks Riigikogus põhja lasti- selle kohaselt oleks möödasõidul võinud ajutiselt sõita kuni 130 km/h.
Robert Lepikson ütles väga õigesti: "Kõige ohtlikum manööver on möödasõit ise, ja mida pikemalt juht viibib vastassuunavööndis, seda ohtlikum ta on. " ... "Lepikson selgitab näitlikult: kui sõidate, ütleme, kiirusega 85 kilomeetrit tunnis ja tahate eesliikujast nii mööduda, et lubatud 90 kilomeetrit tunnis mitte ületada, siis tuleb vastassuunavööndis sõita 892 meetrit. «Kujutage ette: te peate ligi kilomeetri sõitma vastassuunavööndis selleks, et mitte rikkuda liikluseeskirja ja saada eessõitvast autost mööda. Tegime ka sellise arvutuse, et kui kiirus oleks möödasõidul 120 kilomeetrit tunnis, siis oleks auto vastassuunavööndis ainult 171,49 meetrit."
Terve artikkel: http://www.ohtuleht.ee/159039/rahvasaadikust-rallisoitja-robert-lepikson-tahab-kaotada-kiirusepiirangu-moodasoidul

Minu olukord oli selline, et sadas vihma ja üks vanem härrasmees sõitis ees vist suht koht täpselt spido järgi 90-ga ehk tegelikult vast 87 km/h, kuna mul oli püsikas 95 peal (tegelik siis ehk 91-92 km/h) jõudsin talle järgi ning kuna ta p...skas mulle juba terve kilomeetri jagu sodi näkku asusin kilomeeter pikal sirgel möödasõidule. Nii kui oma ritta tagasi jõudsin märkasin, et johhaidii, selle piirkonna teada-tuntud eravärvides liikluspolitsei auto liigub 200m kaugusel vaikselt ees. Tõmbasin kiiruse kohe maha 90 peale, politsei tõmbas teepervele lastes mind mööda ja mõni hetk hiljem oli diskoteek kogu hiilguses minu tahavaatepeeglis :(
Mul läks suht õnneks kuna olin puhas leht ning politseinik oli mõistlik(ütles, et inimlikult saab täesti aru, aga teeb oma tööd) ja piirdus 25 trahviühikuga. Fikseeriti siis möödasõidul "vähemalt"+21 km/h 90 alas. Varem on ropult õnne olnud kuna sisetunne on nii mitmelgi korral päästnud, aga sel korral sai õnn otsa ning sain oma õppetunni kätte. Edaspidiseks tõmbasin siis piiksuva "gaasijala katkesti" alla 130 km/h peale (selle piirini on veel lootust lubasid säilitada) ning hakkan nüüd püsivalt maanteel Waze kasutama. Kuni oma autos paberite valmistamist ootasin tõmbasin Waze käima ja nägin, et politseiauto oli seal täiesti peale märgituna olemas. Vormistamise peale kulus tervelt pool tundi ja seeläbi saan täiesti aru, miks politsei neid kuni +10 sõitjaid õnneks ei viitsi väga kottida.
Saab on esimene auto, millel pean keset möödasõitu jabural kombel hoogu maha pidurdama ja tundub, et nüüd tuleb seda hakata veelgi intensiivsemalt tegema, sest 140+ tuleb kole kiirelt muidu kätte ja nüüd peab vähemalt aasta aega olema eriti hoolikas liikleja :cool:
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#164

E Aug 11, 2014 11:46

Sarnane teema minulgi. Kaks autot sõitsid tihedalt üksteise järel umbes 80 kilomeetrit tunnis (reaalne kiirus) ning kui lõpuks tuli pikk lage sirge väikese kallakuga, siis sai turbomootoriga autol gaas põhja ja mõõdasõit kestis kokku umbes 5-6 sekundit, kuid möödasõitu lõpetades nägin sirge lõpus üleni mustas kaameraga kundet ning paari kilomeetri pärast peetigi kinni. Seletasin situatsiooni ära neile ja ütlesin, et kui kaamera pealt vaatate, siis näete ise ka, kuidas asi oli ja paadunud kihutaja ei ole. Politsei sai täitsa aru sellest ja ütles isegi, et muidugi on mõistlik teha kiire mõõdasõid aga kuna hetkel on seadus selline ja see jäi ka kaamera silma ette, siis tuli trahv ära teha. Radarisse jäin 19 km/h kiirusega ning trahv tuli 60 eurot.
Peale seda hakanud ka kasutama Wazet ja praegu veel ikka kiirelt pidurdan peale möödasõitu hoo maha, mis iseenesest tekitab jällegi ohtliku olukorra, kuna tagasõitja näeb piduritulesid ja võib hakata selle peale pabistama, kuid seaduse mõistes ei saa sellest kinni hakata.

Lisaks võiks hakata ka kinni pidama inimesi, kes sõidavad piirkiirusest 10+ km/h alla poole heade ilmaolude ja teekatte seisukorra ajal, sest nemad tekitavadki maanteedel möödasõidu vajadusega liiklusohtlikke olukordi. Neid ei peaks trahvima vaid nendega peaks vestlema ja välja selgitama, mis põhjusel ta niimoodi sõidab. Ja kui inimene tunneb, et ta tõesti ei suuda liiklusnõuetele vastavalt sõita, siis on olemas sõbrad/ühistransport/taksod jne, kes hädast välja aitavad.
Regular Saab Guy
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#165

E Aug 11, 2014 11:53

See 140 tuleb väga lihtsalt jah. Miks nad sellega kotivad on see et möödasõitude ajal juhtub väga palju õnnetusi ja vaevalt seal kiirused alla 100 on. Pigem kotivad selleks et sa ei julgeks üldse enam teha.

Nende vaatevinklist ma saan aru kuna eila tartu mntl nägin kolme härrat, mersu, 2 audit, kes tegid järjest kolmekesi üliohtlikke möödasõite. Hiljem sõitsin bensunas sellest mersust mööda ja siis ta tuli jälle. Numbrimärk oli A1 sega pappi on vist.

Meie vaatevinklkst tekivad mitte mööda sõites vastikud sabad kus keegi pikivahet ei hoia...ei saa rahus püsikaga lasta..

Ise sõidan võimalikult kähku mööda, alla soti mööda ujuda on ikka suht kaskadööridele.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#166

E Aug 11, 2014 13:51

Mina vaidlustaks selle vihmas mõõdetud rikkumise, sajus pole see mõõteriist üldse mitte täpne. Nende töö ongi Sinu raha ära võtta...
Üks Rootsi mees rääkis, et ta on terve elu mööda maailma ringi sõitnud ja pole ühtegi kiirus/kiiruskaamera trahvi maksnud. Ta on koguaeg vaidlustanud kuna radar ei mõõda täpselt. Kuna aeg oli limiteeritud siis ei jäänud paljud faktid meelde.
Aga sisuliselt:
Eesti on liitunud mingi rahvusvahelise konventsiooni-ga mis sätestab ka selle, et radar pole täpne ja paljudel juhtudel valetab. Pidi olema kohe netileht kust leiad kontaktid ja saad neile oma muret kurta. Kahjuks muud sellest vestlusest ei meenu.
Norras on autost või näiteks vaba käega mõõtmine karistuse määramisel välistanud. Mõõdetakse statiivi pealt.
Seega kes oskab midagi lisada või täiendada palun...

E: Üldjuhul on trahv väike ja makstakse lihtsalt ära. Mina tuleviks vaidlustan kõik.
EE: Skyline kirjelduse põhlal jäid vennad seisma, et linti vaadata kas peale ka jäi, ilmselt mingi udu jäi ja otsustati proovida. Õnnestus!
Juba ammu on neil ka tulemuspalk.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#167

E Aug 11, 2014 13:58

oota, vihmaga?

Riigiteatajast:

§ 8. Mõõtmise koht
Sõidukiirust ei ole lubatud mõõta:
1) tunnelis;
2) peeglilt;
3) tugeva vihma- või lumesaju või udu korral;
4) kui kiirusmõõturi ja mõõteobjekti vahel on segavaid mõjureid.

Aga keegi ei ole määratlenud kui tugev vihm on tugev...niiet vihmaga pmst nagu et võiks vaidlustada ju jah
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#168

E Aug 11, 2014 14:02

Kui detailid ei meenu ja täpselt ei tea ning tegelikult kiirust ületasid, siis on vaidlustamine kaheldava väärtusega tegevus. Politsei tõenäoliselt su vaidlust ei rahulda ja pead kohtusse minema ning kui kohtus ka õigust ei saa, siis maksad lõpuks nii trahvi kui kohtukulud.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#169

E Aug 11, 2014 14:04

Skyline, loe protokoll läbi ja vaidlusta.
Mõned aastad tagasi maksin tühja trahvi mis oli talvel -30 mõõdetud vaba käega, läbi klaasi.
Eelmine kevad linnas märja teega tagant mõõdetud, kusjuures videos oli ainult teelt üles keeratud udu.

Need kes vaidlustanud on räägivad, et isegi protokollides on vead sees, pluss siis veel nende enda seletused.

E: Seadused on siis kõigi jaoks?
https://www.youtube.com/watch?v=6rxd81ItfcQ
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#170

E Aug 11, 2014 14:16

Seda videot siia näiteks tuua on natuke naljakas. See häära Slavik võiks minna inde vaatlema oma kaameraga vms.
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#171

E Aug 11, 2014 15:00

Vaidlustama ma ei hakka, sest tunnistan, et rikkusin seda seadusesätet. Iseasi muidugi kui loogiline see seadusesäte on, sest selle järgi on ehk 95% möödasõitudest mida tehakse Eestis rikkumised. Pealegi kellele meeldib sõita aeglasemalt liikuva sõiduki taga sopapilves.
Politsei teeb oma tööd ja kui seadus annab neile voli selle alusel karistada, siis paraku nii saab praeguse seaduse järgi trahvida.
Spido järgi oli möödasõidu lõpetamise hetkel kiirus 120 km/h, nii et tema mõõdetud 116 km/h on täiesti reaalne. Nagu ma aru sain mõõdeti seda auto sisemuses oleva statiivi? peal asuva radariga liikuva auto seest. Mingit linti mulle ei näidatud, näidati esiklaasi paremas servas olevas hoidikus oleva radari näitu, mis näitas, et minu kiirus oli 116 km/h ja nemad liikusid samal ajal maanteel kiirusega 69 km/h (sic!). Ausalt öelda pole kursis, kuidas toimub liikuvas autos tagant tuleva auto kiiruse mõõtmine.
Vihm oli nö keskmine, kojamehed töötasid.
Mul on oma auto pardakaamera video ka sellest juhtumist olemas, sellelt on näha, et eravärvides politseiauto (must Superb kes alatasa sealkandis passib) oli ca 200m eespool sõitmas kui selle möödasõidul toimunud rikkumise fikseeris. Saan selle video soovi korral youtube üles lasta, kuigi väga palju sellelt näha pole.

Kui asja laiemalt vaadata, siis ma ei leia, et kiiruskaamerad ja politsei kiirusmõõtmised praegusel kujul liiklusohutuse kasvatamisele eriti kasuks tuleksid. Tallinn-Tartu maanteedel on lõviosa kiiruskaameraid pikkade sirgete peal, nullides seega ära head möödasõiduvõimalused. Antud kohas teostab ka politsei pidevalt järelevalvet ca 1,5 km pikal sirgel nullides ka seal ära legaalse möödasõiduvõimaluse. Asjapulgad võiksid mõelda, et kui sirgel nullitakse möödasõiduvõimalused kaamerate ja radarite tõttu ära, siis jäävad möödasõiduvõimalustena üle mõnel teel vaid poolpimedad ja pimedad kurvid, tõusunukid jmt kohad, kus möödasõidu sooritamine sarnaneb pigem Vene ruletiga.
Aga mis mul ikka jaurata, tunnistasin viga kuna kehtiva seaduse järgi tõesti eksisin ja trahv ka juba makstud. Edaspidi siis vaid üks Waze püsikasutaja ja tuledevilgutaja meie teedel nüüd juures.
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
KorK
Postitusi: 792
Liitunud: L Dets 05, 2009 12:02
Asukoht:
Auto:

#172

E Aug 11, 2014 15:44

Kusjuures tulevikus nullitakse üldse möödasõidud ära, sest plaanitakse hakata kasutama kiiruskaameraid, mis möödavad lõigu keskmist kiirust. Muidu sõidad lubatu piires aga teed ühe möödasõidu ja trahv on soolas. Teine vend laseb 150-ga kõigist mööda ohtlikult ja enne lõigu lõppu läheb teeb tee ääres ühe suitsu ja ongi trahvist pääsetud.

Aga rääkige lähemalt, mis seaduses on nõuded kiiruse mõõtmisele, et järgmine kord oleks vähe rohkem kursis sellega. Vaide esitamisel sa pead ju ise teadma, mille peale sa vaide esitad. Süsteem ei käi nii ju, et ütled, et ma pole nõus selle trahviga ja otsige sealt see viga ise üles.
Regular Saab Guy
NO FEAR
Säärane Mulk
Postitusi: 2276
Liitunud: T Mär 30, 2004 10:57
Asukoht: Mulkland
Auto: päris mitu...

#173

E Aug 11, 2014 15:52

Eesti teedel on kahjuks selline mentaliteet, et mida aeglasemalt sõidad, seda parem ja sellega tegelevad härrad nii politseist kui tegelikult suurem hulk ametnikke Maanteeametist. Nimelt tundub mulle, et nii kui euroraha kasutamine toimub, peab kogu liiklus hakkama liikuma veelgi aeglasemalt. Võtame näiteks mõne ristmiku, kus tehakse valgustus ja kiirendus rajad ja aeglustusraja samuti, siis peale ümberehitust laiutab seal ka kiirusepiirang 70kmh. Enne oli olukord tunduvalt liiklusohtlikum aga sii svõisid 90 läbi sõita. Lugesin kunagi ammu artiklit Saksamaa majandusedu ühest võtmest, milleks oli kiire kaubavahetus ja kiire transport riigi ühest otsast teise, ehk siis kiirteed kus ei ole kiiruspiirangut, meie sellist asjade juurde ei jõua aga kahjuks mitte kunagi.
Ka mina ei hoia kunagi tagasi möödumisel kiirust ületada.
richard
Postitusi: 947
Liitunud: P Apr 07, 2013 11:26
Asukoht:
Auto:

#174

E Aug 11, 2014 15:52

Kirjuta kiiruse mõõtmine vihmas googlesse ja saad sama riigiteataja artikli kust võtsin paragrahvi
skyline
Postitusi: 1046
Liitunud: T Mai 19, 2009 12:12
Asukoht: Tartu
Auto: Kia ProCeed GT/ oli Saab 9-3 Aero

#175

E Aug 11, 2014 16:01

Kirjuta kiiruse mõõtmine vihmas googlesse ja saad sama riigiteataja artikli kust võtsin paragrahvi


Antud määrus asub siin:

https://www.riigiteataja.ee/akt/109072011010?leiaKehtiv

Teatud punktid tekitasid ka minus huvi ehk tean mida edaspidi jälgida kui peaks midagi sarnast juhtuma, aga loodan, et enam ei juhtu
Vajadusel aitan Tartus igat marki autode veakoodide lugemisel (OP-com, Delphi DS150e,Autel Maxiscan, ELM327 seadmed)
Vasta