Split: v6 vs r4 (O: saabi v6 mootoriga)

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#1

P Mär 11, 2012 21:33

Kui oma Pajero müüdud saan, tuleb uus auto osta. Tuli väike nostalgiahoog peale ja seega oleks huvi osta Saab 900 2,5 V6 manuaalkastiga. Samuti võib pakkuda hea hinnaga 9-5 V6 mootoriga, seda vist manuaali ei tehtud. Kindlasti ei soovi neid õnnetuid Saabi R4 mootoriga autosid.
Kuna nagunii soovin pilte ka näha, siis helistada vast pole mõtet ja pakkumised võib siia panna kui kellegil midagi on.
Tel 5522695
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#2

N Mär 15, 2012 19:44

Pakun 2000 Griffinit
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#3

N Mär 15, 2012 20:45

Tegelt ma väga üle 2k€ kulutada ei taha auto peale, mis maksab? :red:
janek83
Postitusi: 229
Liitunud: T Aug 21, 2007 14:55
Asukoht:
Auto:

#4

N Mär 15, 2012 20:54

2600,-
Tean meest, kelle vintsiga võib midagi isegi katki tõmmata...
D116
Postitusi: 2069
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#5

N Mär 15, 2012 21:16

Kindlasti ei soovi neid õnnetuid Saabi R4 mootoriga autosid.


:D:D:D

Mis siis nendes nii halba on?
Foorumis leidud paar juhtumid kus mootor kulusära, aga mis selle eelselt toimus, keegi teab???1 000 000 km läbisõit või 30k õlivahetuse intervallid, või piirajasse ajamine külmamootoriga?
Paljud juhumid loomulikkult foorumis R4 mootorist kuna neid on enamus. Neid V6 opeli mootoreid on suht vähe, ja sellepärast kah vähem kirjutatud nendest, ja nad kah edukalt lagunevad;)
Aga kui sa alla 2k€ soovid hea V6 9-5 siis edu:) Sellise summaga vali parem Golf, sest 9-5 V6 uus turbo maksab üle poole sellest summast:)
__In Boost We Trust__
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#6

N Mär 15, 2012 21:37

Edu on vaja. :) Ma tegelikult otsin pigem NG900 2,5V6. Kirjutasin lihtsalt, et võib pakkuda ka hea hinnaga 9-5 3,0t.
Ma ei tea ühtegi teist autot millel oleks nii massiliselt mootoriprobleeme kui 2,3 Saabid. Olen ise ühte omanud ja kui mul mootor läks, siis kasutatud asju otsides oli kõigil kes varuosadeks sellist müüsid, mootor esimese asjana maha müüdud. Olen isegi kuskilt artiklist lugenud, kus mingi lammutusevend tõi näite suurest nõudlusest a'la "Võtame näiteks Saabi mootori, mis avariilise auto puhul kiiresti kaubaks läheb" Isegi wikipedias kirjutab Saabi mootoriprobleemist, no asi peab ju tõsine olema. Siis kui ma aastaid tagasi siin aktiivsem kasutaja olin ja teemasid lugesin, jäi silma ikka ja jälle mootoriremonditeemad. Keti kohta õeldakse, et kui oled 200 000km sõita saanud, siis on hästi...ja oleks siis odav lõbu see keti vahetus. 1,4 Skoda Fabial ei kesta ka kett aga no sellel autol maksab kett koos ratastega 30€ ja on täiesti andestatav, et seda koguaeg vahetama peab.
P.S. Pealegi ei tee see Saabi R4 mootor mõnusat häält ka :cool:
Thor
Postitusi: 529
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#7

N Mär 15, 2012 22:29

Ma leian, et pigem on need R4 probleemid ikka omanike hooletusest tingitud.

Edit: Vabandust, see pole muidugi nüüd õige teema kus seda arutada :red:
suvekas
Postitusi: 652
Liitunud: T Aug 21, 2007 15:15
Asukoht:
Auto:

#8

R Mär 16, 2012 0:08

No ma ei hakka siis siin üldse rääkima, kui palju on mul läinud maksma 3,0t mootori remont. Kõik oleneb siiski tõesti eelmisest omanikust.
Speedlink oü - 53047979
Lunotel oü
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#9

R Mär 16, 2012 10:41

Ma leian, et pigem on need R4 probleemid ikka omanike hooletusest tingitud.

Edit: Vabandust, see pole muidugi nüüd õige teema kus seda arutada :red:


Võibolla aga sel juhul on fakt, et Saabi mootorid tahavad rohkem hoolt kui teised. Igal juhul on piisavalt autosid, kus mootor kestab auto eluea ära erilist hoolt kandmata ja Saabi mootor kindlasti selline ei ole.
Isegi kui mõni helgem pea siin, näiteks Trionic või Iisak ütleksid, et "Jah, Saabi mootorid on paremad kui need Opeli V6", siis minu arvamust see ikkagi ei muudaks.
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#10

R Mär 16, 2012 11:10

Ma leian, et pigem on need R4 probleemid ikka omanike hooletusest tingitud.

Edit: Vabandust, see pole muidugi nüüd õige teema kus seda arutada :red:


Võibolla aga sel juhul on fakt, et Saabi mootorid tahavad rohkem hoolt kui teised. Igal juhul on piisavalt autosid, kus mootor kestab auto eluea ära erilist hoolt kandmata ja Saabi mootor kindlasti selline ei ole.
Isegi kui mõni helgem pea siin, näiteks Trionic või Iisak ütleksid, et "Jah, Saabi mootorid on paremad kui need Opeli V6", siis minu arvamust see ikkagi ei muudaks.

Omasin 9-5 V6 mootorit 4 aastat ja tegemist on väga hea mootoriga. Aga see ei tähenda kindlasti seda, et ta vajaks vähem hooldust ja hoolt, kui r4 mootor. Õlivahetus ikka 10 000 km tagant ja kriitilist silma peab peal hoidma ikka.
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#11

R Mär 16, 2012 11:23

Ärme üldista, et kõik Saabi r4 on viletsad.
Ainus asi mis tuleks vahet teha klassiku r4, tonnise r4 ja 9-5 r4 ma usun et siin juttu just sellest viimasest, see on jah suht õnnetu.
Klassiku ja samuti ka tonnise mootoreid ei tasuks eriti mõnitada.
Pole just palju nii vastupidavaid masinaid siin ilmas loodud kui klassik
parkentosh
Postitusi: 239
Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
Asukoht:
Auto:

#12

R Mär 16, 2012 11:37

Ärme üldista, et kõik Saabi r4 on viletsad.
Ainus asi mis tuleks vahet teha klassiku r4, tonnise r4 ja 9-5 r4 ma usun et siin juttu just sellest viimasest, see on jah suht õnnetu.
Klassiku ja samuti ka tonnise mootoreid ei tasuks eriti mõnitada.
Pole just palju nii vastupidavaid masinaid siin ilmas loodud kui klassik


Ei tasu üldistada jah... Mul on 9000 millel 2,3 mootor, läbisõit 250 000km ja pole ühtegi probleemi mootoriga, õli ei võta, hääl on korralik ja ainuke mis selleks on tehtud on õlivahetus 7000-8000km pealt minu poolt ja eelmise omaniku poolt 10000-12000km (üks üksik õlivahetus oli olnud ka 19000km pealt aga soojas kliimas).

Isegi ketti pole olnud vaja vahetada, sest mootor teeb liiga head häält et hakata laiali lammutama.
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14291
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#13

R Mär 16, 2012 11:44

Kakelge Loba all edasi, ostu-müügi jätaks siiski sellest puhtaks.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
AndresV
Postitusi: 903
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#14

R Mär 16, 2012 14:14

Kala hakkab mädanema peast. Teemaalgataja postitus ei olnud just kõige korrektsem ostukuulutus.

Teemasse ka - kohe saab mul 13 aastat / 180 000 km R4 mootoriga NG-ga sõitmist. Auto läbisõit ~350 tkm. Mootori üle küll kurta ei saa.
sigaelmar
Postitusi: 1028
Liitunud: P Okt 31, 2004 23:42
Asukoht:
Auto:

#15

R Mär 16, 2012 18:33

Kala hakkab mädanema peast. Teemaalgataja postitus ei olnud just kõige korrektsem ostukuulutus.

Teemasse ka - kohe saab mul 13 aastat / 180 000 km R4 mootoriga NG-ga sõitmist. Auto läbisõit ~350 tkm. Mootori üle küll kurta ei saa.


No mis siis ostukuulutusel viga oli? Ma kirjutasin sellepärast, et ei soovi R4 mootoriga autot, et muidu inimesed ikka pakuvad neid kuigi kuulutuses on kirjas, et soovin V6 mootoriga. Ja muuseas ikkagi pakuti ühte R4 mootoriga ka :) Ma võin selle liigse jutu sealt maha võtta küll aga siis hakkab selliseid pakkumisi ka tulema, millest ma kindlasti huvitatud pole.
Mul on sellest lobast siin teemas ükskõik, las ta olla aga see on kindel, et soovin ainult V6 mootoriga Saabi ja eelistatult NG900. Seda muidugi eelarve pärast, 9-5 on kindlasti parem aga mul arvestatud uue auto ostuks max 2000€ kui vana müüdud saab.
Vasta