Split: v6 vs r4 (O: saabi v6 mootoriga)
Kui oma Pajero müüdud saan, tuleb uus auto osta. Tuli väike nostalgiahoog peale ja seega oleks huvi osta Saab 900 2,5 V6 manuaalkastiga. Samuti võib pakkuda hea hinnaga 9-5 V6 mootoriga, seda vist manuaali ei tehtud. Kindlasti ei soovi neid õnnetuid Saabi R4 mootoriga autosid.
Kuna nagunii soovin pilte ka näha, siis helistada vast pole mõtet ja pakkumised võib siia panna kui kellegil midagi on.
Tel 5522695
Kuna nagunii soovin pilte ka näha, siis helistada vast pole mõtet ja pakkumised võib siia panna kui kellegil midagi on.
Tel 5522695
-
- Postitusi: 2069
- Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
- Asukoht: Lahti
- Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW
Kindlasti ei soovi neid õnnetuid Saabi R4 mootoriga autosid.
:D:D:D
Mis siis nendes nii halba on?
Foorumis leidud paar juhtumid kus mootor kulusära, aga mis selle eelselt toimus, keegi teab???1 000 000 km läbisõit või 30k õlivahetuse intervallid, või piirajasse ajamine külmamootoriga?
Paljud juhumid loomulikkult foorumis R4 mootorist kuna neid on enamus. Neid V6 opeli mootoreid on suht vähe, ja sellepärast kah vähem kirjutatud nendest, ja nad kah edukalt lagunevad;)
Aga kui sa alla 2k€ soovid hea V6 9-5 siis edu:) Sellise summaga vali parem Golf, sest 9-5 V6 uus turbo maksab üle poole sellest summast:)
__In Boost We Trust__
Edu on vaja. Ma tegelikult otsin pigem NG900 2,5V6. Kirjutasin lihtsalt, et võib pakkuda ka hea hinnaga 9-5 3,0t.
Ma ei tea ühtegi teist autot millel oleks nii massiliselt mootoriprobleeme kui 2,3 Saabid. Olen ise ühte omanud ja kui mul mootor läks, siis kasutatud asju otsides oli kõigil kes varuosadeks sellist müüsid, mootor esimese asjana maha müüdud. Olen isegi kuskilt artiklist lugenud, kus mingi lammutusevend tõi näite suurest nõudlusest a'la "Võtame näiteks Saabi mootori, mis avariilise auto puhul kiiresti kaubaks läheb" Isegi wikipedias kirjutab Saabi mootoriprobleemist, no asi peab ju tõsine olema. Siis kui ma aastaid tagasi siin aktiivsem kasutaja olin ja teemasid lugesin, jäi silma ikka ja jälle mootoriremonditeemad. Keti kohta õeldakse, et kui oled 200 000km sõita saanud, siis on hästi...ja oleks siis odav lõbu see keti vahetus. 1,4 Skoda Fabial ei kesta ka kett aga no sellel autol maksab kett koos ratastega 30€ ja on täiesti andestatav, et seda koguaeg vahetama peab.
P.S. Pealegi ei tee see Saabi R4 mootor mõnusat häält ka :cool:
Ma ei tea ühtegi teist autot millel oleks nii massiliselt mootoriprobleeme kui 2,3 Saabid. Olen ise ühte omanud ja kui mul mootor läks, siis kasutatud asju otsides oli kõigil kes varuosadeks sellist müüsid, mootor esimese asjana maha müüdud. Olen isegi kuskilt artiklist lugenud, kus mingi lammutusevend tõi näite suurest nõudlusest a'la "Võtame näiteks Saabi mootori, mis avariilise auto puhul kiiresti kaubaks läheb" Isegi wikipedias kirjutab Saabi mootoriprobleemist, no asi peab ju tõsine olema. Siis kui ma aastaid tagasi siin aktiivsem kasutaja olin ja teemasid lugesin, jäi silma ikka ja jälle mootoriremonditeemad. Keti kohta õeldakse, et kui oled 200 000km sõita saanud, siis on hästi...ja oleks siis odav lõbu see keti vahetus. 1,4 Skoda Fabial ei kesta ka kett aga no sellel autol maksab kett koos ratastega 30€ ja on täiesti andestatav, et seda koguaeg vahetama peab.
P.S. Pealegi ei tee see Saabi R4 mootor mõnusat häält ka :cool:
Ma leian, et pigem on need R4 probleemid ikka omanike hooletusest tingitud.
Edit: Vabandust, see pole muidugi nüüd õige teema kus seda arutada :red:
Võibolla aga sel juhul on fakt, et Saabi mootorid tahavad rohkem hoolt kui teised. Igal juhul on piisavalt autosid, kus mootor kestab auto eluea ära erilist hoolt kandmata ja Saabi mootor kindlasti selline ei ole.
Isegi kui mõni helgem pea siin, näiteks Trionic või Iisak ütleksid, et "Jah, Saabi mootorid on paremad kui need Opeli V6", siis minu arvamust see ikkagi ei muudaks.
Ma leian, et pigem on need R4 probleemid ikka omanike hooletusest tingitud.
Edit: Vabandust, see pole muidugi nüüd õige teema kus seda arutada :red:
Võibolla aga sel juhul on fakt, et Saabi mootorid tahavad rohkem hoolt kui teised. Igal juhul on piisavalt autosid, kus mootor kestab auto eluea ära erilist hoolt kandmata ja Saabi mootor kindlasti selline ei ole.
Isegi kui mõni helgem pea siin, näiteks Trionic või Iisak ütleksid, et "Jah, Saabi mootorid on paremad kui need Opeli V6", siis minu arvamust see ikkagi ei muudaks.
Omasin 9-5 V6 mootorit 4 aastat ja tegemist on väga hea mootoriga. Aga see ei tähenda kindlasti seda, et ta vajaks vähem hooldust ja hoolt, kui r4 mootor. Õlivahetus ikka 10 000 km tagant ja kriitilist silma peab peal hoidma ikka.
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Ärme üldista, et kõik Saabi r4 on viletsad.
Ainus asi mis tuleks vahet teha klassiku r4, tonnise r4 ja 9-5 r4 ma usun et siin juttu just sellest viimasest, see on jah suht õnnetu.
Klassiku ja samuti ka tonnise mootoreid ei tasuks eriti mõnitada.
Pole just palju nii vastupidavaid masinaid siin ilmas loodud kui klassik
Ainus asi mis tuleks vahet teha klassiku r4, tonnise r4 ja 9-5 r4 ma usun et siin juttu just sellest viimasest, see on jah suht õnnetu.
Klassiku ja samuti ka tonnise mootoreid ei tasuks eriti mõnitada.
Pole just palju nii vastupidavaid masinaid siin ilmas loodud kui klassik
-
- Postitusi: 239
- Liitunud: P Dets 07, 2008 18:55
- Asukoht:
- Auto:
Ärme üldista, et kõik Saabi r4 on viletsad.
Ainus asi mis tuleks vahet teha klassiku r4, tonnise r4 ja 9-5 r4 ma usun et siin juttu just sellest viimasest, see on jah suht õnnetu.
Klassiku ja samuti ka tonnise mootoreid ei tasuks eriti mõnitada.
Pole just palju nii vastupidavaid masinaid siin ilmas loodud kui klassik
Ei tasu üldistada jah... Mul on 9000 millel 2,3 mootor, läbisõit 250 000km ja pole ühtegi probleemi mootoriga, õli ei võta, hääl on korralik ja ainuke mis selleks on tehtud on õlivahetus 7000-8000km pealt minu poolt ja eelmise omaniku poolt 10000-12000km (üks üksik õlivahetus oli olnud ka 19000km pealt aga soojas kliimas).
Isegi ketti pole olnud vaja vahetada, sest mootor teeb liiga head häält et hakata laiali lammutama.
Kala hakkab mädanema peast. Teemaalgataja postitus ei olnud just kõige korrektsem ostukuulutus.
Teemasse ka - kohe saab mul 13 aastat / 180 000 km R4 mootoriga NG-ga sõitmist. Auto läbisõit ~350 tkm. Mootori üle küll kurta ei saa.
Teemasse ka - kohe saab mul 13 aastat / 180 000 km R4 mootoriga NG-ga sõitmist. Auto läbisõit ~350 tkm. Mootori üle küll kurta ei saa.
Kala hakkab mädanema peast. Teemaalgataja postitus ei olnud just kõige korrektsem ostukuulutus.
Teemasse ka - kohe saab mul 13 aastat / 180 000 km R4 mootoriga NG-ga sõitmist. Auto läbisõit ~350 tkm. Mootori üle küll kurta ei saa.
No mis siis ostukuulutusel viga oli? Ma kirjutasin sellepärast, et ei soovi R4 mootoriga autot, et muidu inimesed ikka pakuvad neid kuigi kuulutuses on kirjas, et soovin V6 mootoriga. Ja muuseas ikkagi pakuti ühte R4 mootoriga ka Ma võin selle liigse jutu sealt maha võtta küll aga siis hakkab selliseid pakkumisi ka tulema, millest ma kindlasti huvitatud pole.
Mul on sellest lobast siin teemas ükskõik, las ta olla aga see on kindel, et soovin ainult V6 mootoriga Saabi ja eelistatult NG900. Seda muidugi eelarve pärast, 9-5 on kindlasti parem aga mul arvestatud uue auto ostuks max 2000€ kui vana müüdud saab.