Algselt postitas: epsum
Näiteks.
Uus MB M - klass, odavaim ost - ML320cdi ja ML350 on täpselt ühes hinnas - kusjuures,
...
Edit: Arno, see bensukas 40000kr odavam jutt võib pädeda tõesti fiestade ja muu säästunänni suhtes, õnneks korralikel autodel seda viga enam küljes ei ole.
Suurepärane. Tavaeestlane võtab endale ikka kohe M seeria mersu, aga miks mitte G seeriat? See vähemalt Tõeline maastur.
Samas jäi meelde mingi võrdlustabel diisli tasuvustst kuskil ajakirjas; seal oli toodud välja tõsiasi, et BMW hakkab ennast ära tasuma kohe. Kiire pilk hinnakirjadele näitas siiski hetkeseisuks veidi kõrgemat hinda diisli kahjuks, kui tegu pole just lisavarustuse erinevusest tulenevate vahedega. Teistel markidel jäi tasuvuspiir umbes 12 000 kuni 36 000 km aastas läbisõidu juurde.
Samas aga, 450 000 eek hinnas algava masinaklassi vaatamiseks peaks ostja palk jääma alates 25 000 eeku kuus piiri. Seega jätavad antud arutlused korralike autode osas külmaks ja piirdume Fiesta ja Focuse võrdlemisele. Seal aga jääb Fiesta point arusaamatuks, samal varustustaselel oli hind neil 1:1 võrdne?!
Nüüd ei jää üle oodata muud, kui liisingupakette täisteenusele. Sõlmid näiteks lepingu 3500 eek kuus maksele ja siis lähed valid endale auto
Suvalise, mis selle hinnaklassi angaaris leida on...