Automaat vs Manuaal (kellele ema, kellele tütar)

Lihtsalt arutlemine ükskõik mille üle...
Vasta
toolip
Postitusi: 178
Liitunud: R Dets 24, 2004 8:37
Asukoht:
Auto:

#101

T Mär 18, 2008 14:38

siin ei ole ühest vastust. kellele ema kellele tütar nii öelda:) mõned räägivad, et automaatkastiga autot juhtides ei ole sina enam BOSS vaid auto on. mõned eelistavad käiguvahetust madalatel pööretel ja mõned kõrgetel mida automaadiga keerulisem saavutada.
mõnele lihtsalt meeldib käsikiimlus jne jne:)

ise laisk kui lohe ja seega ikka ja ainult automaatkast.
rantto
Saabiklubi liige
Postitusi: 3182
Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
Asukoht: Tartu
Auto: Mälestused

#102

T Mär 18, 2008 14:45

Siia maani on kogemus näidanud, et diislid ei taha talvel hästi käivituda ja automaadiga on tõmbamine välistatud. Kannatab ka automaadiga rehve kratsida aga natuke mängib rolli ka tiba suurem kütusekulu.
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#103

T Mär 18, 2008 14:47

automaat lihtsalt "sööb" osakese väändest oma laagritesse ja muhvidesse ja siduritesse, manualil liigub see kõik otsesemalt mootorist läbi käigukasti ehk kui sa tahad mugavust siis on sul autom ja kui tahad paugutada siis võta manual
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#104

T Mär 18, 2008 14:55

- manuaal on palju kiirem. eriti linnas - tavaks on 2 ja 4 kaik kasutada enamasti. samuti maantel moodasqidul - 5 ja 3.
minu kogemus vaga vqimsate autodega automaadiga - vqi pidev sport rezhiim: jube kytusekulu ja pidev myra, vqi siis kqik on ara sqitnud millal mul vqimsus on ratastel :)

- sidur on kasulik asi halba pinnal vqi kui tahad vaga kiiresti startida vqi kui sa tahad poortega teha mida sa tahad. Seega robotiseeritud kastid ikkagi vahem mugavad.


Aga enamusele sellised asjad pole yldse tarvis. Seega siis maitse asi :)
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#105

T Mär 18, 2008 15:25

Sellele keerulisele küsimusele on lihtne vastata. Vaja on kahte masinat - automaati linnas ummikutes törtsutamiseks ja manuaalkastiga võimast tagaveolist pühapäevasõitudeks!
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 1970
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#106

T Mär 18, 2008 15:56

Automaat igal juhul. Tahad sporti teha ja rabeleda, mine trenni :)
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14292
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#107

T Mär 18, 2008 15:58

Tahad autosporti teha, osta manuallkastiga auto..:D Kiiresti otse sõitmiseks see vajalik pole.
Algselt postitas: vmaster
Automaat igal juhul. Tahad sporti teha ja rabeleda, mine trenni :)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
mm17
Postitusi: 366
Liitunud: P Aug 12, 2007 23:06
Asukoht:
Auto:

#108

T Mär 18, 2008 16:42

Mul oli autot valides oluliseks tingimuseks see, et peab olema automaatkast. Peale mõningaid prooviringe oma praeguse autoga miskipärast otsustasin selle ikkagi ära osta, kuigi tegemist manuaaliga. Ei oska öelda, mis sellise järeleandmise minus tekitas. Sügaval südames ikkagi igatsen tegelikult automaati :)
Ohmoon
Postitusi: 48
Liitunud: E Aug 21, 2006 14:40
Asukoht:
Auto:

#109

T Mär 18, 2008 16:55

Minu jaoks on küll manuaalkast üks tingimusi auto soetamisel, ei mina automaati taha. Pole küll nii vana, et olla vanakooli mees, aga mulle lihtsalt meeldib käigukangi kangutada. Pole veel märganud küll, et parema käe biitsep särgivarrukat oleks lõhkuma hakanud.
Manuaal on hea.:drive:
H.K
Postitusi: 132
Liitunud: T Okt 09, 2007 21:57
Asukoht:
Auto:

#110

T Mär 18, 2008 17:15

Automaadi jaoks peab piisavalt kw-olema:evil:. Ning eks see sõltub ka kus ja mida autoga teha.
Enda 9-5 on automaat ja ok. Mugav linnas liigelda ja mineku üle ma ka ei kurda.

Ent samas kastikal ma ei tahaks küll automaati näha. Sellega oleks ikka väga nüri käru ja tõstukeid vedada. Ning mülgastes klugemine ka lõbus ei oleks.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#111

T Mär 18, 2008 17:23

Mina mõtlen nii: Soliidne auto, klassikaline sedaan või midagi sellist peab olema 100% varustatud automaadiga. Sportlik auto nagu tonnine mul ehk siis parem teelpüsivus jne jne peab olema 100% varustatud manuaal kastiga.
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#112

T Mär 18, 2008 17:24

Manual versus automaat... mulle on isiklikul ja oma tuttavate kogemuste põhjal jäänud mulje, et kui mõneks ajaks satud automaadiga sõitma, siis enam manuaalile tagasi ei vaheta... seni kuni manuaal käpa all, mingit erilist vahet ei tunneta.
Ja millegipärast on tekkinud veel seos suure ja väikese masinaga. Kui on tegemist väiksema masinaga, siis väga automaati ei otsita, küll aga suurema masina puhul.
:thumb:
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#113

T Mär 18, 2008 17:33

Laisad, laisad olete automaadiaustajad :P. Mis järgmisena.. automaatrool.. automaatgaasipedaal.. automaatpidur? Eks te varsti saate ka selle, et istute mingisse munajasse kuuti ja ütlete: "Sõida tööle!" Kuut vastab selle peale jess boss ja sõidabki tööle, teie lebotate aga salongis ja loete ajalehte. Niikaua aga kui selliseid kuute veel olemas pole, eelistaksin ise oma autot juhtida. Sinna hulka kuulub kindlasti ka käiguvahetus. Kui vanaks ja väetiks jään, küll siis soetan automaatikat täis auto.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[URL=http://www.spritmonitor.de/en/detail/395941.html] [IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG][/URL]
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#114

T Mär 18, 2008 17:35

aga tripp... lepime kokku, kui sa vanaks jääd, siis muretsed automaad ja kui mina vanaks jään ja tahan kolmandat noorust tunda, siis muretsen manuaali :drive:;)
Ets
Postitusi: 390
Liitunud: K Veebr 06, 2008 16:13
Asukoht:
Auto:

#115

T Mär 18, 2008 17:44

PS: see automaat versus manuaal teema on üsna põnev ja meil siis tööjuures läks ka vaidluseks. Ainuke inimene kellel on manuaal, tema üsnagi veenev argument oli manuaali kasuks see, et masinaga sõites on tema lemmikuks kohaks kurv...ja kurvis on manuaal loomulikult parem/ huvitavam ja lõbusam :D
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#116

T Mär 18, 2008 18:13

Autorooli taga on ainus koht minu päevas, kus ma puhkan, miks ma peaksin seal küll tööd rabama. Pool oma sõidustaazi olen neid kange liigutanud ja täielik siiber on saanud.
Nüüdseks on kogu minu autoarsenal vahetunud automaatide vastu, va. klassikud (millel minuarust lausa peab manual olema)

NB selle kütusekulu jura võiks nüüd ära uunustada, see jutt on paarikümne aasta tagune tonnise M vs A kütusekulu erinevus on võibolla healjuhul liiter, kui sedagi ,võtab palju kütust siis on kas kast pees või valesti regullitud. Loomulikult oleneb ka autost ja erinevatest kastidest ,hea näide endalt kodust, tonnine A võtab 2 litra vähem, kui samavõimas 9-5 A.
Aeronautik
Postitusi: 170
Liitunud: L Nov 24, 2007 16:28
Asukoht:
Auto:

#117

T Mär 18, 2008 18:32

mmmm......mul Yarisel on mingi poolautomaat ja tehase näitajate kohaselt peaks küttekulu olema väiksem kui manuaalil.:thumb:.....muidu on seda tüüpi kast aga:bs:
Iuo
Postitusi: 1008
Liitunud: T Juul 11, 2006 15:05
Asukoht:
Auto:

#118

T Mär 18, 2008 18:58

Manualkasti võlud tulevad välja talvel (mida meil pole ca 10 a.olnud) ja jäärajal, kus on hea kui saad ise käike vahetada ja tunda rõõmu auto juhtimisest.
Pereautol laste vedamiseks ja linnas sõitmiseks sobib jälle automaat paremini.
Jürgen

#119

T Mär 18, 2008 19:02

Mulle hakkas täna meeldima 2 pedaaliga manuaal, ülikõva lihtsalt sõita sellise saabiga :)
vr
Postitusi: 89
Liitunud: L Mär 13, 2004 1:31
Asukoht:
Auto:

#120

T Mär 18, 2008 19:06

Oleneb autost, mingi hetk polnud ühtegi manuaalkastiga autot ja hakkasin sellest nii puudust tundma, et ainuke tingimus auto valikul oli manuaalkast. Automaat sobib minu arust ainult võimsale luksusautole. Vähegi sportlikumale on automaat nagu sea selga sadul. Kuigi uued automaadid oskavad käiguga pidurdada ja muid nõkse, pole see ikka see. DSG on kiirem kui manuaal kuid täit lõbu ikka ei saa. Igasugused tiptronicud jms. kas keegi neid üle 2 nädala kasutanud ka on? SMG on muidugi lahe, vahetab sellise kolakaga, et kohe lendab alt ära midagi... muidugi lendabki M märgiga autodel.
Kõige ehedam on ikka vana hea manuaal, ka linnas ummikutes :thumb:
Ja kõige kõige on ilma sünkronisaatoriteta kast.

1 mingitronic, 2x autom ja 3x man
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#121

T Mär 18, 2008 22:36

Kui teil on võimas turbosaab automaatkastiga ja arvate, et auto on kiire, siis proovige samavõimast asja manual kastiga ning saate aru, et teie auto ei ole nobe:)
Mina turboautol valin manuali, mingil "tavaautol " eks pereautol võtaks kindlalt automaatkastiga.
Ma praegu noor veel (nagu tripp :)) ja meeldib autost vahel kõike võtta. Automaatkast, aga paraku seda võimalust ei anna:(
Sent from my Monte Carlo using B236
6-10
Postitusi: 52
Liitunud: N Veebr 28, 2008 18:45
Asukoht:
Auto:

#122

T Mär 18, 2008 23:37

Õuel mõlemad kangid esindatud! Kui tuju siis võimlen, kui ei, siis mitte! Aga 1,8 l. L2 peal on tomaat midagi muud kui nt. 4.3 l. Safaril. :headbang: Saabi tomaadiga hetkel kogemusi pole. :(
Eugam
Postitusi: 199
Liitunud: T Dets 04, 2007 0:09
Asukoht:
Auto:

#123

K Mär 19, 2008 0:16

manuaal...1)kuna noor juht,siis tunnetan autot poole paremini(sama kaua automaadiga sõitnud)...2)tõsi,automaadiga on nii mõnigi seitsmene ära tehtud ning pikal sirgel mugavam,kuid siiski mitte see-kergem end unustada...3)bensiin...siiski ei korva mugavust(minu arvamus)...4)arved,mis esitatakse automaadi riknemisel ning arved mis esitatakse manuaali riknemisel on ikka WAAAAAAAAY erinevad...
Rästas
Postitusi: 955
Liitunud: K Apr 18, 2007 20:12
Asukoht:
Auto:

#124

K Mär 19, 2008 1:45

Algselt postitas: Eugam
manuaal...1)kuna noor juht,siis tunnetan autot poole paremini(sama kaua automaadiga sõitnud)...2)tõsi,automaadiga on nii mõnigi seitsmene ära tehtud ning pikal sirgel mugavam,kuid siiski mitte see-kergem end unustada...3)bensiin...siiski ei korva mugavust(minu arvamus)...4)arved,mis esitatakse automaadi riknemisel ning arved mis esitatakse manuaali riknemisel on ikka WAAAAAAAAY erinevad...

See on juba vähemalt teine postitus, kus räägitakse auto soetamisel kindlalt millegi peeti minemisest. Kas selle pärast soetatakse manuaalkastiga auto, et ollakse eos kindel, et kast läheb tuksi ja manuaali remontimine on odavam? Miks ta peaks minema?
Ma ei osta kunagi midagi sellise mõttega, et üks või teine oluline süsteem läheb või võib kindlalt minna rikki/katki. Ma ostan võimalikult hästi hooldatud isendi ja olen ise hea omanik, et vältida igasuguseid rikkeid. Ega me pole muidugi kõige eest kaitstud - ka täiesti uuel autol võib esineda (tehase)vigu, ainult et need lähevad garantii alla.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#125

K Mär 19, 2008 7:07

Algselt postitas: Eugam
4)arved,mis esitatakse automaadi riknemisel ning arved mis esitatakse manuaali riknemisel on ikka WAAAAAAAAY erinevad...

See pole mingi argument. Man kasti võrdluses aut kastiga tuleks arvesse võtta ka siduri kulumine ja hooldus/remont, mida aut kastiga masinatel pole. Samas kui räägime 9-5-st, siis tuleb vist nõustuda.

Suur@lasi hiljuti aut kasti remontida
Vasta