Mingi aeg tagasi oli siin foorumis juttu määrdest, mis järsul füüsilisel survel kõvastub ning seda kasutatakse ülekeeratud poltide kruvide vms lahti saamiseks. Otsisin siit ja netist, kuid ei leidnud enam seda postitust:( On üks rihmaratta otsas ülekeeratud sisekuuskant, mida on vaja lahti saada. Tegu pole Saabiga. Viimases hädas võiks seda proovida, enne kui hakata välja puurima.
Oskab keegi aidata mõne lingiga või siis anda nõu, kust seda määret Eestis saada võiks.
Järsul füüsilise survel kivistuv segu, et ülekeeratud polti avada
http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=18086 - see teema?
Tänud, seda sama teemat mõtlesingi. Põhimõtteliselt võiks asi ju toimida. Olen näinud Ahaa keskuse vee ja tärklise segu peal kõndimise katset, kus kasutati ära samasugust aine omadust ja antud vedeliku peal sai käia. Seisma jäädes vajus sisse. Samas proovin ära vast hoopiski eelpool pakutud torxi sissetagumise meetodi. Peab veel vaatama, mis torx kuues kuuskandi sisse võiks minna. 35 torx on vist liiga suur , kuid kas 25 väikseks ei jää:S Muideks tegu on kah VW-ga. Golf III diisel.
Äkki keegi teab, kuidas antud isendil rihmarattast fikseerida tuleks?
Ma enda VW-l tagusin sinna poldiauku mitte torxi, vaid 12-kandilise võtme.Väga hästi sain lahti.Ja need kuuskandiga poldid võib asendada normaalpoltidega.
Aga mida see rihmaratta fikseerimise jutt tähendas?Väga laialivalguv küsimus.Milline rihmaratas, mille külge, mida tähedab üldse fikseerimine.
Kui mõtled vända otsa käivat, siis sellel on tihvti auk rattal ja vända otsas kõrgendus, mis ratta augu sisse läheb.Seamini on võimatu ajada.
Aga mida see rihmaratta fikseerimise jutt tähendas?Väga laialivalguv küsimus.Milline rihmaratas, mille külge, mida tähedab üldse fikseerimine.
Kui mõtled vända otsa käivat, siis sellel on tihvti auk rattal ja vända otsas kõrgendus, mis ratta augu sisse läheb.Seamini on võimatu ajada.
Aga mida see rihmaratta fikseerimise jutt tähendas?Väga laialivalguv küsimus.Milline rihmaratas, mille külge, mida tähedab üldse fikseerimine.
Kui mõtled vända otsa käivat, siis sellel on tihvti auk rattal ja vända otsas kõrgendus, mis ratta augu sisse läheb.Seamini on võimatu ajada.
Mõtlesin seda, et kuidas vända otsa käivat rihmaratast fikseerida, kui neid samu nelja polti lahti väänama hakkata.
Ma olen pea alati need kõik nii lahti saanud, et jätan rihmad kõik peale, siis need muud organid mingil määral ka pidurdavad, ja siis lööd kuuskandi, torxi jne edasi haamriga sisse ja tahab järsku lööki keeramise sabale ja tuleb lahti.
Korra läks jamaks ja siis teine mees hoidis suure lapiku kruvikaga läbi käigukasti märgivaatamise ava hooratast kinni.Kruvikas starteri hammasvöö hamba taha.
Korra läks jamaks ja siis teine mees hoidis suure lapiku kruvikaga läbi käigukasti märgivaatamise ava hooratast kinni.Kruvikas starteri hammasvöö hamba taha.