SAAB vs. BMW vennad
Tekkis selline huvitav küsimus...mix hakkavad Bmw omanikud(tavaliselt 18 - 25 a. vanuseks), saabi läheduses imelikult käituma:freak: , vilistavad oma bumerite kummikuid ja peenestavad hirmsasti oma mootoreid ?!?!?!?!?!?!???
Täheldasin seda täna, kui tulles Viljandis ühest poest välja ja seal üx bemmi mees mind ees ootas...vaatas mind aknast ja kui ma autosse istusin ja ta käima panin, pani too bmw omanik hirmsa vilega kohapealt minema !!!!!...asi nagu polekski märkimist väärt, aga koju jõudes hakkasin järgi mõtlema, et nii on ennegi juhtunud, et kui on Saab ja Bmw lähestikku siis kohe Bmw kummid vilisevad:cool:
Kas Bmw vendadel siis mingisugune komplex Saabi ees, või milles on jama ????
TEEMA EI OLE BMW OMANIKE SOLVAMISEKS, NII ET KUI KEDAGI SEE SOLVAB, SIIS.....SORRY:notworthy:
Täheldasin seda täna, kui tulles Viljandis ühest poest välja ja seal üx bemmi mees mind ees ootas...vaatas mind aknast ja kui ma autosse istusin ja ta käima panin, pani too bmw omanik hirmsa vilega kohapealt minema !!!!!...asi nagu polekski märkimist väärt, aga koju jõudes hakkasin järgi mõtlema, et nii on ennegi juhtunud, et kui on Saab ja Bmw lähestikku siis kohe Bmw kummid vilisevad:cool:
Kas Bmw vendadel siis mingisugune komplex Saabi ees, või milles on jama ????
TEEMA EI OLE BMW OMANIKE SOLVAMISEKS, NII ET KUI KEDAGI SEE SOLVAB, SIIS.....SORRY:notworthy:
-
- Leidur Leo
- Postitusi: 4304
- Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Auto: Maserati Quattroporte
Viljandi omad vilistavad koguaeg kummikuid. Huvitav palju neil aastas kummide peale raha läheb?:freak: Olen tähele pannud, et vilistajateks on viimasel ajal 5 seeria omad, 3sed on maha rahunenud.
Tulles nyyd jälle Viljandimaale tagasi on asi arenenud !!!
Suurimad peenestajad on vanad viiesed(suure kerega), ja 1990 - 1994 aastate kolmesed !!!
Vanad rullika 3-sed bemmid minumeelest nagu natuke maha rahunenud, või on neil siis mootorid enamusel kottis juba!!!
Suurimad peenestajad on vanad viiesed(suure kerega), ja 1990 - 1994 aastate kolmesed !!!
Vanad rullika 3-sed bemmid minumeelest nagu natuke maha rahunenud, või on neil siis mootorid enamusel kottis juba!!!
miskipärast arvan siiani, et seal on asjad ikka kinni inimestes. BMW on väga hea auto ja sellega on suhteliselt lihtne kiiresti sõita. Samas mind ajavad hirmule need kes oma tillukeste peugeot 206 ja muude väikeste autodega (põhiliselt firma autod) kihutavad maanteedel, kui tee on jube libe. Ma ise olen saanud oma kogemused Citroen C3 kätte ja kuigi teelt välja ei käinud, ei osta ma väikest autot enam just turvalisuse pärast. Läks vist OT-ks
to Chipy: kui teema pealkirja loed siis seal kirjas ju BMW vennad !!!
Otseselt BMW vastu midagi pole (paljud head sõbrad bemmi vennad), ja arvan, et kui ikka roolis ajudeta vend on, siis vahet pole mis auto on!!!
Aga sellist käitumist olen siiamaani ainult Bmw omanikelt täheldanud...:evil:
Otseselt BMW vastu midagi pole (paljud head sõbrad bemmi vennad), ja arvan, et kui ikka roolis ajudeta vend on, siis vahet pole mis auto on!!!
Aga sellist käitumist olen siiamaani ainult Bmw omanikelt täheldanud...:evil:
-
- Postitusi: 823
- Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.
Huvitav jah nende BMW vendadega mul just sama kogemus tana Valgusfoori taga Pirital muud ,kui andis kaasi no anjas ikka harja punaseks kull, kuradi 3 bemm
Igatahes haledalt pahe sai
Igatahes haledalt pahe sai
ma ei oska ega tahagi siin sugugi ei Afonzede, Trionicu ega Iisaku koha midagi halvasti öelda, seda enam et pemm on ausalt öeldes minu jaoks vägagi aukartust äratav (ja veel millise Werke! ajalooga) tehnika (eriti kõvatab mind ehe klassika vana kuuekas hainininnu csi, mida õukalt tahaks omada kunagi ühel heal päeval) , aga ei saa samas ka torkamata jätta, et liiklussagimise üldpildis on oma kogemusist just kõige rohkem silma jäänud ikka bemaristid, kellel tuleks ommikuse (ja ka õhtuse) liiklustõmblemise vahetunniks suunatulekangid ära murda küljest ja lõpuni silmakoopasse torgata kuna nad idikad tavaliselt neid ei kasuta ja teevad ka muidu haigeid tükke mis ei sobi ei paldiski mnt-le, endla tn-le , vaid pigem mingile võidusõiduovaalile või beverli hillsi võtetele
Olen ka ise seisukohal, et BMW saab tänu mõnedele kaabakatele liialt materdada. Aga soovitan teha selline eksperiment: kindlasti on olukordi, kus ootate kusagil ostukeskuse parklas, ristmiku läheduses vm poest tulevat naist autos oma 10-15 min järjest. Võtke pastakas ja paberileht, ning kirjutage üles kõik automargid, kes mingi sigadusega liikluses silma paistavad. Olen seda korra teinud, ja pärast enam ei imesta, millega BMW nii tänamatu maine on endale saanud. Et siis mitte BMWga ei sõida kaabakad, vaid kaabakas ostab omale kõige suurema tõenäosusega BMW (ei vihja kellelegi siin foorumis:P). Kui siia neid eksperimendi tulemusi kirjutada ei viitsi, siis võib kirjutada selle BMW-de hulga, mitu jõuti kirja panna enne, kui ESIMENE mingit muud marki masin kah sinna listi sattus...
PS: austan ise BMWd kui autot ja võibolla kasutakski BMW-d igapäevaautona, kui oleks vaid leidnud tollal korraliku neliveolise. Saabi/BMW dilemma on puudutanud ka mind ennast - peaaegu oleks ostnud veelgi varem oma esimese Saabi asemele ühe 60ndate lõpu pisikese bemu (sellise, mis esimesena tänapäevast 3-st hakkas meenutama, tollal muidugi kroomi paksult täis, täpselt sellist mudelit Eestis polegi), kuid sellel autol olid dokumendid korrast ära ja juba märkamatult seisiski tegemist ootav küülik mu õuel:)
PS: austan ise BMWd kui autot ja võibolla kasutakski BMW-d igapäevaautona, kui oleks vaid leidnud tollal korraliku neliveolise. Saabi/BMW dilemma on puudutanud ka mind ennast - peaaegu oleks ostnud veelgi varem oma esimese Saabi asemele ühe 60ndate lõpu pisikese bemu (sellise, mis esimesena tänapäevast 3-st hakkas meenutama, tollal muidugi kroomi paksult täis, täpselt sellist mudelit Eestis polegi), kuid sellel autol olid dokumendid korrast ära ja juba märkamatult seisiski tegemist ootav küülik mu õuel:)
njah, eks selle kiirendamise ja m66duv6tmisega on nagu on, aga mulle meeldib vaadata kuidas teised pl6ksivad, ise kiirendan ainult siis kui olen vales reas ja vaja saada piisavalt ette et ohutult rida vahetan, asi on teine kui keegi k6rval hakkab lihtsalt k6vatama (ja neid on suht palju).
Tunnistan, et olen isegi teinud vahel kui kiire on, suht kiiret s6itu, kuid suunda n2itan ja katsun mitte v2ga 22rmuslikke v6tteid kasutada.
Aga paraku on nii, et kui auto v6imaldab kiiret liikumist, siis kipub seda ikka 2ra kasutama aeg ajalt, ka saabi juures meeldis see et liikus normaalselt ja ei pidanud t8llama ja m88das6ite kartma.
Tunnistan, et olen isegi teinud vahel kui kiire on, suht kiiret s6itu, kuid suunda n2itan ja katsun mitte v2ga 22rmuslikke v6tteid kasutada.
Aga paraku on nii, et kui auto v6imaldab kiiret liikumist, siis kipub seda ikka 2ra kasutama aeg ajalt, ka saabi juures meeldis see et liikus normaalselt ja ei pidanud t8llama ja m88das6ite kartma.
Algselt postitas: part
liiklussagimise üldpildis on oma kogemusist just kõige rohkem silma jäänud ikka bemaristid, kellel tuleks ommikuse (ja ka õhtuse) liiklustõmblemise vahetunniks suunatulekangid ära murda küljest ja lõpuni silmakoopasse torgata kuna nad idikad tavaliselt neid ei kasuta ja teevad ka muidu haigeid tükke mis ei sobi ei paldiski mnt-le, endla tn-le , vaid pigem mingile võidusõiduovaalile või beverli hillsi võtetele
Autoga tuleb lihtsalt nii kiiresti sõita, et suunda pole vaja näidata. Saate aru, noh, see kes taha jääb, sellest oled nagunii nii palju kiirem, et suunamärguanne teda enam ei koti. ja milleks teha mõttetuid liigutusi rooli taga? :P
Ausalt öeldes pean ennast kah mõnes mõttes rullnoka staatusega tituleerima, sest enda autoga sõidan küll vähe, kuid need korrad kui ma seda teen on ikka kuradima raske turbovõimsust mitte täiel rinnal nautida. Üksvahe esivanemate juurde sõites hakkas kah üks 525 bemari jõudu proovima. Ilmselt oli väljakutse vastuvõtmine labane ja ilmselt tegin SAABi soliidsele ja väärikale mainele pisut haiget, kuid kuradi hea tunne on ikka kiiresti sõita - rääkimata sellest, et kiirustel 130-190 polnud sellel konkreetsel bemaril küll midagi vastu panna.
Rullnoklus ruulib :mad:
Rullnoklus ruulib :mad:
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7617
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
mul selline lugu:
kord nyyd hiljaaegu pealinnast taas kodupoole veeredes kuskil märjamaa kandis keeras mulle ette ralli vaz. turvapuurid seed ja kirjad ja nimed puha kylgedel.
ja kui ma talle nii 100...110 ga järele jõudsin ja sappa sain, siis tyyp vajutas ja kogu tee oli sinist suitsu ja hirmsat plärinat täis. niipalju pidin kaasa aitama, et 5 da 4 peale vahetasin ja siis mööda vurasin, muidu olekski sinna vingu sisse jäänd.
aga hea lada oli, mingi 160 jooksis välja: rullnokk-enesetapja!;)
kord nyyd hiljaaegu pealinnast taas kodupoole veeredes kuskil märjamaa kandis keeras mulle ette ralli vaz. turvapuurid seed ja kirjad ja nimed puha kylgedel.
ja kui ma talle nii 100...110 ga järele jõudsin ja sappa sain, siis tyyp vajutas ja kogu tee oli sinist suitsu ja hirmsat plärinat täis. niipalju pidin kaasa aitama, et 5 da 4 peale vahetasin ja siis mööda vurasin, muidu olekski sinna vingu sisse jäänd.
aga hea lada oli, mingi 160 jooksis välja: rullnokk-enesetapja!;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Algselt postitas: ivomets
aga hea lada oli, mingi 160 jooksis välja: rullnokk-enesetapja!;)
Poolteist aastat tagasi sai 1 roolijoodik-penskar-ladamehel sabas istutud, mendid mobla otsas. Jüri viaduktilt allamäge Tartu poole see vähemalt välimuselt stock 011 liikus 150ga:D. Hea et vanamehe enne matsu panemist seisma saime, oli teine ikka üsna silmini täis :drink: ja oli teinud üpris mitu väga ohtlikku manöövrit:wall:.
Kusjuures tegemist oli 1. septembri eelse pühapäevaga, inimesed sõitsid lastega maalt linna tagasi. Tookord läx õnnex:)
EDIT: Enda 011 arendas kunagi kiirust 130, siis hakkas kärsahaisu tulema ja elu hakkas armas tunduma, rohkem polex vist eriti läinud ka:red:
Niipalju, kui on juhte on ka erinevaid sõidustiile ja niipalju kui on inimesi on ka eri arvamusi ;)
Kuid omast kogemusest julgeks väita küll jah, et nõrga B-ga sakslaste omanikel on Saabist omamoodi arusaam (loomulikult mitte kõigil). Kuid endal kohe päris mitu sellist kogemust, kus vahel mõni oma tuttava sõber autopeal ja siis kuuled tagaistmelt, et ega see suur naelakast (pidasid siis minu Saabikut silmas) si''agi edasi ei liigu, 140 km/h on küll lagi, minu Bemm lüpsab selle lõtva ära, mul 110 KW, sest sellel siin pole kiirendustki. Viimane arvamus võib neil tekkida vast enamasti sellest, et kui Mul autol ikka rahvast peal, liiklen ma üsna "soome pensionärilikult" Kuid kui järgmine päev oma bemmi rooli istub, ja koos ühes suunas sõitma hakata, peab ta sinust ikkagi mööda kiirendama ja kui Ma siis saabikul veidike parempoolset pedaali vajutan, kukub poisil lõug vasta maad.:P:P:P
Kuid omast kogemusest julgeks väita küll jah, et nõrga B-ga sakslaste omanikel on Saabist omamoodi arusaam (loomulikult mitte kõigil). Kuid endal kohe päris mitu sellist kogemust, kus vahel mõni oma tuttava sõber autopeal ja siis kuuled tagaistmelt, et ega see suur naelakast (pidasid siis minu Saabikut silmas) si''agi edasi ei liigu, 140 km/h on küll lagi, minu Bemm lüpsab selle lõtva ära, mul 110 KW, sest sellel siin pole kiirendustki. Viimane arvamus võib neil tekkida vast enamasti sellest, et kui Mul autol ikka rahvast peal, liiklen ma üsna "soome pensionärilikult" Kuid kui järgmine päev oma bemmi rooli istub, ja koos ühes suunas sõitma hakata, peab ta sinust ikkagi mööda kiirendama ja kui Ma siis saabikul veidike parempoolset pedaali vajutan, kukub poisil lõug vasta maad.:P:P:P
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Üks mulle väga tuntud koht on Kaarli kiriku juures valgusfoori taga, kui tuleb üle Endla tn. Tõnismäe apteegi poole vurada. Noh seal siis sätib bemm end minust vasakule, sees ilgelt rahuloleva näoga rullnokk...et küll ma siis stardin ja selle saabinirule ette pööran. Aga rullnokk vaeseke vist arvab, et mul seal mingi võrrimootor aiste vahel ja rohelise süttides vilistab oma lohve nii mis hirmus, vaat et sõidab Tõnismäe majadesse sisse :P
Ega ma muidu mingi kihutaja pole, aga kui mõni piloot arvab, et Saabi taga ei viitsi (ei sobi?) seista ja enda liikuri kiireks stardiks hoopis kõrvale sätib, siis enamasti ta eksib oma arvestustes ;)
Ega ma muidu mingi kihutaja pole, aga kui mõni piloot arvab, et Saabi taga ei viitsi (ei sobi?) seista ja enda liikuri kiireks stardiks hoopis kõrvale sätib, siis enamasti ta eksib oma arvestustes ;)
Esmalt peab märkima, et antud teema on Eesti autofoorumites ülimalt leierdatud (BMW vs. ..muud margid)....
...Endal ka istumise alt mõni bemm läbi käinud ja kommentaar pigem selline:
Foori tagant kiirendan alati intensiivselt (kummi just ei vilista/kõigi oma autodega, mida olen kasutanud), kuid seejuures ei ole kunagi eesmärgiks seadnud kellegile ära teha, vaid pigem:
a) ei taha teistele jalgu jääda (mida kiiremini eest liigun, seda enam saab autosid ühe fooritsükliga üldjuhul üle ristmiku);
b) teiseks väidetavalt on efektiivsem (kütusekulu seisukohalt) terav kiirendus ja siis rahulik kulg kui pikaldane kiirendus....(viimast väidet kinnitab bemmil reaalajas pendeldav küttekulu näidik).
c) võimsama autoga ei taju ise sageli oma kiirendust erilisena võrreldes ümbritsevate mitte nii võimsamate autodega...lihtsalt sõidan nagu sõidan.
Kokkuvõtvalt: Igas karjas ole musti lambaid, kes tõesti kipuvad pedereerima...Saab tänu oma legendile (-dele) tekitab tõesti mõnes haiglast huvi, kuid õnneks võimaldab Saab enamasti selle haige huvi ühel-teisel moel seljatada ;)
Saab Heil!
...Endal ka istumise alt mõni bemm läbi käinud ja kommentaar pigem selline:
Foori tagant kiirendan alati intensiivselt (kummi just ei vilista/kõigi oma autodega, mida olen kasutanud), kuid seejuures ei ole kunagi eesmärgiks seadnud kellegile ära teha, vaid pigem:
a) ei taha teistele jalgu jääda (mida kiiremini eest liigun, seda enam saab autosid ühe fooritsükliga üldjuhul üle ristmiku);
b) teiseks väidetavalt on efektiivsem (kütusekulu seisukohalt) terav kiirendus ja siis rahulik kulg kui pikaldane kiirendus....(viimast väidet kinnitab bemmil reaalajas pendeldav küttekulu näidik).
c) võimsama autoga ei taju ise sageli oma kiirendust erilisena võrreldes ümbritsevate mitte nii võimsamate autodega...lihtsalt sõidan nagu sõidan.
Kokkuvõtvalt: Igas karjas ole musti lambaid, kes tõesti kipuvad pedereerima...Saab tänu oma legendile (-dele) tekitab tõesti mõnes haiglast huvi, kuid õnneks võimaldab Saab enamasti selle haige huvi ühel-teisel moel seljatada ;)
Saab Heil!
mul kunagi üks sõber harrastas pätitajatega jätkuvalt sellist rida et nigu talle võimalus anti mingite ettekeeramiste vms teemaga, tegi kutt peas ülikiire kalkulatsiooni, et "kas tasub", ning seejärel andis mootorile ruttu pähe et ikka 50kmh kätte saaks, siis sai kindlustuselt jälle rohkem raha noh :P:P:P
-
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14295
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Nojah .. minu viimase aja (nädala) 2 ekstreemsemat situatsiooni on paraku seotud pemmidega. Kusjuures mõlemad olid täitsa uued.
Üks tahtis külje maha sõita ja kui mul poleks oma autost kahju olnud ja vastasreas poleks ruumi olnud siis oleks ma ta ilmselt risti teele keeranud. Ta keeras mulle peale just oma tagatiivaga stangenurka, mis on teelt välja rammimiseks kõige magusam koht. No ma ei saa aru, mida see mees mõtles, ärples ja ärples kõrvalreas kiirendades-aeglustades ja lõpuks sõna otseses mõttes läks rammimise peale välja.
Teine oli peaaegu täpselt sama situatsioon, ainult ette ei keeratud enam mulle väid minu tagant välja. Ise keerasin just kodu juurde paremale ja pidurdasin hoo maha. Selle asemel, et minu taga korraks pidurit vajutada, rammiti teise ritta. Poleks see vend seal teises reas järgi andnud siis oleks vist mulle tagant sisse lajatatud.
Üks tahtis külje maha sõita ja kui mul poleks oma autost kahju olnud ja vastasreas poleks ruumi olnud siis oleks ma ta ilmselt risti teele keeranud. Ta keeras mulle peale just oma tagatiivaga stangenurka, mis on teelt välja rammimiseks kõige magusam koht. No ma ei saa aru, mida see mees mõtles, ärples ja ärples kõrvalreas kiirendades-aeglustades ja lõpuks sõna otseses mõttes läks rammimise peale välja.
Teine oli peaaegu täpselt sama situatsioon, ainult ette ei keeratud enam mulle väid minu tagant välja. Ise keerasin just kodu juurde paremale ja pidurdasin hoo maha. Selle asemel, et minu taga korraks pidurit vajutada, rammiti teise ritta. Poleks see vend seal teises reas järgi andnud siis oleks vist mulle tagant sisse lajatatud.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2336
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Minu töökaaslase tähelepanek kord Tartu-Tallinn maanteelt, enamus kes temast liikluseeskirju pea täpselt jälgivast juhist mööda sõitsid (ja seda väga kiiresti) olid Saabid. PS! see oli lihtsalt tema neutraalne tähelepanek.
...ja MBC klapp seal pildil ainult kinnitab seda :P